• USA The Woman in the Window (více)
Trailer 3

Kvůli agorafobii se drží doma, ale posedlost novými sousedy jí nedá spát – psycholožka, co se snaží vyřešit brutální zločin, který na vlastní oči viděla z okna. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (217)

elanius

(42/2021) / Vôbec nie taký zlý film, ako hodnotenie napovedá. Hlavne Áčkový kasting láka rozmýšľať o tomto kúsku s Áčkovým očakávaním. Keby v tom hrali no name herci šlo by podľa mňa o nadpriemernú žánrovku s odpovedajúcim scenárom. Pekne natočené, rozumné množstvo twistov a prekvapivo akčný záver. Na Netflix, pohoda. (6/10) ()

Lenka.Vilka

Na Ženu v okně jsem se moc těšila. A po těch všech peripetiích, problémech, přesunech jsem se těšila, že je film alespoň na netflixu, když nakonec našel do kina. Protože mě se moc líbila kniha. Takže jo, byla jsem zvědavá na adaptaci. Protože já tenhle žánr mám ráda. **** Natočené je to dobře. Děj šlape a v druhé polovině je z filmu solidní thriller. S mrazivkama a tápáním. Má jenom jeden drobný problém. Bylo to trochu plochý a hlavně první polovina mi dala zabrat a šla proti mě, abych se do filmu lépe dostala. A obávám se, že tu pátou hvězdu dávám hlavně za předlohu. Nečíst, asi dám čtyři. (No, tomu se říká objektivita v praxi.) Z knihy od A.J. Flinna jsem toho cítila víc. Ne jenom jako téma, který je cool a jede stále na vlně. **** Amy Adams byla dokonalá a celou dobu jsem jí držela palce. A hudba dokonale dokreslovala úplně všechno. Jo, skvělý film :) ()

luka4615

Zajímavě pojatý thriller, který zejména v první půlhodině bravurně buduje napětí a  předvádí ukázkovou práci s postavami. Bohužel, poté se to režisérovi Joe Wrightovi začne tak nějak poměrně zoufale rozpadat pod rukama, takže jsme zde nechtěnými svědky rádoby šokujících zvratů, které se ještě navíc střídají s těmi opravdu hloupými. Ve finále tedy dostaneme zmatenou a zbytečně natahovanou podívanou, která ani zdaleka nedosahuje takového věhlasu a nemá ani takové kouzlo jako knižní podoba. Škoda. (Netflix) „Curiosity is evidence of a decreased depression pattern.“ ()

moviefreak

Príbehovo možno nie až tak prekvapujúce ako by sme diváci chceli ale tá réžia!!! Dom si asi režisér nechal celý postaviť a aj vďaka tomu sme dostali neskutočne skvelé zábery, s skoro všetkými scénami a práve vďaka nim nebol film ani na chvíľku nudný. Herci vybraný dokonalo a obaja noví Kapitáni Amerika potešili :) ()

blackkocour

Okno do dwora ryloudit. Mě se nelíbilo ani samotné "kultovní" hitchcovské povyražení, a pořád se ještě chystám na Disturbia, ale slibuju, že se minimálně do konce roka, na to vrhnu. Jenže to by nebyl Kurvfix, aby se nám, mastným flekům na botě, neobtěžoval sesmolit sriller, ve stejném rozpoložení jako Dívka v autobuse, či něco takového. Já veřejnou dopravou moc nejezdím, takový exoty, co dokážete v hromadné dopravě potkat. Ženské, co silně šplouchá na věšák, si po večerech, kdy do sebe zalije celý sud červeného vína, kouká na stejné výplachy, jako každý z nás asociálů, teda pardon filmových fanoušků, si taky jednou v týdnu, občas podráždí, doktorskou berlí kundu, se její mastný vlásek připlete do kriminální potyčky, s vrahem od vedle. Jako, na jejím místě se vůbec nedivim, že se bojí o svůj zbytečný život, když se jí tak snadno dá dostat do baráku, páč ten předražený zámečník teprve dodělal první měsíc na učňáku. Někdy jí solidně kope do karborátoru, a pilule co tak rádá snídá s ovocnýma vločkama, začnou dost učinkovat, a divák těžce zpozná, co je realita, a co halušky šáhlý milfky. Dost si to pak pohrává s divákovou inteligencí, a typ jako já, co má problém se soustředit na něco jiného než na porno s lišákama, mi to dělalo dost techle v makovnici. Ale už to není tak špatné, porucha se zlepšuje, baže na to beru prášky, a doufám že někdy nastane chvíle, kdy to zapiju alkoholem, a já se už ráno nevzbudím. Protože dost často se mi stává, že zaspím klidně i deset budíků najednou.. ()

• Založeno na příběhu bestsellerové knihy „Žena v okně“ od spisovatele A.J. Finna. (MeanWhile)
  • Úvodná scéna, kde hlavná postava uteká dole schodmi s červeným dáždnikom, sa natáčala 38 krát. (Black_spider)