Reklama

Reklama

Série(5) / Epizody(45)

Obsahy(1)

Oblíbené trio je zpět. Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se vrací v novém seriálu The Grand Tour, který je nepřímým pokračováním jejich posledního působení v Top Gearu. Naše trojka se vydává na cestu po celém světě, kde testuje různá auta, plní úkoly a především si užívají život jako "motoristi ve středním věku", kdy každou epizodu uvádí v jejich mobilním stanu. (UncleMorty)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (175)

Eliott 

všechny recenze uživatele (k tomuto pořadu)

V průměru lepší než Top Gear. Nicméně nutno dodat, že jsem viděl jen první sérii. Podrobnější hodnocení: Vtip 4*, nápaditost 5*, témata 5* hosté 4*, moderátoři 5* a kamera 5*. I když poslední série v Top Gearu s nimi byli slabé, tak tady si moderátoři rozhodně polepšili a mohli roztáhnout svá křídla. ()

Nolanofil 

všechny recenze uživatele

Seriál Top Gear som sledoval nepravidelne, skôr mam napozerané špeciáli. Takže fanušík v tom pravom zmysle slova niesom. Na Grand Tour som bol zvedavý hlavne kvôli humbuku okolo toho, aký bol a je. A som spokojný. Páni vedia prečo sú tak populárny, navyše teraz majú velmi štedrý rozpočet, ktorý im umožnil sa odrhnúť z retaze. Chémia medzi nimi funguje, je to vtipné, velkolepé a hlavne to baví. ()

Reklama

Marrdaa 

všechny recenze uživatele

13. díl poslední série v Mongolsku byl pravděpodobně ten nejkrásnější, který sem od trojky May, Hammond a Clarkson viděl. Přenádherné scenérie, fórky, ale hlavně spousta postřehů a zajímavostí z úst všech tří protagonistů, které mi vnukli naději, že už by se do budoucna nemuselo jednat jen o natuplou show, kde si ze sebe všichni akorát střílí. Pánové tu záplavu informací dávali na vrub své týdenní střízlivosti (což je sama o sobě zajímavá myšlenka). Inu nová show konečně dotáhla tu starou a dokonce ji i v pár případech předčila. Vzpomínám na skvělou epizodu o historických závodech rally Lancie (s02e07), příběh boje Davida s Goliášem vyprávěný Jeremym bral dech. Nebo krátká biografie Jima Clarka (s03e05), historicky jednoho z nejúspěšnějších jezdců F1 o kterém jsem do té doby sice nic nevěděl, ale na konci epizody jsem měl slzy na krajíčku. Nicméně co neukáplo po cestě k dnešní poslední epizodě 3. série muselo všechno ven naráz krátce po ní. Jelikož Jeremyho Clarksona považuju za jednoho z velikánů 21. století, velmi mě zarmoutilo jeho prohlášení na konci dílu. Pánové nám totiž oznámili, že tohle není jen poslední díl série, ale poslední díl vůbec... Chtěl bych jim proto poděkovat, alespoň prostřednictvím tohodle strohého příspěvku. Za těch 17 let jejich práce mě ani na chvíli nepřestali bavit, vytvořili seriál jehož každý díl jsem viděl minimálně 2x (TG Americký speciál třeba i 20x) a z jehož každého dílu jsem si odnesl něco nového, nějakou informaci, pocit, emoci a hlavně TUNY smíchu. I když mě to mrzí, tak tenhle krok chápu, protože končit se má v nejlepším a že to pánové v posleních dílech opravdu dotáhli do dokonalosti o tom si myslím není sporu. Díky <3 ()

mr.filo 

všechny recenze uživatele

Znepokojivě přiznávám, že druhý díl je horší než první. Kam až to spěje? Co nás čeká příště? Ó ano, první byl asi plný všech trumfů a na dvojku nezbyly auta ani nápady. Samozřejmě kamera, střih a design záběrů - to vše je fantastické ... ale obsah, vážení, obsah je mizerný a vývoj v rámci epizody ještě horší než stagnující. Snad jen to utahování si z Johannesburganů stálo za trochu toho úsměvu. Kouřící se hlavy taky dobré, ale jinak jako účastník natáčení no nevím jestli bych se necítil ochuzen... třetí část očekávávám s většími obavami. ()

