Listopadoví vrazi

• USA November Criminals (více)

Dvojice čerstvých vysokoškoláků (Ansel Elgort a Chloë Grace Moretz) si užívá čerstvé milostné vzplanutí, po tajemné vraždě jejich spolužáka ale musí odhalit pravdu o jeho smrti na vlastní pěst. (Bontonfilm)

Recenze (58)

Necrotongue

Na film jsem se díval v podstatě jen kvůli tomu, že můžu Chloë Grace Moretz, která podala jako obvykle solidní herecký výkon, ale z dalších herců mě zaujal jen David Strathairn. Příběh mi připadal tak nějak plochý a bez života, a abych řekl pravdu, dost jsem se nudil. Čím déle jsem se díval, tím víc mi bylo jedno, jak snímek skončí. A fakt by mě zajímalo, který "inteligent" přišel s českým názvem a proč. ()

Morholt

V bistru je zastřelen student a policie jeho smrt označí za součást vyřizování si účtů mezi gangy. S tím se nechce smířit jeho kamarád a začne pátrat po vrahovi na vlastní pěst. Z mého pohledu zápletka plavala na vodě a hlavní hrdina mi svým umanutým chováním lezl neskutečně na nervy. A neomlouvala ho ani dokolečka omílaná smrt jeho matky.Jeho nesnesitelnost částečně vyvažovala Chloe Grace Moretz, ale nepodařilo se jí to úplně. Dalším negativem je tempo, které je nulové a chybělo mi i alespoň minimální napětí. Zklamání. 30% ()

juta

Zajímalo mě, jak to bude klapat dvojici Chloë / Ansel a docela jim to spolu sedělo. Trochu mi to připomínalo dějem film "I Don't Feel at Home in This World Anymore", ve kterém se také dva parťáci snaží vypátrat zloděje na vlastní pěst. Tohle už taková komedie nebyla, bylo to už větší drama, ale že by film měl nějaké originální rozzuzlení to se říci nedá. V tomhle směru to bylo spíš podprůměrný. Bez snahy o nějakou zákrutu v ději. Prostě nic, co bychom už v jiném filmu neviděli. ()

Rominator

Středoškolák Addison (Ansel Elgort) má pocit, že policie nedělá vše proto, aby chytla vraha, který zavraždil kamaráda Kevina (Jared Kemp) a proto začne pátrat na vlastní pěst... Ztracená hodina a půl času, protože příběh není vůbec originální a nad chováním hlavních postav divák nevěřícně kroutí hlavou. Ansel Elgort a Chloë Grace Moretz (Phoebe) si snad příště vyberou zajímavější filmový projekt. ()

DonBraso

Jako klasická romantika by to rozhodně bylo lepší. Horší je, že není a tvůrci něco točí a určitě tomu ani nevěří co. Scénář žalostný a to na něm pracoval i mistr Steven Knight. Bůhví kolik papíru to bylo, ale tahle rádoby kriminálka s dramatickým podtextem je i přes svojí štědrost v podobě krátké minutáže jalová. Vyšetřování vraždy v kriminálce, kde přišla jedna náhoda, která se nabalila na to, že to řekla vaše holka a tím se vyšetřování uzavřelo. Hmm. I přesto se na hlavní dvojku koukalo i fajn, ale zbytek dost mimo. Kromě pár kamerových pouzder a soundtracku.35% ()

Zajímavosti (3)

• Natáčelo se ve státě Rhode Island v USA. (BMW12)
  • Natočeno podle knihy „The November Criminals“ od spisovatele Sama Munsona. (BMW12)