Sežráni zaživa

(festivalový název)
  • USA Eaten Alive (více)

Zchátralý hotýlek na turisticky atraktivním místě se během jednoho večera změní ve vražednou spirálu, kterou rovným dílem pohání krokodýl v nedalekém močálu a šílený válečný veterán, toho času vedoucí hotýlku. (5150)

Recenze (57)

pornogrind

Další klenot z Video Nasty.Nechápu tak nízké hodnocení.Vždyť je to CRAZY.Hlavní psychouš je skvěle zahranej a najde se tu i pár dalších ulítlejch postav.Navíc nápad s domácím mazlíčkem v podobě krokodýla mi přišel geniální.A jestli někdo namítá něco proti vzhledu krokodýla tak ať se koukne na rok vzniku.Jinak vše zde pěkně a obsáhle popsal uživatel Flipnic.A já s ním souhlasím ()

darkrobyk

Úvod připomene film Psycho. Clara (Roberta Collinsová) opouští hambinec, protože odmítá poskytovat sexuální služby divochům, zde v zastoupení Robertem Englundem (Buck). Rozhodne se na noc ubytovat v malém hotelu u močálu, aniž by tušila, že majitel Judd (Neville Brand) je šílenec. A protože mu nechce dát, tak ji umlátí hráběmi a ještě chroptící ji hodí krokodýlovi, kterého v močálu chová. Nu a pak už se návštěvy jen střídají. Otec Clary s její sestrou, rodinka s holčičkou a psem a další a další postavy. Judd vládne ještě lépe kosou, než hráběmi, o zbytek se stará krokodýl. Hodně se tu ječí a film je poměrně drsný. Většina postav jsou magoři a většina návštěvu nepřežije. Občas dojde až na téměř komickou scénu - Judd drží oběť kosou pod krkem, zatímco ji za nohu tahá krokodýl. A když jsme u nohy, tak dojde na vtip s dřevěnou...dokonce dvakrát. Nejzábavnější a současně nejtemnější jsou scénky s holčičkou, která se ukrývá pod domem, když úspěšně utekla před kosou, a neustále ječí. A když ji začne pronásledovat krokodýl...předvede absolutní ječák. Krokodýl je lacině gumový, ale to vůbec nevadí. Místy psychedelickou  hudbu doplňují ještě děsivé ruchy a pazvuky, o něž se postaral sám T. Hooper. Jo a nechybí obnažené prsatky. Na film je třeba dívat se s nadhledem, pak si ho divák užije. ()

Ruut

Trochu nedhledu kluci v komentářích kolem. já jsem tento skvost viděl v rámci festivalu otrlého diváka 2009, ve španělštině (tuším) a jednohlasím dabingem do sluchátek a královsky jsem se bavil. Sice nechápu jak mohl Hooper po skvělem debutu Texasský masakr natočit něco tak odflinknutého a pšatného, ale důležité je že po letech tu máme naprosto dokonalou parodii na zvířecí horory. Ikdyž neplánovaně. Ten film je naprosto šílený a hláškama ve stylu: "Neser mě nebo vezmu dynamit, narvu ho tomu krokodýlovi do prdele, on vyletí do luftu a ty si nasereš" se to tady jen hemží. a kdo chce, královsky se u nich pobaví. ()

Xeelee

[Festival otrlého diváka 2009] Pojďte rychle, než naštvete toho krokodýla. Je strašně zuřivej. Sežráni zaživa je vtipnej buranskej horor plnej hlášek z kategorie tak špatné až je to docela dobré a je esenciálním ztvárněním šílenství v podobě bývalého vojáka, který začal fušovat do turistického ruchu. Atmosféru dokonale dokresluje červený filtr a důkazní materiál po běsnění našeho magora s protézou odstraní jeho mazlíček, obývající jezírko u hotelu. Občas si ale rád smlsne i na jiných domácích mazlíčcích. Mám takový pocit, že jejich majitelé by asi tenhle hotel ostatním nedoporučili, kdyby se z něj dostali živí. Tatínek se postará o draka. Kdybych do hodnocení započítal i dokonalej simultánní dabing z frániny, kterej komické stránce filmu dává úplně jiný rozměr, tak bych určitě ještě jednu * přidal. ()

topi

Typický příklad toho, že Tobe Hooper na začátku své kariéry prostě uměl. Pozdější jeho tvorba už stála za prd, nebo ani za ten prd ne. Tohle je prostě atmosféra, šílenost a hlavně nehorázný psycho, umocněný ještě šílenějšími industriálními zvuky ne nepodobných jako v Texas chainsaw massacru. Však také autor hudby je sám pan režisér, stejně jako u Texasu. Šílený zvuky se ještě střídají s klasickou vidláckou country kotlíkářskou hudbou, která tam pořád hraje z rádia, bud v hotelu, nebo v bordelu, nebo na policejní stanici. Film je fakt řádně ujetej, když se v hotelu ubytuje páreček s malou holkou a ten chlápek začne vyvádět, že mu vypadlo oko a hledá ho po koberci, uff!! V hlavních rolí jsou pošahanej magor z hotelu, mladičkej "Fredy Krueger", pár nadherných kozatých holek, policajt, malinká holčička, kosa, hrábě a roztomilej krokoušek. Překrásnou roli má hlavně špinavej hotýlek a jeho okolní prostředí včetně "výběhu" pro krokodýla. Masakrozní hustej špinavej uchylnej film, ovšem ne pro každého. Ještě bych zapomněl na Snoopyho - chudáček malej. ()

• Volně založeno na příběhu o Joe Ballovi (známém také jako modrovous z jižního texasu nebo krokodýlí muž). (Chatterer)