Dokonalý voják

• USA The Shadow Effect (více)

Recenze (32)

h0n24 odpad!

Zapomenutelné. Nedoporučuji. Špatné označení kategorie filmu, jedná se o scifi. Zápletka je vystavěna na psychologickém ztrácení sama-sebe, ale bohužel to v souvislosti s akčními scénami moc nefunguje. Ačkoli se finále snaží na poslední chvíli dohnat vysvětlování, působí to zmatečně a odfláknutě. Hlavní hrdina se snaží budovat napětí a i v jeho agresivním rozbíjení okolí se ozývá "vlastně ani nevím co dělám a proč". Možná režie jednoho páru a scénář druhého není dopředu odsouzena k produkci ucelené myšlenky. ()

Morholt

Blbárna. Týpkovi se zdá, že zabíjí lidi a pak se vždycky probudí s hlavou v záchodě. A tak postupně zjišťuje, co za tím vším vězí. Už po prvním výbuchu bylo vidět, že to bude nízkorozpočťák a splňovaly to i všechny ostatní aspekty. Zápletka příšerně vykonstruovaná, herci sotva průměrní, to samé akce a jen Bůh ví, co vedlo Meyerse k tomu, aby se toho všeho zúčastnil. Každopádně moc se nesnažil. Nicméně buď jak buď, mělo to docela spád, takže se to dalo přežít, ale rozhodně se nejedná o nic k doporučení. 25% ()

Likan7 odpad!

Proč vznikají takové filmy je mi záhadou. Dokonalý voják je hnusný mišmaš snad 4 známých filmů, které nejdou vůbec do sebe. A přesto někoho napadlo spojit Univerzálního vojáka, Osudový dotek a další snad 3 filmy, aby vznikl tupý, hnusný, levný film, který se snaží tvářit jako béčkový, ani nevim jestli sci-fi nebo akčňák. Těch 90 minut jsem protrpěl. Jo a ty triky? Bože... ()

kaylin

Hodně slabý thriller, který hraje na to, že se hlavnímu hrdinovi děje něco jiného a on neví, jestli je to skutečné, nebo jsou to jen opravdu zlé sny. Námět není špatný, digitální provedení násilných smrtí už je horší, no a samotné odhalení toho, jak to všechno je, už nic nenapraví, naopak může klidně diváka ještě více zklamat. ()

oveckaoa

Chlápek zabíjí jakési politiky a vždy po misi se zabije tím restartuje cyklus a probouzí se znova v jiném těle (nějak jsem nepochopil, že nenašly jeho dna, ale srát na to asi) . Po čase začíná mět vzpomínky na své mise a snaží se zjistit co se s ním děje. V podstatě kopírka Univerzálního Vojáka (kterýkoliv díl) Resident Evila a našlo by se toho i více třeba Všechno Nejhorší (kterýkoliv díl). Manželka toho chlápka je hodně sympatická ženská za ni hvězda za film dvě naopak mínusy za digitální výbuchy, které vypadají jak z produkce Asylumu digitální krev a úvodní scénu s zastřelením dvou ochrankářů , která je pitomá a připomíná Matrix. ()

Zajímavosti (20)

• V čase 51:35 beží Gabriel se zbraní v ruce, ale zbraň si vyndavá až v čase 51:37 (Globus_Jirka)
  • V čase 47:10 je v pouzdře vidět puška, optika a zásobník na airsoftovou zbraň – dá se to poznat podle výstupku v horní části, který slouží k podávání kuliček. V čase 47:11, poté co Gabriel pušku vezme, je v pouzdře jen zásobník, v čase 47:15 bere Gabriel optiku bez sluneční clony, kterou následně nasazuje na zbraň s jiným předpažbím. V čase 47:19 je nakonec vidět, že pro tuto scénu byly použity dvě různé verze zbraně a dva různé zásobníky a hlavně, která je na začátku černá a na konci stříbrná. (Globus_Jirka)
  • Po střihu v čase 08:06 a 08:07 si Brinn (Brit Shaw) a Gabriel (Cam Gigandet) vymění pozice u pracovního stolu a sporáku. Brinn se navíc v ruce objeví hrnek. (Globus_Jirka)