Náš kamarád Paddington se už šťastně usadil s rodinou Brownových a je oblíbeným členem místní komunity. Aby mohl koupit ten nejlepší dárek ke 100. narozeninám jeho tety Lucy, začne pracovat. Cesta za dobrodružstvím začne, když je tento dárek ukraden... (Vertical Entertainment)

Videa (10)

Recenze (208)

lamps

Britská pohodička, která na rozdíl od jedničky nepůsobí tak křečovitě a nehorázně baví parodováním různých žánrových schémat, z nichž nejlepší je určitě útěk z vězení s dokonalým Brendanem Gleesonem a závěrečná vlaková honička, která má spád i vynalézavost. Mohlo to být sice ještě mnohem více vtipné a odvázanější, ale Matthew Vaughn je na ostrovech zkrátka jen jeden. I tak ale režisérsky a herecky suverénní pokračování... ()

Mrkvič

Prostě roztomilé stejně jako jednička. Opět bych se vyhnul pár scénám, kdy je to až moc infantilní, ale i u některých podobně laděných scén jsem byl i já odrovnám kouzelným malým medvědem a jeho bezbřehou dobrotou. A ač měla dvojka těžší start ve srovnání s jedničkou, která těžila ze začátku plného novinek, je možná druhý díl díky skvělému záporákovi o trochu lepší. Takže je skvělé, že si Hugh Grant zasloužil titulkové finále, při kterém jedno malé dítě v kině tančilo před plátnem! ()

Morien

Film mě bavil od začátku do konce, protože oproti prvnímu filmu, který byl celý o takových těch rodinných hodnotách, což mě ve filmech většinou nezajímá, je to prostě legrační dobrodružství. A navíc hezky implementuje bezodpadkovou dramaturgii. (Vím, že Hugh Grant si dělá srandu sám ze sebe, ale takhle nějak si představuju, že to vypadá u Toma Cruise doma.) ()

druhý Paddington navazuje tam kde v první díle skončil a opětovně nabízí roztomilou,hravou a zábavnou rodinou podívanou,která tentokrát nabízí mnohem víc i pro dospělého diváka.Je tu mnohem méně dětských vtípků a zároveň je tu nejen výborný Grant nebo Gleeson,ale hlavně skoro až Andersonovská poetika.Prakticky všechny scény z vězení a některé postavy jsou až absurdní a rozhodně by se ve filmech Wese Andersona neztratily.Za tohle u mě určitě body navíc...80% ()

Spiker01

Jedničku jsem před pár lety viděl, docela se mi líbila, ale že bych měl nějaké blažené vzpomínky, to se říci nedá. A s dvojkou to bude podobné. Více slavných anglických herců, další hezký rodinný příběh, který semtam zašustí papírem, ale dost často pobaví díky vtipné hlášce a samotný méďa Paddington je prostě k zulíbání. Jop, trojka je jasná. PS : Brendan Gleeson je tu vyloženě boží. Bavil mě v každé své scéně! ()

Zajímavosti (16)

• Celosvětová premiéra proběhla 5. listopadu 2017 v Londýně. (Varan)
  • Z prezlečení, ktoré nosí vo filme Hugh Grant, bol jeho najobľúbenejší ten mníšky. (megajalec)