Dvě odcizené sestry jsou nuceny vyloupit banku, aby zachránily svého bratra, který vypálil sklad vlastněný nechvalně proslulým gangstrem. Není to ovšem jen tak obyčejná banka. Snímek Trezor je mysteriózní thriller o loupeži, který je plný akce, napětí, zděšení a neuvěřitelné hrůzy. (HBO Europe)

Recenze (68)

Karamanlis

Keď prižmúrim očko nad miestami až prekvapivo naivným scenárom, z ktorého The Vault vychádza, tak ma tieto nadprirodzené bankové hrátky kupodivu celkom bavili. Je však pravda, že Trezor diváka vo svojej druhej polovici tak nejak omrzí, príbeh už zásadným spôsobom nikam nenapreduje a záverečné odhalenie nie je zďaleka tak neočakávané a šokujúce, ako by si jeho tvorcovia iste priali. ()

BOURQUE

Film s B-ovým scenárom, ktorý sa v druhej polovici mierne prepne do „hororového“ žánru. Ale nič to nefunguje tak, ako by malo a ten záver je klišé. To však musím uznať, že hra dcéry C. Eastwooda (Francesca). To, že je aj „hot“, je len bod navyše. Dúfajme, že v budúcnosti sa objaví aj vo filmoch, kde môže lepšie predviesť svoje umenie. Osobné hodnotenie: 58% (*) ()

oveckaoa

2 ženské s 3 chlápkama vykradnou banku. Chtějí 50 milionů, ale je tam daleko méně tak se porafají jedna chce odejít, že to stačí a druhá chce ještě více (zajímavé, že jich nenapadlo obrat toho bohatého týpka co dělal šéfa, když sama jedna z nich pak řekne, že je těžce prachatý) a pak jim někdo poradí, že je dole trezor kde jsou další prachy. Tak tam jdou otevřou ho a začnou umírat. V roce 1982 totiž tu samou banku vykradl jakýsi chlápek a jelikož se mu to zvrtlo pozabíjel všechny rukojmí a utekl (asi). Průměrný thriller s mysteriozními prvky, který ke konci nedává vůbec smysl přišlo mě, že si režisér ukrojil velké sousto. Nejlepší a nejzábavnější postavou je tam jakýsi plešatý tlusťoch, který má hlídat rukojmí a nejenže neví kolik jich tam má (zhruba 5-6) , ale pak ,když mu tam začnou přibývat tak to ani nepozná. ()

venison

Naprosto mimo záběr Jamese Franca.. Skoro déčkový rádoby krimi duchařský horůrek o přepadení banky.. Příběhově je "Trezor" laciný asi jako porno.. Zápletka absolutně překombinovaná.. Jediný, kdo to tady kapinku herecky zvládá je překvapivě Taryn Manning známá třeba ze seroše "Orange Is the New Black".. Moje doporučení je, v zájmu nezkaženého večera, nekoukat :-D ()

beso74

Vylúpiť banku je stále veľkým rizikom, predovšetkým, ak ide o banku, ktorú spravil ktosi pred niekoľkými desaťročiami pred vami a navyše, s rukojemníkmi sa príliš nemaznal. Trojica (ne)podarených súrodencov však zobrala vec s nadhľadom a pripravila si aj plán B na bezpečné opustenie budovy. Avšak nepočítala s možnosťou, že hlavnou úlohou nebude udržať policajtov mimo budovy banky, ale ubrániť sa niečomu, čo je v nej, čo sa roky skrývalo v trezore. Prvá fáza filmu je celkom slušne rozbehnutá, lúpež prevedená poloprofesionálne a padne aj jedna a škoda že jediná dobrá hláška (Bankár vyhlási, že jediná vec z ktorej ma strach je zlá pôžička). A potom to už ide dole kopcom, kombinácia hororu a zlodejiny trpí na suchoty aj po stránke hororovej aj po stránke akčnej. Posledných 10-15 minút film opätovne zvýši obrátky, aby to nakoniec všetko zabil hlúpy predvídavý koniec... ()