Hrají:

Jiří Bartoška, Vojtěch Kotek, Markéta Plánková, Pavel Batěk, Jiří Bábek, Anna Fialová, Jana Pidrmanová, Kristýna Boková, Milena Steinmasslová, Adam Ernest (více)
(další profese)

Série(2) / Epizody(16)

Recenze (79)

kajas

Za tímhle že stojí režisér "Případů 1. oddělení"? Aha. Na jednotlivé kauzy nezbývalo v záplavě rodinných krizí vyšetřovatelů příliš času, herecké výkony neuchvátily (a to jsem do Bartošky vkládala velké naděje), finále seriálu skončilo dřív než začalo... bída. Update po druhé řadě: Ještě větší nuda, než jsme doufali. ()

mira007

Režizér, autor hudby, titulky i někteří herci jako Případy prvního oddělení, ale přesto tak jiný seriál , který mu nesedí ani po kotníky. Menší výprava ( na poradách čtyři lidi ), hloupější vyšetřování a a ani případy samotné nejsou nijak zajímavé. Přesto musím dát něco pár hvězd za pozitiva : charismatický Bartoška, jestliže kriminalistické případy nejsou nic moc o to je zajímavější použití kriminalistických metod v soukromí hlavních hrdinů ( Bartoškův skorozeť, který jeho dceru odtáhl do Thajska a sám měl brutálně zavražděnou přítelkyni ) a musím říct, že třetí díl, který se odehrával v ústavu plném chovanců , tak jakoby vyskočil z růžovozahradních scenérií do hodně zajímavého temného hororového případu - škoda, že ten konec kdy umírající pachatel musí vysvětlovat tři minuty proč a jak, když to průměrný divák chápe od začátku. ()

sofiapetra

Maličko zklamání - hlavně co se týče zápletek: nepravděpodobnosti střídaly klišé. Neodpustitelným zločinem ovšem bylo, že pachatel byl téměř vždy jasný už od první scénky, v níž se objevil. A to se fakt nedělá! Poměrně netypické a mrzuté též bylo, že osobní trable vyšetřovatelů byly o třídu zajímavější než samotné případy. Ale bráno to optikou Primy - je to rozhodně jeden z jejích nejlepších počinů. A také bylo fajn vidět Vojtu Kotka, že už konečně dospěl... ()

Jara.Cimrman.jr

"Kdo zatýká naposled, ten se směje nejlíp." Jenže o zatýkání, vyšetřování a honění vrahů je Mordparta jen tak okrajově. Daleko větší prostor totiž dostávají rodinné vztahy, kvůli kterým vyšetřovatelé zneužívají pravomoci úřední osoby - jednou jako debilové a podruhé pro změnu jako blbečci. Pouze vynikající epizoda Převýchova mne nutí sáhnout ke dvěma hvězdám, protože čím více se rodinná pouta utahovala, tím cílevědoměji směřoval tento seriál do nevoňavých míst. Stačilo už jen spláchnout. ()

PamelaJJK

Normálně bych dal ****, ale vzhledem ke zdejší popravě, přivřu oči a nadhodnotím na plný počet. Tušil jsem, že zdejší intelektuální (cha chááá) partička Mordpartu sejme. Opět jsem se nemýlil. Ano, Případy 1. oddělení jsou lepší, to se nepřu, ale jinak je Mordparta hodně dobrá. Bavila mě hodně a i přes některé pochyby o reálnosti jsem se na ní vždy těšil a škoda, že už skončila. Kotek a Batěk byli hodně dobří. Bartoška, Plánková a další taktéž. Mělo to spád i atmosféru. I když nepopírám jistou nevyrovnanost jednotlivých dílů a několik pochybností, tak tomu dám maximum, protože zdejší sejmutí je nesmyslné, zaujaté a hrubě neobjektivní. To však je zde již tradicí a špatným zvykem, že? Srovnávat to s různými ordinacemi, rodinnými pouty a pojišťovnami je úplně mimo mísu. Lidi, proberte se... ()

Zajímavosti (8)

• Policistka Naďa (Markéta Plánková) se ptá podezřelého otce (Karel Dobrý): „Co máte proti Vaší snaše?“ On je ale vyšetřován proto, že budoucí manželka jeho syna byla právě zavražděna. Takže nebyla to snacha, protože k vraždě došlo před svatbou a měl být správně použit minulý čas, jelikož byla mrtvá. Další nesmyslná věta je v pitevně, kdy partner zavražděné říká: „Nikdy se nesmířil s tím, že jsem si vzal holku, která je podle něj pod mojí úroveň.“ (sator)
  • Karavan, ve kterém podezřelý (Jiří Černý) přespává, je dvounápravový Airstream. Stejnojmenná americká firma, která je vyrábí, pochází z 30. let 20. století. (sator)
  • Epizoda se natáčela v klášteře Chotěšov. (a-ja)