Reklama

Reklama

Tři mušketýři: Pomsta Milady de Winter

  • Francie Les Trois Mousquetaires : La vengeance de Milady (více)

Obsahy(1)

Na prohry spojené s potupou se nezapomíná. Mylady, Rochefort a kardinál Richelieu prohráli boj, ve kterém měla padnout královna, čímž by se definitivně posílila pozice a vliv, kterou má kardinál Richelieu na krále. D'Artagnan za pomoci svých přátel přivezl včas královniny přívěsky, které neprozřetelně darovala vévodovi z Buckinghamu. Kardinál jako muž intrik, který se drží v pozadí, ví, že nemůže zaútočit přímo, jeho nástrojem se stává Mylady, která je posedlá touhou po pomstě. Snad by dokonce svou podlostí horkokrevného a zbrklého d'Artagnana přemohla, ale ten má své věrné ochránce Athose, Porthose a Aramise. A navíc jeden z nich má s ní nevyřízené účty z dávné minulosti. Tři mušketýři, kteří jsou vlastně čtyři, tak znovu tasí kordy, aby bojovali proti nepřátelům Francie, podlosti a zradě. (Česká televize)

(více)

Recenze (66)

JosefTomas 

všechny recenze uživatele

Dvojka má mnohem jednoduší pojetí a má mnohem rychlejší spád. Pro mě ale pořád super, mušketýři se vrátili se vší parádou a opět se celému štábu do pokračování chtělo a je to vidět zase v soubojích, scénáři i herci. Borderie se u mě zapsal, jako jeden ze skvělých talentů, který dokázal věrně adaptovat Dumase. ()

Adiemus 

všechny recenze uživatele

Po letech velké zklamání, ačkoliv v porovnání s pozdějšími zpracováními (především v režii made in U.S.A.) je tahle verze pořád nejlepší. Typově přesně vybraný Richelieu, uvěřitelná hlavní čyřka (škoda, že Gérardu Barrayovi nebylo o pár let míň, v tomto v případě pořád dávám přednost Michaelu Yorkovi). Ovšem Mylène Demongeot pro mě není uhrančivá Mylady, ale slabý klon Brigitte Bardot; navíc se kvalitou hereckého projevu blíží spíš představitelce Angeliky. Chápu záměr režiséra o pobavení, nicméně jedna z nejsilnějších scén v knize, která koketuje s gotickým románem - poprava Mylady - je ve filmu trestuhodně odbytá; nechápu, proč se musela odehrávat za denního světla, když už režisér úplně vypustil roli kata. A hudba? Darmo mluvit. Prostě - jak říkával můj tatínek - průměrná rytírna. A ne že by Dumas nešel udělat jinak; pro mě zůstává vrcholem Chéreauova Královna Margot. ()

Reklama

DrifterSoul 

všechny recenze uživatele

Klasické "pradávné" zpracování, plné nadsázky, humoru a dobové naivity vždy a všude. Přesto děj nepostrádá napětí i pro ty, kteří díky Dumasovi i jiným ten příběh dokonale znají. Dle mého názoru, dosud a stále nejlepší verze "Trois mousquetaires", jakou kdy, kdo natočil. Protože to co přišlo pak, ač mnohdy "podšprajcováno" hvězdným obsazením a občas fantasmagorickými prvky všeho druhu, už za moc opravdu nestálo :-) ()

PTuranyi 

všechny recenze uživatele

Keďže film tvorí s Kráľovninými príveskami jeden celok, na kvalite sa nič nemení. Prináša tradičnú dobrodružnú eskapádu 4 mušketierov v klasickom prevedení a kvalite svojej doby porovnateľné so snímkami V službách kráľa či Angelika. Konečne uvidíme aj muškety hoci nie v akcii a nie u našich hrdinov. Svojim spôsobom hlúpy príbeh o tom ako nevera môže byť cnosťou a boji za kráľa tým, že pomáhate jeho nevernej manželke. Film končí veselo a s veľkou parádou, hoci niekoľko scén pred tým zahynula krásna Constance. Ale Milady a zradný Rochefort tiež. 75% ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Ženy unášejí muže ze stejných důvodů, jako muži unášejí ženy." To mohu potvrdit, ale většina těch, které mne unesly, vypadala spíš jako zmačkaný Planchet než svůdná Mylady. D'Artagnan si však na svůj únos rozhodně nemohl stěžovat a mě při něm pobavil hladový Porthos, legendární skok do sena a samozřejmě věšení mnichů na zvony. To by mě asi bavilo.. ()

Galerie (8)

Zajímavosti (2)

  • V československých kinách bol tento film premietaný ako dvojprogram s filmom Traja mušketieri: Kráľovnine prívesky (1961) a s návštevnosťou 11 653 464 divákov sa jedná o štvrtý najnavštevovanejší film v československých kinách vôbec. [Zdroj: Filmkult] (Raccoon.city)
  • Ve filmu jsou použity chybné rekvizity pistolí. Zobrazené pistole jsou na principu křesadlového zámku a v této podobě se objevily zhruba o sto let později. Typičtější pro toto období jsou pistole s kolečkovým zámkem. (tomalakis)

Reklama

Reklama