V malém městě v Massachusetts chtějí čtyři středoškolačky rituálem popřít existenci tajemného Slender Mana. Když však jedna z nich záhadně zmizí, vše nasvědčuje tomu, že je ve skutečnosti jeho poslední obětí... (Falcon)

Recenze (278)

Havaj8 odpad!

Slender man je takovej pojem, taková hororová postava a oni to takhle doserou. Od režie, přes scénář až po ty herecký (ne)výkony. Místo aby to mělo tajemnou, děsivou atmosféru mi bylo trapně. Ty jejich sny a vidiny a stíny, celá ta logika. Rozhodně je chyba, že ho tolikrát ukázali, to je postava, která nemá bejt tolik vidět. Má vzbuzovat respekt sám o sobě. Mě to absolutně nezajímalo, nevypnul jsem to jenom proto, že to nemám ve zvyku. Co jinýho už má dostat odpad než něco takovýho. A už nikdy víc. ()

Gilmour93

Sranda Man. Mimo lednici dlouho ponechaná creepypasta, u které se můžete maximálně bát toho, že Slenďákův krejčí nebude mít dostatečně dlouhý metr na rukávy a nohavice.. Že to na sebe vydělalo je zázrak, za který tvůrci vděčí jen a pouze internetové bubácké ikoně a její pověsti. Jako výraz díků ji tímto zabili, ale nevadí, šaty do truhly už na sobě má.. ()

malylada

Slender Man patří k hororům, ze kterých se dalo vytěžit hodně muziky, ale debilním scénářem se zazdilo i to málo zajímavého, co se podařilo. Samotný koncept hororové postavy není špatný, ale to by se nesměly během filmu objevovat prvky logických blbostí a jednání hrdinek by nesmělo připomínat kvarteto ze zvláštní školy. To vše se dalo zkousnout, protože práce se zvukem a hudbou navozuje příjemné napětí. Bohužel tápání od samotného začátku se projevilo ke konci, který naprosto nedává smysl a režijní kreativita v závěru je vyloženě nepochopitelná. Slander Man se zařadí přesně mezi ty horory, které promarnily svůj potenciál.......35% ()

stration

Nemá talent... Obrovské očekávání, výborný trailer, solidní námět. A tak to zdrbat! Atmosféra nulová, tupí herci s dementními dialogy a chováním. Po měsíci si už ani nepamatuju, jak to vlastně dopadlo. A to by se fakt stávat nemělo. Tvůrci by si zasloužili nakopat do prdele a Slender Mana by se měl chopit někdo schopný a natočit ho znovu. Toto se nepovedlo. ()

korbitch22

Trailer sliboval totální psychadelicjý nářez a já se docela upřímně těšil, protože to vypadalo opravdu nadějně. Bohužel celý trailer byl jen jak by řekli dnešní děti ''fake'' a film je jen nedopečeným klišé strašením puberťáků velikým bubákem s nulovou tvůrčí invencí, s mizerným rozpočtem a bez zapálení pro věc. Na druhou stránku, dřív puberťáky likvidovala Samara z VHSky, tak proč by dnešní děti nemohl pojídat obří bílý kokot z internetovýho videa. Nebyl bych na film vůbec, ale vůbec přísný tak jako ostatní.37% je nepříčetně neadekvátních. Jednoduchý béčkový horor s pár vymazlenýma scénama (vytrhnutí Slender Manem z baráku je lahůdka) a pár dobrých lekaček. Jen to celé tak nějak nekončí a postrádá to zručnějšího režiséra. Ale takovou sodu si to nezaslouží ani omylem. Ještě víc nedoceněné, než povedený a snaživý Bye Bye Man. Nemám nic proti hororům pro dnešní děcka. Samozřejmě někdy se to vyloženě nedá, ale zrovna Slender Man je typický příklad ovečkového hejtu.50%. ()

Zajímavosti (9)

• Film obsahuje několik potitulkových scén. (Duoscop)
  • Projekt byl i přes svůj nízký rozpočet během produkce několikrát pozastaven kvůli nedostatku peněz. (Beckett51)
  • Slender Man je fiktivní postava, kterou v roce 2009 vytvořil Eric Knudsen (pod pseudonymem Victor Surge), uživatel internetového fóra Something Awful. Je zobrazen jako vyzáblý a nepřirozeně vysoký muž měřící 2-3 metry v černém obleku s prázdným obličejem a chapadlovitýma rukama. V roce 2014 12letí Morgan Geyser a Anissa Weier vylákaly stejně starou Payton Leutner do lesa, kde ji 19x bodly nožem, který si přinesly z domu, protože se o Slendermanovi hodně dočetly na výše uvedeném fóru a chtěly se mu tímto činem zalíbit. Údajně jim to nařídil, jinak by prý ublížil jejich rodinám. [Zdroj: Wikipedia.cz] (Duoscop)