Recenze (31)

Furmi

OK. Chcel som ku Rickovi a Mortymu napísať nejaký duchaplný komentár až po dosledovaní tretej série ale Pickle Rick si zaslúži byť okomentovaný sám za seba. Zatial pre mňa najlepší diel z celého seriálu. Najakčnejší, najabsurdnejší, najvtipnejší a s najkrajšou animáciou. Pickle Rick jednoznačne najlepší nápad tvorcov od "Mr. Mísiks". + Ending po titulkoch bol po dlhej dobe veľmi podarený (ináč sú veľa krát riadne trápne). ()

kepiash

Líbí se mi, jak se noříme čím dál více do hloubky a odkrýváme skrytá zákoutí duše jednotlivých postav. To je něco, co by člověk od podobného typu seriálu určitě nečekal. Rick si poradí v každé nebezpečné situaci, dokonce i jako bezbranná okurka, o to větší problémy však má sám se sebou a se svým životem. ()

muti

Legendárna časť, v ktorej Rick použije netradičnú výhovorku, aby sa ulial z rodinnej terapie. Je vedec a na takéto bláboly neverí. Beth na sedení však záleží a vadí jej aj Rickovo rutinné klamanie. To ale musí vysloviť nahlas a konfrontovať s tým samotného Ricka, ktorý sa snaží dokázať, že jeho nezlomí nič. Dokonca ani transformácia na uhorku bez záchranného séra. Pickle Rick sa dáva na mission impossible, aby stihol terapiu a komunikoval svoje city s okolím. Jeho epic battle z dna žumpy až na vrchol je úplne over the topa určite nebudú chýbať ani Rusi so svojou tajnou zbraňou 😸 ()

BrMikes

Tohle je bezesporu jedna z těch největších, nejzábavnějších a nejikoničtějších šíleností, kterou tenhle seriál přinesl.  A že má ale silnou konkurenci.  Ovšem tady ten absurdní akční nářez šlape celou dobu a během svých třiadvaceti minut nepřestává bavit. Včetně scén na terapii, i když ty samozřejmě nejsou čistý masterpiece jako zbytek epizody, pořád jsou ale nadprůměrně zábavné a celkový spád dílu jen obohacuje o zábavu z jiného soudku. ()

Frajer42

Vynikající epizoda, která bohužel neměla 2 stejně dobré poloviny. Na rozdíl od značné části zdejšího hodnotitelstva, mě všechny ty píčoviny o nefungující rodině a kdesi cosi - prostě jaksi neberou. Není to zajímavé a ani vtipné. Na druhou stranu ta část, kdy je Rick okurka a prodírá se nástrahami kanalizace a následně se pustí do křížku dokonce s ruskou mafií, ta je skoro až geniální. U té jsem chrochtal blahem. [83 %] ()

• Akční scéna Ricka a Jaguara v kanceláři, následovaná útěkem helikoptérou, je narážkou na Smrtonosnou past (1988). (Kubaaa97)