Dva agenti CIA a bývalí milenci (Chris Pine a Thandiwe Newtonová) se po letech od neúspěšného pokusu o záchranu opět shledávají a jsou nuceni překročit hranice mezi profesí a vášní v tomto strhujícím příběhu globální špionáže, morálního dilematu a smrtelné zrady. (Prime Video)

Recenze (62)

papadoce

Pozor, v závere čistý spoiler. V prvom rade sa nejedná o thriller, ale je to veľmi komorná dráma. Okrem vyšetrovania nezdarenej akcie, kedy po teroristickom útoku zahynuli nevinní, sa nemálo venujeme vzťahu dávnych milencov a kolegov. Tí sa stretávajú po ôsmych rokoch, pričom jeden z nich má na starosti vyšetrovanie. Hľadá sa totiž zradca zvnútra. Keď sa scenárista alebo režisér pustia do dvoch tak ťažkých a premiešaných tém ako je terorizmus a dávny vzťah kolegomilencov, mali by byť už remeselne zruční, lebo inak to môže dopadnúť katastrofou alebo prinajmenšom nudou. Chlapci si zvolili riadne skákanie v čase, ale robili to natoľko prehľadne, že sa divák určite nestratí. Film sa úplne vyhne akcii a to napriek tomu, že sa bude hovoriť o viacerých teroristických činoch. Dá sa otvorene povedať, že akciu sa rozhodli vymeniť za herecké výkony, ale podľa mňa to nevyšlo na sto percent. A to hrali skutoční herci. Proste, keď vás riadi neskúsení šéf nejde to, aj keby ste sa sebeviac snažili. Janus to nedal, to je môj názor. Režisérsky na to nemal. Miestnu 54ku ale aj tak neschvaľujem. Dám určite hviezdu hercom a jednu hviezdu za príbeh samotný spolu s vyústením. Akože fajn to bolo, ale keď vám dajú do popisu len jeden žáner že thriller, tak proste ste nejako nastavený a potom bum, čistá nefalšovaná dráma. On si vybral ju, aby ju zachránil a ona mu neverila a nechala ho zomrieť aj keď ju miloval. Vlastne za ten záver pridávam tú tretiu a pol ⭐️. Myslím, že si to neodpustila nikdy. Smutne skutočný film. Kebyže viem čo idem pozerať, napálil by som aj štvrtú hviezdu. Ale ja mám srdce, tak predsa ⭐️⭐️⭐️⭐️. Proste pocit, ktorý to vo mne vyvolalo. ()

verbal

Jo, jo, vyprcávat napříč pracovním kolektivem se prostě nevyplácí. Několik mých, dnes již zaslouženě bývalých, seksretářek či jinak ve stejném dresu kooperujících abusivních štěrbin by mohlo vyprávět. Ač z mého očividně plachého, zakřiknutého a veskrze upjatého vystupování zřetelně předem věděly, že jsem emocionálně zranitelný, něžný, citlivý, hluboce věřící a až za hrob věrný beznadějný romantik, co miluje děti a štěňátka, zneužily tyto bezskrupulózní barakundy a bezprecedentní seksuální predátorky mého postavení, bezohledně mě v nestřeženém okamžiku atakovaly a snažily se mě i přes mé hlasité odmítání (jako: „Odstup a poklekni, ty špinavá nevěstko satanova!), a posléze i důrazná „NE“ v každém druhém slově (např.: „NEopovažuj se mě NEvykouřit!“), umrdat xmrti. Tedy pardon, chtěl jsem samozřejmě říct „umilovat“, my, romantičtí snílci totiž zásadně nemrdáme!!! Fuj, to jsou mi ale výrazy a nechutné praktiky! Samozřejmě jsem v koutku své křehké a naivní duše vždy choval naději, že i přes tu nevybíravou až odpornou formu znásilnění jde z jejich strany o skryté vzplanutí čiročiré lásky, upřímně jsem je z celého srdce miloval a chtěl si je pak samosebou vzít. Ó, jak jsem byl bláhový! Téměř vždy se nakonec ukázalo, že to mé zneuctění proběhlo čistě za účelem ohavného ukájení těch nejnižších pudů (zarputilé pokřižování se) či dokonce s vypočítavým úmyslem zaměstnanecké privilegizace a získávání dodatečných pracovních benefitů (dvojí zarputilé pokřižování se)! V posledních několika letech již, díkybohu, máme na podobné poběhlice a seksuální oportunistky díky hnutí #nelžimetoo konečně nástroje účinné obrany, a tak, dojde-li k podobnému zneužití, hned druhý den běžím ještě s oteklým pérem za Cempérem a do tolik progresivního magazínu A2Ass, povím jim celou a nezpochybnitelnou pravdu a ti dobří a spravedliví lidé s těmi nechutnými znásilňovačkami po bolševicku zatočí! Ano, již se nemusím cítit tolik ukřivděný, špinavý a zneužitý jako tadyhle prdel furt vystrkující fešácký milovník a ňuňavý láskač Kryštof Borovice, kterého nevybíravě sodomizovala jeho rasově vyvážená kolegyně a slibovala lásku, svině jedna, ale jak už to v životě bývá, skutek utek, a chudák Kryštof byl z toho pak celý film dost otrávený. Jakož i já při sledování této hnědár CIA (Central Intercourse Agency) telenovely pro zteřelé, otylé zaokenní uliční špiónky se smečkou koček za zády. ()

PlysovyMacko

Snažila som sa dávať pozor, ale vôbec som nepochopila o co v tomto filme išlo. Prestrihavaju sa tu rôzne časové roviny, rieši sa únos lietadla teroristami a milenecký vzťah kolegov a úplne mi unikli súvislosti. Vôbec ma to nebavilo a čakala som, že na konci sa dozviem nejaké vysvetlenie. Z môjho pohľadu strašne neprehľadný film. ()

Solverino

Průměrná kecací záležitost z prostředí Agentury, kde se plánují a vytvářejí vlády v banánových státech a východní Evropě, kde včera znamená zítra. Levice neví co dělá pravice a nikdo nikomu nevěří. Kámen šuká cihlu a všichni se tak nějak mají rádi. No prostě klasická státní služba pod penzí (když něco moc neposerete). ()

Arsenal83

Príbehovo to nebol zlý film, špionážna dráma, ktorá zasahuje do vzťahov a tak sa pekného rozuzlenia len ťažko môžeme dočkať. Politika je viac než všetko. Ale tento "thriller" by pokojne mohol dostať aj atribút šepkársky. Minimálne 80% času sa tu hovorí šeptom, konverzuje sa tak, ako by stále stál niekto za rohom. Na to si treba zvyknúť. ()

• Místo setkání, kde Henry (Chris Pine) a Celia (Thandiwe Newton) večeří, je údajně restaurace „Vin de Vie“ v Carmelu, kde se podává pouze víno, zatímco ve skutečnosti byla prosklená restaurace s výhledem na oceán postavena na zvukové scéně v Londýně s použitím LED kulis. Vypadá nápadně podobně jako Canlis v Seattlu. (Johnny.ARN)
  • Film se natáčel v USA (stát Kalifornie), Anglii (zejména v Londýně) a Rakousku (Vídeň). (Yardak)