Lukas

Vyhazovač v nočním klubu, který má za sebou padesátku a schytal už hodně ran - doslova i obrazně - se s obtížemi snaží vychovávat svou osmiletou dcerku. (Filmbox)

Recenze (123)

Xmilden

Je to skutečně tak, Van Damme na stará kolena umí tyhle nabušené málomluvné chlápky spolehlivě. Jakmile si doma zabouchá do boxovacího pytle je hned jasné, že na to pořád bezproblému má. Jedinou Jean-Claudeovou slabinou je kvalita scénářů a potažmo filmů ve kterých se objevuje. Musím říct že by mu dramata seděla. 60% ()

mira007

Posledních dvacet let točil Van Damme béčkové filmy s extraimbecilními zápletkami ( viz. kousek, kde hledá kdo mu odoperoval ledvinu ), ale tenhle film je celkem milé překvapení. Nejedná se ani o nějaký karate film s hromadou výbuchů a přestřelek, ale spíše realistický temně atmosférický film o tatíkovi, který dělá vyhazovače ve striptýzovém klubu, který patří nějakému borcovi, na kterého má donášet policii. Překvapivě se jedná o komorní film o pěti hercích a má to i takový příjemný odér noir filmů. Slabší tři hvězdy, ale překvapilo to. ()

Gilmour93

Tuctová animální proměna, při které se krajně opotřebovaný JCVD stává z gorily krysou. Sázka na styl, kdy se u pily střídají bezútěšné temno a skličující ponurost a kdy nejvíce veselí přináší Chopin před akcí v garážích, by za jistých okolností mohla přinést ovoce. Jenže okolnost zvanou „alespoň průměrný důvtip“, pro tento žánr nijak náročnou to disciplínu, nebyl Leclercq schopen dodat.. ()

Morholt

Nepůsobí to jako laciná břečka bulharské či rumunské produkce. To je fajn. Líbila se mi i jistá bezútěšnost, která se celým filmem táhla, což poporoval i unavený a chraptící JCVD. Jenže občas to působilo strašlivě utahaně a díky tomu vycházel na světlo fakt, že s logikou si tady nikdo hlavu příliš nelámal. Akce byla spíš průměrná a na nějaké kopačky či otočky rovnou zapomeňte. Podívat se na to dá, ale momentální hodnocení (65%) je poněkud přepálené. 50% ()

Mordenroth

Pre JCVD ide o celkom netypickú snímku a určite sa nejedná o akčný film. Ja to vnímam skôr ako mix rôznych prvkov drámy, thrilleru a krimi. Pri pozeraní som si neraz spomenul na tvorbu geniálneho Fabiána Bielinského, konkrétne na snímku El Aura z roku 2005. Jej kvality Lukas síce nedosahuje, už len preto, že príbeh nie je ani zďaleka tak sofistikovaný. Rozprávačské tempo a štýl sa však nesú v podobnom duchu. ()

• Když Lukas (Jean-Claude Van Damme) bojuje o post ochranky ve striptýzovém klubu, několikrát spadne na zem. Kdykoliv však vstane, je čistý. (Nathaniell)