Luděk neví, cigánská kapela hraje Wabiho Daňka, Eda je poprvé v životě ve vinárně, plešky si nechají narůst vlasy. Most čeká veliká událost, ve které bude v hlavní roli váza. (Česká televize)

Recenze (119)

verbalek

Konečné rozuzlení celé zápletky, kde po sedmi dílech byste nečekali. Děkuji Petru Kolečkovi za výborný scénář ( ikdyž je tvořen z více nežli poloviny samotnými herci ) Již se teším na dokončení druhé série na konci roku 2020. Víc takovýchto seriálů z měst a života lidí v ČR jako je Lajna, Vyšehrad aj. ()

KyleReese

Příjemný, stylový konec, za který zaslouží tvůrci pochvalu. Trocha patosu, trocha lásky, ale hlavně hromada typicky českého humoru. Chyběl tomu jenom R. Hrušínský, který by se "kochal":-) Skončilo se v nejlepším a to je dobře. Podle mě žádná další série nebude, jinak by jsme tu už dávno měli několik sérií Trpaslíka, Kosma nebo Čtvrté hvězdy, ale není tomu tak. Díky tomu jsou Kolečko s Prušinovským tak originální a nemají škatulku. Dycky Most! ()

ForGump

Ten konec byl velmi citlivý, přesně tak citlivý v nastavení těch posledních dílů. Sranda byla, ale převážil stesk, protože ten zásah smrti do této série dal všemu takový nový rozměr, jemuž jsem podlehl a málem utíral slzy. Ještě si tento díl dám znovu, abych věděl, zda to bude fungovat i podruhé. Nicméně trochu se musím pozastavit nad tím, co poslední týden seriálu dělala ČT. Ano, mimo to gigapromo, které zabralo více jak dvě hodiny v pondělním zpravodajství, tak narážím hlavně na ten posun času, jehož ospravedlnění jsem shledal pouze v jedné konkrétní situaci, jinak nebylo vůbec na místě, neboť MOST neuhnul ze svých zaběhnutých kolejí a nic šokujícího, z hlediska nejakých vulgarit, nepřinesl, alespoň tedy z mého pohledu. Každopádně nedávalo to smysl a možná budilo i trochu přehnaná očekávání. Ať je to, jak je to, tak na celkový dojem to nemělo žádný vliv. MOST poskytl na pár dalších let ojedinělou příležitost, jak dostat čtvrtinu lidí v Česku dohromady a sledovat poměrně neotřelý vhled na témata, která nemusí být vždy úplně příjemná. Bohužel se obávám, že účinek seriálu nebude mít razantní dopad na zlepšení myšlení a života, pouze dočasný. Rád se budu mýlit a přeju si, aby to tak nebylo. Už jenom kvůli tomu Čočkinovi. Věřím a doufám. 85% ()

Nechic

Takže sedmý díl nastaví akční děj a osmička to všechno uhladí? Tenhle díl byl dějově těžké zklamání. Sice hlášek a vtipů tam bylo víc než v díle předchozím, ale proč to muselo být tak prázdný. Luďana poslali do abnormálních nížin, cikány a plešky zas do abnormálních výšin. Šlo vymyslet asi kopec lepších i veselých zakončení, než tak prázdný happy end. ()

nonick1 odpad!

Místo MOST! se tenhle seriálový kočkopes oscilující mezi parodií, dramatem a komunitní sci-fi snad měl jmenovat Do vytracena... Scénáristickou bezradnost závěru série jen dokresluje nepokrytě vykradenej Big Lebowski s Donnyho úmrtím v bitce (na infarkt), včetně všech těch peripetií kolem urny s jeho popelem. Propána, to tady nikdo ten film nezná??? A ta závěrečná píseň Don't Stop Believin' od Journey je použita jako závěrečná skladba už ve filmu Rock Of Ages (kam se lépe hodí a kde mimochodem vyzní mnohem lépe...) Taky nic??? ()

• Epizoda byla vysílána o 45 minut později než ostatní epizody, kvůli nadměrnému počtu sprostých slov. (Kajman26)
  • Písnička, která hraje v 18. minutě, je „Devil Inside“ od INXS. Ve 27. minutě hraje „Whorehouse Blues“ od Motörhead. Na konci epizody pak hraje „Don't Stop Believin'“ od Journey. (Duoscop)

Časové pásmo bylo změněno