Když už si Arthur Bishop myslel, že nechal svou vražednou minulost daleko za sebou, unesl jeho nejobávanější nepřítel jeho životní lásku. Nyní je nucen cestovat po celém světě, aby spáchal tři naprosto nemožné atentáty a udělal to, co umí nejlépe: spáchat je tak, aby vypadaly jako nehody. (Freeman Ent.)

Videa (13)

Trailer 3

Recenze (290)

Martin741

No tak ako som vkladal nadeje do Denisa Gansela po jeho vybornom filme Die Welle z 2008, tak tento film bola slabota. Stathamovky jaxi netahaju ludi, v kinach film zhorel, prilis vela osobnych subojov, Jessica Alba je sice nadherna, ale sama to herecky nestaci utiahnut. Skoda, dalsie pokracovanie, ktore vyfucalo do prazdna : 40 % ()

Pepinec

Reklama na cestování. Novodobý Willy Fog se přemisťuje rychleji než Mrázek v brankovišti, není pro něj problém skočit v Maďarsku do jezera a na dvě tempa doplavat před operu v Sydney. V podstatě se zavřela možnost natočit trojku, protože kde v tomhle díle Jasoň nebyl? Víceméně bez výhrad, jen kdyby ošacení filmu bylo stejně sexy jako Albumová v bikinách. ()

cukorek

Film, ktorý patrí do rady oddychových večerných filmov, s nenáročným dejovým podnetom, skôr len výraznou akciou, ktorá ma osloviť diváka. Jednoducho sa Vám ten film zapáči, alebo nie, podobne ako filmy Kuriér, Jack Reatcher, Bond a podobne. U mňa bola misia splnená, nie len čo sa týka akcie, ktorá najlepšie vyznela pri konečnom ovládnutí lode, ale najviac potešilo obsadenie Statham a Alba. Kašlem na všetky klišé, hodnotím streľbu a údery, ktorých bolo veru dosť. Za mňa 70%. Zmena režiséra bola výborná voľba - oproti prvému dielu Mechanik veľký krok vpred. ()

tak tohle se nepovedlo...jednička byla celkem fajn,ale tohle je amaterismus první třídy.Dialogy šustí papírem až běda,akční scény které stojí za to byly v traileru,zbytek je celkem bída.Jako komedie by to asi fungovalo mnohem líp,protože spoustu věcí tady by zapadlo spíš do parodie typu Bláznivé střely.Nemluvě o tom,že logika jakkoliv v akčních filmech nikdy nehrála prim tady dostává na prdel mnohonásobně.Stathama je mi líto...40% ()

Rominator

Pokud chce Bishop (Jason Statham) zachránit Ginu (Jessica Alba), musí pro Craina zabít tři lidi, aby to vypadalo jako nehoda... Ve filmu jsou k vidění atraktivní lokace (Rio de Janeiro, Thajsko, Malajsie, Sydney a Bulharsko), Statham má stále charisma i fyzičku, příběh je plný logických chyb a akce není dobře nasnímaná a je špatně sestříhaná. Tommy Lee Jones a Michelle Yeoh jsou docela nevyužití. Zajímavý thajský herec Vithaya Pansringarm se objeví ve třech scénách pouze na pár vteřin jako dozorce v malajské věznici. ()

• Sovietsky pamätník v Bulharsku sa nenachádza neďaleko prístavného mesta Varna, ale v horách, zhruba 300 kilometrov od pobrežia Čierneho mora. (MikaelSVK)
  • Kredit režisér druhého natáčecího štábu sdílí Vic Armstrong a Allan Poppleton, který na filmu ještě pracoval jako koordinátor kaskadérů a soubojů. (Rominator)
  • Film se natáčel na čtyřech kontinentech a v šesti zemích: Austrálie, Evropa (Maďarsko), Jížní Amerika (Brazílie) a Asie (Kambodža, Thajsko, Malajsie). (kellne)