Film vypráví o člověku, který spravuje boty. Tímto řemeslem se totiž jeho rodina živí už čtyři generace. Jednoho dne najde u otce ve sklepě kouzelný šicí stroj, který mu umožní zkusit si život jiných lidí, když si nazuje jejich boty. (Filmbox)

Recenze (148)

Perverz

V poho oddechový film, který sice nehýří vtipem, těch funny momentů je minimum, ale spíše takový ten feel good, kdy prostě jen sedíte, film baví, dobře utíká, nemusíte nijak přemýšlet, s přehlídkou dobrých herců. Kdyby se to pojalo fakt jako komedie, protože potenciál to má, když si nasadíte cizí boty a rázem získáte jeho podobu, z toho by se dalo dost vytřískat. Ale já kývnul i na tohle, raz za čas není špatné mrknout na něco klidnějšího, prostě relax. Oddych. Tohle je ono. ()

Jara.Cimrman.jr

"Jmenuji se Bond. James Bond. A bydlím s matkou v Sheepshead Bay." Vklouzávat obutím bot do cizích životů mi připadá jako skvělý nápad, ale švec Max mi přinesl mnohem méně zábavy, než jsem od něj chtěl. Je to prostě jenom švec, který dosud nepřišel na to, jak sexovat s nazutýma botama. Ale taky je to švec, který má štěstí, protože všichni důležití lidé mají botu velikosti deset a půl, takže jim může hackovat životy. Já mám desítky, takže si budeš muset, ševče, useknout palec, aby ses mohl mít tak skvěle jako já. Jenže to si nezasloužíš, protože jsi mne chvílemi nudil, ale taky jsi mé sexuální fantazii představil Taryn, za což ti děkuju a taky za to varování před zákeřnými čistírnami. ()

Hurwajz

Komedie to opravdu není, chvílemi mi tento film přijde spíše smutný. Dobře možná je legrace být chvíli někdo jiný, ale zároveň podstata toho mít tak smutný život, že to potřebujete je dost depresivní. Bohužel musím také podotknout, že posledních pár snímků Adama Sandlera jsou dost propadáky! Cobbler bohužel není vyjímkou a ani slavná tvář Dustina Hoffmana to na plátně nezachrání. A už vůbec ne role kterou hraje. Film možná stojí za zhlédnutí a jak už bylo řečeno dalo se s ním opravdu více vyhrát a využít Sandlerovu "střeštěnost" ale mně osobně absolutně nic nedal a zklamal. Dvě hvězdy jsou spíše jenom z překvapení kombinace "Sandler a Hoffman" v jednom filmu a také proto, že pořád věřím, že další Sandlerův film bude lepší! ()

otík

Maličký film, který je tak nudný, jak se tváří Adam Sandler. Když se začne tvářit jinak, i film je jiný. V úvodu je to nutná nuda, jakmile si Sandler obuje cizí boty a začne se měnit, ujde to. Pak dojde i na malinko akce, ale ujde to. Překvapí množství známých herců, kteří se zde mihnou i na delší dobu. Průměr, který potěší jedině fanoušky Adama Sandlera. ()

Pítrs85

Jop, tohle je přesně ten typ filmů, ve kterých bych dnešního Sandlera rád viděl, Cobbler je totiž snímek, u kterýho vám za vašeho kdysi oblíbeného herce nebude trapně. Naopak, zase jednou takový to filmový pohlazení, kde i ti největší zmrdečci jsou vlastně docela fajn chlapíci. K tomu si připočtěte jako vždy parádního Buscemiho a o kvalitní a příjemný filmeček, který sice diváci Machrů nebo Jacka a Jill se zívnutím odmávnou (ale o to víc se líbí mně), máte postaráno (chválím parádně vypointovaný konec). Palec hore, Adame, ser už na crazy komedie a hrň se do tohoto. (Myslím, že si začnu svých křusek víc vážit :-). ()

• Přijmení Adama Sandlera (Max Simkin) znamená v hebrejštině švec - tedy název filmu. (JORDY)
  • Film se natáčel v New Yorku. (rafix)