Kung fu Yoga

• Indie कुंग फ़ु योग (více)

Dva profesoři se spojí, aby našli ztracený poklad, a podniknou dobrodružství, které je zavede do tibetské ledové jeskyně, do Dubaje i do horského chrámu v Indii. (Filmbox)

Recenze (43)

Yoshimitsu

Jackie můj oblíbenec už je ve věku a jde vidět, že na sebe nestrhuje tolik pozornosti,jak to kdysi bývalo tady už štafetu přenechává mladým. Smysl k humoru má stále vrchovatě jeho bojové umění nemá chybu a mohl by se rovnat s nejlepšími bojovníky světa. Je to zábavná, svižná jízda s hezkými auty, ďábelskými zvířaty a sexy ženami. Vidím, že už si neláme, ani hlavu s pseudonymem do filmu a napálí tam skoro své pravé jméno. Závěrečný taneček byl správně ulítlej jen mi tam chyběly titulkové scénky, jak už jsou u jeho filmů povinností. Dávám 75% ()

Prometheus69

V podstatě je to božská Relikvie 5... Říznutá MacGyverem: Stracený poklad Atlantýdy... Já se bavil. Dokonce i ten záporák gentelman nevadil... Pač jsem na podobné věci z Indické Bolywoodské filmografie už tak nějak zvyklí... Akce, bojové umění, vtip, pasti, tajemství hledání..... poklad a trochu podivný závěrečný souboj, ale asi to tak prostě mělo skončit. Typický J.CH movie... nechápu ty Haty tady. Rozhodně lepší než Čínský zvěrokruh. 85% ()

Playman odpad!

Proč Jackie? Proč? Scéna se lvem v autě je pro mě největší wtf, co jsem letos viděl. A že jsem viděl hodně sraček. A následná scéna, kdy se lev vybleje a pak se ve svejch zvratkách válí a rochní neni o moc lepší. :) Závěrečné bollywoodské taneční vystoupení s Jackiem v hl. roli je už jen taková třešnička na dortu. :) Jackie je prostě sellout, to nejde říct jinak, zaprodal všechny hodnoty co měl, aby se stal králem Číny. No aspoň bude mít přepychovej důchod. ()

Mrkvič

Jackie si teda pěkně zablbnul. Škoda že se do filmu nepřeneslo moc hravosti a zábavy, jakou si nejspíš tvůrci a herci užívali na place. Bollywoodská tečka byla přesně tím, co takový film mělo završit. Holt co očekávat od spolupráce Indie a Čína. Na druhou stranu, jak byla ohromná výprava, tak mizerné jsou digitální triky. A že musely být nacpány takřka všude. Jasně, lev v autě se jinak bude dělat těžko. Ale sporťák driftující kolem kamery fakt nejde natočit s šikovným řidičem? Jinak ale choreografie ušla a kvůli ní se na film bude dívat v první řadě. ()

LangiJ

Skvěle jsem se při téhle dobrodružné honbě za pokladem pobavila. Sice to není žádná super bomba a ne každému se to bude líbit, ale jako pohodovka na oddechnutí/vypnutí to u mě fungovalo. Když pominu ten strašný začátek, který mě při prvním koukání celkem vyděsil, nemám k tomu žádné výhrady. Mám ráda filmy o hledání pokladů, řešení záhad, takže dějem mi to hodně sedlo. Navíc se to odehrává v zajímavém prostředí (podzemní ledová jeskyně, dubajský luxus, indické chrámy), takže se na to pěkně kouká. Je tam i několik dost vtipných scén - na honičku se lvem v autě asi dlouho nezapomenu. No a na konci zaujal i taneček :) Přeloženo. ()

• Závěrečnou píseň „Endless Love“ nazpívali Jackie Chan a čínská chlapecká skupina M.I.C. (Rominator)
  • Jméno postavy Jack Čchen je téměř totožné se jménem představitele této role, Jackie Chanem. (Yoshimitsu)