Policajný dôstojník z Philadelphie bojuje s celoživotnou posadnutosťou, aby vystopoval tajomného sériového vraha, ktorého zločiny vzdorujú vysvetleniu. (dixx)

Recenze (189)

Mrkvič

Zvažoval jsem 4 hvězdičky, protože začátek je opravdu parádní a plný napětí a samotná myšlenka také není špatná. Ale je pravdou, že v druhé polovině film postrádá tempo. Díky vybudované atmosféře, která sice vyprchává, ale diváka stále drží, a očekávání, jak bude vše provázáno a vysvětleno, se divák nenudí, ale tou počáteční peckou už film přestává být. ()

Martrix

Přestože se třetina filmu nese v duchu mysteriózní krimi, žánrově patří V měsíčním světle, mezi čisté sci-fi. A nijak špatné. Nicméně, už jsem viděl pár lepších skákaček. Jde o to, že jakmile si poskládáte oč jde, už se na vás valí jen předvídatelnosti. Ale i tak jde o solidní jednohubku v kvalitním provedení. Holbrook je typicky Netflixový herec ...film sám utáhne, z jeho herectví, ale na zadek nepadnete. Uvažoval bych i o čtyřech hvězdách, ale když si uvědomím, že se tomu všemu dalo předejít... . Stačila by přátelská návštěva a vysvětlit oč jde... . Informace jsou totiž v čase přenosné. Fyzika nespoléhá na mlčenlivost a zodpovědnost. Navíc nějakým timetravel paradoxem, se tvůrci moc nezatěžovali. Takže to nechám za velmi slušné 3*. ()

Untentrauer

Téměř celá první polovina filmu mi připomínala svou atmosférou Maxe Payna (hru). Ústřední a musím podotknout že velmi povedená leč nedotažená dvojice policistů a jejich nadřízený byli velmi dobře ztvárněni, včetně jejich hlášek - v podstatě do ponuré atmosféry vnášeli světlo. Bohužel však tato rovina byla jen lehce nakouslá a málo rozvinutá. Potěšili mě některé scény, jako třeba naprosto profesionální policejní jednání v hangáru. Čekal jsem, že se to potáhne v tomto duchu celý film, dokud nepřišel zlom v podobě určité události a film se tak přesunul do své horší poloviny. Sice již opadla ta ponurost prostředí, ale tvůrci ji předali v podobě beznaděje a fanatismu na hlavního hrdinu. Jak film plynul, rozplétal se i příběh, jehož námět byl řekněme velmi, velmi klasický a tím pádem neoriginální, což mě mrzelo nejvíc. Snad každého člověka, který přemýšlel o cestování v čase to napadlo! Druhá polovina na mě tak působila velmi prázdně a uspěchaně. Už nebylo co vyprávět, co vyšetřovat. Zbylo jen čekat a bohužel si autoři to čekání krátili hloupostmi ve scénáři. Škoda. I přes to dávám 4*, které si film nezaslouží, ale nic mezi 3 a 4 zde není… ()

zahadum

Robí niekto v nových " pracovných táboroch " ? ehm pardon montážnych linkách kde super rýchlosť nahrádza mega super rýchlosť...kde vrieska team leader a stále sú mítingy o slabej produkcii ..sem tam bokom utrúsia niečo o kvalite....prečo o tom píšem ? lebo Netflix je taká rýchla továreň na všetko kde v prvom rade je rýchlosť produkcie.....proste kvantita nahrádza kvalitu....ultra debilina ktorú pokojne vypnite po hodine..alebo lepšie ak ju nezapnete a budete spomínať na doby kedy sa nerazilo heslo ": " KVANTITA PREDÁVA - KVALITA ZDRŽUJE " kapitalisti kapitalisti...jedného dňa v tej rýchlosti predbehnete sami seba...vy kurvy ! ()

Figu

Budu opakovat několik zdejších týpků... Začátek plnej potenciálu, akce, napětí a strachu z neznáma. Jakmile se začlo poskakovat o devítiletí, šel film ke dnu. Čím víc devítek, tím větší hovno. Nejhorší je, že se na to hovno neustále nabalovaly další, takže se netřeba divit, že na závěr nám tvůrci měsíčního světla předhodili maxi hovno! V tomhle případě, kdyby se chtělo míň jak moc, udělalo by se daleko líp! Bohužel 45% ()

• Hlavná výroba filmu v kanadskom Ontáriu sa začala 2. júla 2018 a skončila 27. augusta. (Game90)
  • V 40. minúte je vidieť vnútro obchodu s potravinami s americkými vlajkami a filadelfskými novinami. Potom sa záber presunie na pohľad na obchod so zmiešaným tovarom na druhej strane ulice, Jamestown Milk. Ide o torontský obchod na ulici Parliament Street neďaleko ulice Wellesley. Následná návšteva cintorína Lockom (Boyd Holbrook) s jeho dcérou sa natáčala o niekoľko blokov ďalej. (m.a.t.o.)
  • Lockova (Boyd Holbrook) manželka nosí v úvodných scénach tričko s nápisom Pottstown. Režisér Jim Mickle sa narodil v meste Pottstowne v Pensylvánii. (m.a.t.o.)