Odvážná loupež svede dohromady nejlepšího experta FBI na chování zločinců (Dwayne Johnson) a dva znepřátelené gangstery (Gal GadotRyan Reynolds). Tady půjde do tuhého. (Netflix)

Videa (22)

Trailer 15

Recenze (630)

EvilPhoEniX

Jeden z letošních nejdražších Netflixovských filmů je slušnou žánrovou jednohubkou, ale vzhledem k rozpočtu a k herecké sestavě jsem očekával větší nálož vzrušení. Tak trochu jsem doufal, že mě čeká něco ve stylu 6 Underground, ale už jen ten PG-13 Rating mě docela štval. Je to tak trochu variace na Indiana Jonese, Jamese Bonda a Dannyho parťáků, ale v ani jedné poloze se film nedokáže rovnat výše zmíněným. Red Notice je dle očekávání zábavný, drahý a hezky natočený film, kde Rock, Gadot i Reynolds si opět jedou svoje a pár vtípků se opět povedlo, bohužel zklamáním je pro mne akce, není zde ani jedna zapamatovatelná akční scéna a finále je podáno spíš komorně než monumentálně, což je velké mínus. Docela potěší jeden nečekaný zvrat a Heist vychytávky nejsou špatné, ale to mi nestačí. Ty 2 hodiny se dají užít sice v pohodě a na doporučení Red Notice určitě je, ale mělo a mohlo to být důslednější a divočejší. Příběh 3/5, Akce 3/5, Humor 3/5, Násilí 0/5, Zábavnost 4/5 Hudba 4/5, Vizuál 4/5, Atmosféra 2/5, Napětí 2/5, Emoce 3/5, Herci 4/5. 6/10. ()

Gilmour93

Wonder Woman, Deadpool v civilu a přeplacený doktor Hořan Bravestone soutěží, kdo dál dočůrá a vrcholem scénáristického umění má být, že se často mění vítr.. Uměle působící rutina bez tváře a sebemenší snahy přijít s něčím nápaditým. Ve své podstatě je to zbytečné jak síťka na Dwayneově hlavě, když škrábe ve vězeňské kuchyni erteple. Optiku těch, co tam vidí duši Indiana Jonese, bych chtěl mít. Toto vztekle okopává kotníky i Království křišťálové lebky.. ()

TeeAge

Ani jedna nádherná lokácia, a ani jeden kamerový prelet nad nimi nie je skutočný. Ani jeden! Všetko, čo by urobilo ten film aspoň trošku skutočným, je digitálny sajrajt, ktorý neuzrel svetlo sveta, a tým pádom je umelý, jak celý, počítačom vygenerovaný scenár. Pokial do algoritmov nahrali všetky diely Indyho, a ako výsledok vyšlo toto, tak sa umelej inteligencie zatial báť nemusíme... ;) ()

DwayneJohnson

Velký, drahý, nafouklý nic. Bez nějaké chemie, která je v takových případech naprosto klíčová a také jen s velmi málo vtipnými scénami. Párkrát se zasmějete, ale je to víceméně jen tak z donucení, zbytek je jen málo povedená akce a spousta klišé. Z herců se může Ryan umluvit, ale to je tak asi všechno. Moje maličkost asi zlatou sošku nikdy nezíská a kolegyně Gal jakbysmet. Aspoň se na ní (pořád) krásně kouká. Takže teď budu asi hodně dlouho přemýšlet, jestli vezmu další pokračování. Na druhou stranu za 24 mil USD mě asi zase přemluví;) ()

mzss1

[55%] Trailer se mi docela líbil, tak jsem čekal něco trochu víc. Je pravda, že tyhle dobrodružné filmy s Rockem a to zejména odehrávající se v džungli a podobné moc nemusím. Zde jsem viděl menší naději v obsazení Ryana Reynoldse. Reynolds mě baví jak kde. Deadpool šel absoutně mimo mě, Zabiják a bodyguard mě nadchl první díl, druhý už ne. Ale třeba takový Free Guy – tam zazářil. Zde asi tak napůl. Vyloženě jsem se jeho vtípky nesmál, ale neurazil. Rock je zde herecky taky tak na štýru. Nejvíc mě štve, že dostal párkrát na hubu. Gal Gadot se zde též moc nepředvedla, ale aspoň se na ní pěkně koukalo. ;) Sakra, nechci to moc kritizovat, nebyla to úplná sračka. Jen ty zvraty kdo je hodnej a kdo ne, to mě moc nebralo. Konečná pointa byla pro mě vskutku nečekaná …. Po technické stránce to můžu ale jedině chválit. AKCE je zdařilá; je jí tu docela dost. Úvod byl dobrý a finále už mě moc nebavilo, ale po téhle režijní stránce nemám výtek. Ještě za zmínku stojí útěk z vězení – docela solidní, akční sekvence. Hudba od Jablonskyho  - taková neutrální. Nevím, co bych měl ještě napsat. Humorem to bylo takové podivné, dějem zbytečné, ale víc bych to nekritizoval. Na 1 vidění to nebylo tak zlé. Víc jak průměr z toho ale nevidím. ()

Zajímavosti (39)

• Při společné scéně The Bishop (Gal Gadot) řekne: „Buď máš výsledky nebo výmluvy.“ Toto heslo používá spousta známých sportovců, včetně Dwayne Johnsona. (mnp.3)
  • Ve filmu je zmíněn příběh egyptské královny Kleopatry. Gal Gadot ztvárnila hlavní roli ve filmu Kleopatra (2023). (gavosh)