Kamera:

Naoki Serizawa

Hrají:

Hisako Kanemoto, M.A.O, Nao Tójama, Rina Hidaka, Rina Sató, Satoši Hino, Jurika Kubo, Júičiró Umehara, Lynn, Mikako Komacu, Rjóta Ósaka, Kanehira Jamamoto (více)
(další profese)

Série(3) / Epizody(38)

Koudo Ikusei Senior High School je nejprestižnější škola v celém Japonsku sponzorovaná státem, jejíž absolventi mají 100% úspěšnost při hledání zaměstnání a velmi často se později podílí na rozvoji celé země. Zdejší studenti mají neskutečnou svobodu ve svém jednání a ještě jsou pravidelně na začátku každého měsíce odměňováni body, které slouží na zdejším kampusu jako platidlo, za které si mohou koupit skoro vše, po čem jejich srdce touží. Tato škola může z počátku působit jako ráj na zemi, ovšem pouze ti nejlepší studenti, kteří prokáží svou hodnotu, si dokáží udržet svá privilegia. Právě sem přichází do prvního ročníku Ayanokouji Kiyotaka, který nebyl při psaní vstupního testu příliš pečlivý, a tak skončil v třídě 1-D, kam byli zařazeni dle zdejších norem podřadní studenti. (Jeoffrey)

(více)

Recenze uživatele Jeoffrey k tomuto seriálu (3)

Season 1 (2017) (S01)

Velmi dobře zvládnuté drama a to jak atmosférou, příběhem tak i výborně propracovanými charaktery. Až na jedno drobné vcelku nudné a fan servisem příliš zavánějící pomrknutí (v podobě jednoho o dost slabšího dílu) to promyšleně pracuje s atmosférou a někdo jako já jen se zájmem sleduje. Jako nejlepší aspekt toho všeho musím uvést postavy. Takhle zajímavé charaktery jsem už dlouho neviděl a zjistit něco víc o hlavním hrdinovi je pro mě lákavější, než třeba tajemství toho, co má Eren Jägerů ve sklepě. Ajanokódži je mi vůbec neskutečně sympatický a je to už strašně dlouho co jsem k nějakému mužskému anime hrdinovi vzhlížel s takovým zájmem, zaujetím a tichým obdivem. No a když si k tomu přidám i sbírku zajímavých dívek a žen, kdy paní učitelka třídy D mi přijde stejně interesantní jako hlavní hrdina (a navíc mi přijde i dost sexy) a ostatní slečny také dráždí můj intelekt, nebo jsou mi minimálně sympatické, pak v tomto ohledu u mě získává tohle dílo za charaktery celých 10/10. Co se příběhu a atmosféry týká, tak příběh se rozvíjí pomalu, občas překvapí, jindy zas jen zlehka místy naznačuje některé své trumfy, ale autoři vždy ví, jak má fungovat opravdové vyvrcholení jednotlivých částí a tak každý závěr kterékoli části je dramatický a opět budí další hlad pro sledování nových dílů. Navíc samotný konec (doufám že první série) u mě vyvolal neskutečnou chuť na další díly a opětovné ujištění o tom, jak moc mě baví a zajímá hlavní hrdina. Takže v návalu euforie z poslední episody zvednu celkové hodnocení na maximum a začnu doufat, že další díly přijdou a že všechno to tajemství, logika a promyšlenost z toho ani v budoucnu nevymizí. 9/10 ()

Season 2 (2022) (S02)

Po pěti letech je krutý manipulátor s výrazem mrtvé ryby a emocionální pařez s hlasem uspavače hadů zase zpět a já se tak můžu kochat jeho dalšími promyšlenými lstmi a úskoky a třeba se i dozvědět něco víc o jeho tajemné minulosti, i když zase až tolik nového druhá série neřekne. Co mě tu ale bavilo, bylo postupné vybarvování se několika dalších charakterů a první opravdová konfrontace hlavního hrdiny s dostatečně nebezpečným soupeřem, která je zakončená velice povedenou a hodně solidně animovanou rvačkou. Druhá série by se dala rozdělit zhruba na tři celky, kdy ten úvodní na lodi a ten závěrečný s testem byly pro mě poměrně zábavné, zajímavé, dozvěděl jsem se během nich pár nových věcí a viděl i některé hodně silné scény. Proti tomu byla prostřední pasáž se sportovním turnajem vlastně docela průměrná, možná až nudná. Pořád mě tento seriál zajímá, nějak nechápu, že může někomu přijít stupidní a celkově nudný, já v něm vidím přesný opak, ale tak každý má právo na svůj názor a kdyby všichni všechno vnímali stejně, tak to by byla teprve nuda… Já jsem stále zvědavý na další díly a víc informací ohledně celého toho „bílého pokoje“, ale teď třeba i na to, jestli se z Ajanokódžiho někdy stane aspoň trochu normální člověk s nějakým náznakem emocí. Série vyřešila jednoho protivníka, ale zároveň ukázala nebezpečnost a motivace jiných, takže mám i díky poslední scéně důvod se těšit na třetí řadu. Pro mě kvalitní podívaná, které ale oproti první sérii (hlavně díky ne moc silné pasáži se sportovním dnem) tentokrát srazím jeden bodík. 8/10 ()

Season 3 (2024) (S03)

Ono asi k téhle třetí sérii není nic moc co říct, pokud jste si jako já užívali ty předchozí, tak ani zde nebudete zklamaní. Školní intriky pokračují, do cesty se hlavnímu hrdinovi staví stále další a silnější nepřátelé a ani ti již poražení neřekli poslední slovo, i když vlastně někteří asi ano, protože skončil školní rok a celý jeden ročník nás opustil (i když něco mi říká, že některé postavy se stejně ještě někdy někde objeví). Pořád je to jako sledovat šachy, pořád mi seriál přijde poměrně chytrý a uvěřitelný a jsem zvědavý co bude dál. Tajemství bílého pokoje se opět trošku poodhalila, některé vedlejší charaktery se zajímavě rozvinuli, jiné nečekaně překvapili tím, co jsou vlastně zač. Dokonce mě pobavil i samotný konec u kterého si nejsem vůbec jistý, jak moc je to romantika a nakolik je to jen další sociální experiment hlavního hrdiny, a hlavně kam se zrovna tohle celé dál vyvine. Pro mě i třetí série stabilních 8/10. ()