Camulator 

všechny recenze uživatele

První série je za námi. Kdo čekal, že Grand Tour bude pokračováním Clarksonova Top Gearu, akorát na steroidech, bude zřejmě velmi, velmi zklamán. Neděste se, stále se ve své kategorii jedná o nadprůměrný zábavný pořad, ve kterém se občas mihne i nějaké to auto a někdy k němu dokonce udělají i dobrou recenzi. Problém je však tom, že i ten nejlepší díl z celé první řady Grand Tour se kvalitou přinejlepším sotva vyrovná průměrnému dílu Clarksonova Top Gearu. Ano, pořád tu máme ústřední trojici, která se vůbec v ničem nezměnila, nápady jsou pořád praštěné a originální (aspoň většinou), ale všem dvanácti dílům jako by něco chybělo, jako by se zasekly těsně pod vrcholem, na který ne a ne dosáhnout. Obrovský vliv na celkovou podobu a kvalitu GT má určitě rozkol s BBC a to hned ve dvou aspektech. Zaprvé se může zdát, že nyní, když už si tvůrčí tým nemusí lámat hlavu s různými omezeními "korektní" BBC, je na internetu a má volné ruce, bude show o to zábavnější a uvolněnější. A to je paradoxně omyl. Protože co jsme na starém Top Gearu milovali nejvíc? Právě tu rebelskou atmosféru, ten "konflikt" moderátorské trojky s "producenty", neustálé pošťuchování a narážky směrem k upjatým šéfům v oblecích v Londýně. A teď, když se z otěží BBC konečně vyvlékli a získali vytouženou svobodu, jako by nevěděli, co s ní. Nelze rebelovat, když nemáte proti komu. Zadruhé to s tou nabytou svobodou nebude až tak horké. Správně cítíte, že řeč je o právních omezeních a na jednotlivých segmentech pořadu je to citelně znát. Někdy lze právní překážky poměrně jednoduše a chytře obejít (The News - Conversation Street), jindy nelze, než se uchýlit k levným náhražkám (The American není Stig a jeho kvalit nikdy nedosáhne), a někdy je to prostě naprostá katastrofa (Celebrity Brain Crash byl poměrně vtipný v prvním díle, od druhého dílu se už jedná o příšerně nevtipnou a zbytečnou dvouminutovou výplň, ať už je její účel jakýkoliv). Jeden by mohl doufat, že právě díky těmto právním překážkám vznikne velká spousta vtipů a narážek, ovšem já si za celou první sérii nevšiml ani jedné - těžko říct, zda je tomu tak právě z právních důvodů. Když Clarkson, Hammond a May (a Andy Wilman) odešli z BBC, fanoušci jásali, že budou mít jeden výborný a jeden potenciálně dobrý pořad o autech. Výsledkem je k mému zklamání jeden mizerný (Top Gear series 23. - ?) a jeden polovičatý, který kvalit Clarksonovské éry Top Gearu a svého potenciálu zdaleka nedosáhl a nejspíš ani nedosáhne. Mysleli jsme si, že jsme to vyhráli. Bohužel. ()

Galerie (98)

Zajímavosti (30)

  • Při kempování na konci dne, kdy potkali teepee (přibližně v půlce filmu), Clarkson, Hammond a May vaří na ohni z parádních suchých borovicových polínek. Široko daleko však nikde nebyly žádné stromy, natož suché, a do té doby pálili jen dřevo z transportních beden. (Brain)
  • Ve druhé sérii se testovacím jezdcem stala Abbie Eaton. Britská závodnice, která od deseti let závodila na motokárách, později se zúčastnila série SAXMAX, britského poháru vozů GT, série Mazda MX-5 Cup a Super Cup, GT Cup a v roce 2017 závodila i v sérii Blancpain GT, kde řídila vůz Ferrari 488 GT3 (tým AF Corse). Poprvé za volantem GT3 a také poprvé na okruhu Monza v Itálii. Z 52 vozů skončila na první pozici v sérii AM Cup, čímž se stala první ženou, která kdy vyhrála třídu v této sérii. V pořadu tak nahradila Mika Skinnera, přezdívaného Američan, který byl vyměněn pro nízkou popularitu. (Maulincio)
  • V úvodní scéně se nejdříve objeví automobil Bugatti Type 51, poté vlak J3 Hudson, poté loď RMS Titanic a nakonec letadlo Lockheed Model 10 Electra. (Maulincio)

Související novinky

Amazon zachránil The Expanse

Amazon zachránil The Expanse

28.05.2018

Nejspíš vám neuniklo, že zažíváme válku kabelovek a streamovacích služeb. Všichni se totiž snaží mít co nejlepší a nejatraktivnější obsah a předehnat tak konkurenci. V čele pelotonu se momentálně… (více)

Reklama

Reklama