Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Guillaume Canet (43) žije pohádkový život. Má všechno, o čem mohou muži pouze snít. A potom, přímo během natáčení, mu jeho dvacetiletá herecká kolegyně suše oznámí, „že už nejede rock´n´roll“. A další uzemňovačka přijde vzápětí – na žebříčku „šukatelnosti“ herců se prý propadnul na úplné dno. Domácký život s Marion, syn, koně, dům na venkově – to vše je pro mladé herečky totálně antisexy. Guillaume si umíní, že se musí radikálně změnit. Hned. Proměna ale zachází tak daleko, jak nikdo z přítomných nečekal. (AČFK)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (44)

poz3n 

všechny recenze uživatele

Hodně zvláštní film, který osciluje někde mezi pseudorealistickým I'm Still Here a absurdní komedií o mužské krizi středního věku. První polovina filmu je bez nejmenších pochyb o dost lepší, než ta druhá, nicméně za celkové pojetí a nebojácný WTF závěr ty 4 dám. Logiku v příběhu nehledejte, alespoň ne od půlky dál. Konečně aspoň vím, jaké to je, žít s Marion. 7/10 ()

Aljak 

všechny recenze uživatele

Rozhodne odvážny film s viac-menej originálnym konceptom manželov v kríze stredného veku. Guillaume Canet a Marion Cotillard v tejto pseudo-realistickej alternácii hviezdia na plnej čiare. Až človek po celý čas rozmýšľa, na koľko do filmu zasiahli reálne postoje skutočných hercov/manželov a čo z toho je len číra fikcia, ktorá by vystihla kritické okamihy v živote bežných manželov či hercov, ktorí postupne dostávajú role starších a starších postáv. Každopádne, bolo to vcelku výstižné a svojim spôsobom napokon pomerne smutné. 4* ()

Reklama

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Když se nejhvězdnější a bulvárem nejobletovanější pár Francie rozhodne hrát sebe sama, zatáhne do toho svého potomka, rodinu, přátele a tématitují krizi středního věku, tak potenciál samožerství je nezměrný. Speciálně když si to Canet i natočil, napsal, hraje hlavní roli, jde o jeho krizi středního věku, smutní nad svou páprdovitostí, usedlostí života ve stínu ještě slavnější a kariérně úspěšnější hvězdy než je on sám či je zhrozen, že herečtí kolegové jeho generace jsou za sexsymboly a on je přesným opakem... Jenže Canet tohle vše ví a jeho řešením je nastavení obou prostředníčků. Dělá si tak srandu ze všeho; sebe sama (stylizuje se do überdebila typického pro francouzské šílené komedie), filmového zákulisí, kolegů před i za kamerou (včetně svých skutečných producentů), klišé artových "já chudáček slavný s úspěšným životem" počinů, výstřelků celebrit i (hlavně a především) z diváka, protože jakkoli to započne normálně, tak čím pokročilejší stopáž, tím šílenější anarchie jdoucí natruc všemu co byste čekali, se z toho vyklube. Je to dokonce až tak svébytné, že to je lehké upřímně milovat či z duše nenávidět a nic mezi tím. Takto se rodí kulty. PS: Škoda jen, že nedotáhl i svou ex či skoro otce svého druhého dítěte; Diane i Brad by do toho dramatickým i komediálním talentem padli jak ulití. ()

nonick1 

všechny recenze uživatele

Vtipná černá komedie s ponaučením (nejen) pro české stárnoucí herce. Zkuste to v holywoodských béčkových seriálech (pochopitelně pouze na steroidech a jen s botoxem či silikonem v těle) - tam stoprocentně nikoho nezajímá nějaké herectví podle Stanislavského. Ovšem s rock'n'rollem má tento film společný pouze název... ()

Madluska 

všechny recenze uživatele

Jak jen to napsat a neurazit... Bylo to... Prostě to bylo. Něco natočili, trochu se u toho pobavili, trochu si nakáleli do vlastního hnízda a divák může odejít domů s pocitem, že vlastně není jediná nula a že je vlastně i rád, že o něm nikdo neví. Případně si slibuje, že on takhle trdlovat nebude, až na něj čtyřicítka uhodí. Místy k pousmání, místy k odvrácení zraku. Prý komedie, ale po návratu domů mi do smíchu nebylo (tedy pokud jsem si nevzpomněla na krokodýla :-)). ()

Galerie (35)

Zajímavosti (2)

  • Poslední záběr byl pořizován z kamerového jeřábu. (ČSFD)

Reklama

Reklama