Reklama

Reklama

Zuřivost

  • Japonsko Ikari (více)
Trailer 1

Snímek se odehrává rok poté, co došlo v Tokiu k příšerné vraždě, kdy vrah utekl z místa činu a na zdi nechal krvavý nápis „zuřivost.” V průběhu následujícího roku mnohokrát změnil svůj vzhled, čímž podnítil představivost celého národa. V rybářské vesnici v Čibě začne otec podezírat úmysly mladíka s tajemnou minulostí, který chodí s jeho dcerou. V Tokiu si k sobě obchodník nastěhuje cizince, kterého potkal v sauně, kde se schází komunita gayů. V Okinawě narazí středoškolačka z Tokia na neznámého muže, který žije sám na odlehlém ostrově. Všichni se stávají podezřelými a důvěru rychle zastíní pochyby. (Cinemax)

(více)

Videa (4)

Trailer 1

Recenze (13)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Vůbec jsem tady nepochopil ty zdejší chvály. Film mě na první pohled zaujal, takže jsem s výběrem zábavy na večer v podstatě ani neváhal. Co tu ale Japonci rozjeli, to by nepochopil ani těhotný tlustý lenochod z džungle kolem Zambezi. První momenty nebyly úplně špatné. Po chvíli ale tvůrci rozjeli tak nemotorný vyprávění, že 142 minut bylo celkově nestoudným utrpením. Ke konci jsem si přišel jak po lobotomii mozku a marně přemýšlel, co se na scéně vůbec děje. Kromě hektolitrů probrečených slz japonských herců a hereček jsem měl co dělat, abych se nezačal smát. ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Před sledováním důkladně prostudujte obsah filmu, jinak budete za blbce. 1) Nejvíce úsilí mě stálo zorientovat se v tom, kdo je právě v obraze, ve kterém okamžiku kterého děje se nacházíme a co mají všechny postavy vlastně společného._____ 2) Spoiler. Po skončení jsem nahlédnutím do obsahu zde na ČSFD zjistil, že ve filmu běží souběžně tři příběhy: v rybářské vesnici Čibě, v Tokyu a na ostrově Okinawa. Společné mají to, že všude se vyskytuje podezřelý mladý muž (hrají ho tři různí herci). S touto informací, k níž jsem se sám nepropracoval, lze pak film pochopit a sledované začne dávat smysl._____ 3) Jak vidím z komentářů, nejsem sám, kdo měl potíže s porozuměním a jen bezradně čuměl jako puk._____ 4) Přihoďte hysterický řev zejména ženského osazenstva filmu, přeskakování v čase a prostoru a pro běžného Evropana hůře rozeznatelné japonské obličeje a je jasné, že vás čeká nezapomenutelný zážitek._____ 5) Velmi se mi líbili 36letý herec, zpěvák a baskytarista Satoši Cumabuki (dominantní gay Juma Fudžita) a 32letý Mirai Moriyama (Šingo Tanaka na Okinawě). No alespoň, že jsem mohl koukat na ně. ()

Reklama

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Skvelé herecké výkony a atmosféra. To, že hľadáme vraha je až nejaký terciálny zámer. V centre diania koexistujú tri príbehy, ktorých v zásade nespája nič okrem lásky, túžby a smútku. Príbehy, ktoré sa nám postupne otvárajú a nevadí im, že sa nám pomaly, ale isto dostávajú pod kožu. Či už sa jedná o príbeh dcéry a otca, alebo príbeh homosexuálneho páru alebo príbeh mladých ľudí( kde inak kraľuje Our Little Sister - Suzu Hirose), ktorý čelia strašnej skúsenosti, film odkrýva to najlepšie a najhoršie z ľudskej povahy. Sang-il Lee využíva prostredie aj rozprávačské postupy umne a s precíznosťou. Film, aj napriek dĺžke nenudí a postupne odkrýva zaujímavé príbehové štruktúry. Jediný dôvod, prečo to odo mňa nemá plný počet je koniec. Žiadal sa mi údernejší, silnejší a menej otvorenejší ( minimálne v prípade dvoch dejových línií). Ale v zásade veľmi silné. ()

stub 

všechny recenze uživatele

Poměrně nízké hodnocení zde by mne překvapovalo, ale chápu, že pro evropského diváka tohle nemusí být úplně stravitelné. Každopádně film v nejlepším duchu navazuje na tradici velkých, spletitých příběhů, jejichž jednotlivé linie se jako drobné potůčky sbíhají do velké vodní plochy, kde se teprve celý obraz skládá dohromady (a obvykle odkrývá nějakou formu odlidštění, která dílu dodá patřičnou perspektivu a skrze kterou lze uchopit motivace postav). Řekl bych dokonce, že je vysloveně režisérovou poctou tomuto propracovanému typu tvorby a je dost možné, že ca od poloviny 80. let nikdo nic srovnatelného nenatočil. Zároveň jde podle mě jednoznačně o dosavadní vrchol Leeho tvorby. Pro pochopení toho, nač snímek filmařsky navazuje doporučuji mj. A Fugitive from the Past (Tomu Uchida, 1964), tvorbu Yoshitara Nomury (např. The Castle of Sand, 1974), či o něco lépe stravitelné Kurosawovo Nebe a peklo (1963). ()

sochoking 

všechny recenze uživatele

Ja to vidím úplne naopak, ako tunajší hodnotiaci. Záver filmu, ktorý má okolo štyridsať minút a v ktorom všetci revú viac, ako Frodo a jeho banda, sprznil celý film. Navyše sa mi zdalo, že sa postavy chovali ako úplní idioti, čo z hercov robilo nehercov. Alebo to kľudne mohlo byť aj tak, že toporné herecké výkony robili z účinkujúcich totálnych idiotov. V každom prípade mi posledná tretina filmu už pekelne liezla na nervy a neustále kvílenie Aiko ma takmer pripravilo o zmysly, že som dokonca váhal aj nad odpadom! Jedinou sympatickou postavou sa mi zdala baba v kaviarni so šatkou na hlave a ktorá mala taký pohodový a kľudný ton hlasu a na scéne bola tak dve minúty. Inak sa mi zdalo, že sa všetky postavy chovali totálne nelogicky. ()

Galerie (29)

Reklama

Reklama