Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Začátek 90. let přinesl do Polska řadu změn. Byla tu euforie ze svobody, ale také nejistota ohledně budoucnosti. Čtyři zdánlivě šťastné ženy různého věku se rozhodují, že je čas změnit své životy, bojovat za štěstí a splnit si své touhy. Jeden z nejvýraznějších a nejtalentovanějších polských režisérů současnosti Tomasz Wasilewski přináší syrový portrét milostných vztahů, zachycený precizní kamerou Olega Mutua. (Artcam Films)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (30)

kaylin 

všechny recenze uživatele

Snímek o tom, co s námi vlastně dovede udělat láska, chtíč, touha, nebo jak tomu chcete říkat. V tomhle ohledu je snímek zajímavý, ale možná je ještě zajímavější některými použitými filtry nebo i tím, co znázorňuje. Nahota je tady podána tak přirozeně, až jsem zíral. V tomhle ohledu se mi snímek velmi líbil. ()

Reklama

Marigold 

všechny recenze uživatele

Mám k tomu x výhrad (hlavně předvídatelnost a devadesátkovou strukturu), ale podchlazený Mutuův vizuál, intenzivní herecké výkony a práce s detailem (a tím, co zůstává mimo ořez) to povyšují na zajímavou reflexi éry transformace, která dokáže zachytit šedivou poetiku místa na pomezí svátosti a tělesnosti, minulosti a budoucnosti. #kviff2016 ()

Sawy 

všechny recenze uživatele

Tomasz Wasilewski je takový polský Bohdan Sláma. Spojené státy lásky nejsou špatné, netradičně vedená kamera Olega Mutua filmu dodává správně chladnou patinu. O nosnosti konceptu "nechám situaci vygradovat a pak ji utnu, aniž by diváci kdy viděli její výsledek" nicméně přesvědčený nejsem. Když už se kochat panelákovou estetikou v Polsku, tak jednoznačně s Poslední rodinou. 65 % ()

Fajla 

všechny recenze uživatele

Tři nebo čtyři ženské a jejich "trable s láskou". To je přeci popis, který zní slibně. Tak proč to tak nakonec nebylo? Všechny hrdinky jsou úplně na pěst. Všechny jsou totálně vydepkované, a ještě k tomu většinou z ničeho. Kdyby to bylo aspoň z těch komunistů, co jim tam taky vládli, tak by se s tím člověk aspoň mohl ztotožnit. Z filmu jsem byl tak zoufalý, že při jednom z "překvapivých" zvratů (malé děcko zahučelo pod led a už nevyplavalo) jsem se musel nahlas smát. Logicky jako jediný a hned jsem se tak pasoval do role asociála v publiku. Naprosto nechápu, jak to v Berlíně mohlo dostat ocenění za scénář. Scénář se pro mě rovná příběh a ten tu byl vážně nepřítomný. A co na tom, že se ty 4 hlavní hrdinky v "ději" tak hezky "potkávají". Už těch uvozovek bylo hodně na jeden komentář. Přetrpěno na 51. KVIFF, za 40%. ()

Galerie (11)

Související novinky

Finále Plzeň - Grande finále domácí tvorby

Finále Plzeň - Grande finále domácí tvorby

12.04.2018

Zpráva všem, kdo mají rádi český a slovenský film! V Plzni koncem dubna proběhne už 31. ročník filmového festivalu Finále Plzeň, který nabídne to nejlepší z česko-slovenské filmové, televizní i… (více)

Reklama

Reklama