Detektiv Kenner vyšetřuje případ zneužívání mladé dívky. Přiznal se k tomu její otec, který si ale nic nepamatuje. Detektiv spolu s psychoanalytikem pomalu odkrývají důkazy o činnosti satanistického kultu, který má na svědomí mnohem více trestných činů... (TV Prima)

Recenze (180)

T2

Rozpočet $20miliónovTržby USA $55,039Tržby Celosvetovo $17,671,101▐ očakávania zadupané do zeme, keď to zhrniem, námet a prvá polovica dobré, má to napätie, vsádza to na predstavivosť, druhá začína robiť zbytočné dejové klučky a všetko ešte viac zamotávať aby prišiel ten čudne šokujúci záver, veľká prázdna bublina, ktorý po tom všetko zanechá pachuť /55%/ ()

J*A*S*M

K Amenábarově thrillerové novince nejde bez spoilerů mnoho napsat. V průběhu děje jsem se vážně podivoval nad tím, že áčkový režisér natočil s áčkovým hereckým obsazením totálně béčkovou, brakovou satanistickou báchorku, u níž značná část její (upřímně, nemizivé) zábavnosti spočívá v porovnávání zamýšlených účinků jednotlivých scén s jejich účinky skutečnými. Fakt velká sranda a po většinu stopáže hororové guilty pleasure, protože tyhlety klišoidní blbůstky se satanskými kulty, rituály atd. mě baví. No a ke konci se to zlomí. Zdaleka ne dost, aby se z Regression najednou stal chytrý film, ale ani ne tak málo, abych vůči němu zůstal úplně pohrdavě výsměšný. Takže ani ryba, ani rak. Hodnocení třeba 60 %, ale dalo by se s ním hýbat oběma směry. ()

misterz

Celkom inteligentne vedené pátranie po pravde ohľadom hystérie okolo satanistických siekt, v hlavných úlohách s pre mňa sympatickým hereckým triom (Hawke-Watson-Thewlis). Tu vidno, ako je niekedy ťažké zachovať si čistú myseľ a jasný úsudok. Len škoda toho pomalého tempa, na to tu nebola uspôsobená atmosféra, preto film často skĺzaval k nude. O horore tiež nemôže byť ani reči, ale ako priemerne napínavý thriller so záhadou v pozadí si myslím, že snímok nikoho neurazí. 60/100 Videné v rámci Horror Challenge Tour. ()

honajz2

Chtěl jsem dát slabé 3*, ale když tak nad tím přemýšlím, zůstanu radši u lepších 2*. Proč? Protože nechápu, co mi to vlastně chtělo říct. Nezjišťoval jsem si o tom filmu předem nic, sehnal jsem si ho jen proto, že mě zaujalo schéma žánrů, že je to ze Španělska a hodně se mi líbil (a pořád líbí) plakát, takže jsem měl velká očekávání - a dostal jsem naprosto průměrnou detektivku, která má průměrné herecké výkony a je průměrně natočená. V závěru to sice přijde (jak se u Španělů dá čekat) s nějakým zvratem, ani tak mé dojmy moc nezachránil. On byl nebyl špatný, kdyby z něj něco pořádného vypadlo, protože ten film vlastně neskončí nijak, akorát se dozvíme, že regresní terapie můžou navodit falešnou paměť. Jak to s těmi podivnými případy bylo tam ale vysvětlené moc není a ačkoli se tam dlouhou dobu rýsuje myšlenka, že ten Zlý může být i v těch, kteří se tváří nevinně, nakonec to z toho filmu přímo nevzejde. Celkově se ten děj vyvíjí divně, nepravděpodobně, scénář je nepromyšlený a stejně tak i postavy a popravdě mě to ani moc nezaujalo. Hlavně psychologický tenhle film moc není - to, že zde jsou dvě tři regresní terapie a postava psychologa z toho ještě automaticky nedělá psychologický film. Postavám do hlav totiž nevidíme vůbec. Nic mi ten film nedal, takže mám problém mu dát vyšší hodnoceni, byť bůhvíjak špatný taky není. Lepší 2* ()

hous.enka

Námět je výborný: satanismus v jedné obyčejné americké rodině. A pak, když to téma celé zcela rozvinou v druhé půlce filmu, chtělo se mi chrochtat blahem, protože Emma je naprosto skvělá. Jenže pak je tu ta první půlka, která je pro mě totálně nezajímavá, neakční, povídavá a hlavně nepřehledná. Regression je ve svém jádru velmi dobrý film, je přesně totiž takový jako můj oblíbený typ hororů/thrillerů/mysteriózních filmů. Jenže celá ta policajtská tlupa ho děsně sráží na kolena. Možná kdyby se do vyšetřování pustil kluk odvedle nebo tak něco. Takhle je to příliš komplikované a (po policajtské stránce) silně neuvěřitelně. ()

• Natáčení probíhalo v Madridu a Torontu. První filmovací den byl 16. 4. 2014, dle plánu pak mělo natáčení skončít 12. 6. 2014 v Torontu. (Weasley)
  • Zatímco film do značné míry čerpá z nesčetných případů satanské paniky z 80. a 90. let, samotný děj ve filmu není ve skutečnosti založen na konkrétním skutečném příběhu. (NumeranS)
  • Natáčať sa začalo presne na 24. narodeniny Emmy Watson na University of Toronto Mississauga, ktorá v ten deň na sociálnej sieti napísala: "Dnes je prvý deň natáčania Regression - veľmi cool darček k narodeninám xx." (Arsenal83)