Marina (Daniella Pineda) se vrací po patnácti letech z ústavu do běžného života. Její sestra Alice (Elle LaMont) si ji vezme k sobě domů. Jenže temné minulosti a jejím hříchům se nedá utéct. Marina se jim bude muset postavit a čelit tak temné legendě Mercy Black! (Rodriguez)

Recenze (32)

Trevor

Marina Hessová je po 15 rokoch prepustená z psychiatrickej liečebne do opatery svojej sestry Alice potom, ako sa v detstve spolu s kamarátkou Rebeccou rozhodli obetovať svoju spolužiačku Lily Belowsovú aby priviedli k životu Mercy Black, fantóma ktorého si dievčatá vytvorili aby ich ochraňoval. Alicin priateľ Will Nylund v tom vidí príležitosť, ako príbeh Mariny predať a dostať sa k peniazom zatiaľ čo Marina sa snaží na minulosť zabudnúť. Tá ožíva, keď jej synovec Bryce povie, že s ním rozpráva Mercy Black...Podstatne lepšie ako filmy o Slendermanovi či Boogeymanovi s pomerne dobre zvládnutým koncom, herecké výkony na dostatočnej úrovni a príbeh dokázal zaujať počas celej minutáže. Potomka či Pet Sementary to síce neprekonalo, ale určite ide o príjemné prekvapenia pre skalných fanúšikov dobrého hororu v kalendárnom roku 2019. ()

Wade

Další z filmů o strašákovi,který jede podle klasické šablony. Mě tohle všechno ,ale opravdu sedlo nic se nepřehánělo a film se netáhl. To co hlavně nemůžu Mercy Black upřít je fakt perfektní herecké obsazení,protože Elle LaMont a Daniella Pineda utvořili dvojku na kterou se skvěle koukalo a to nakonec filmu zařídilo 4*. 75% --- 7/10 IMDb ()

Morholt

Další z variací na bubáka, kterému je třeba zaplatit krvavou daň, aby vás zbavil bolístek. Víc než polovinu stopáže je to spíš o bouchajících dveřích vyjevených pohledech, přičemž sem tam se najdou známky solidní plíživé atmosféry a dá se narazit i na pár omletých žánrových motivů, které ale částečně fungují. Nicméně vesměs je to čekání na to, kdy se konečně strašidlo ukáže a jak se to celé vyvrbí. A i to vyznělo rozpačitě. Egerton se nedokázal rozhodnout, jestli vsadit na psychologickou linku, nebo na tu duchařskou. Vzniknul z toho mišmaš, který za sebou zanechal až příliš mnoho neznámých. A úplně se nevydařila ani vizualizace samotné Mercy Black, která na mě působila jako špatná kopírka od Švankmajera. Na průměr to tak z mého pohledu tahá především sympatický casting. Škoda, protože potenciál byl větší. 50% ()

darkrobyk

Mercy Black je bubák, kterého si vymyslela tři děvčata. Aby však mohl naplno vstoupit do našeho světa, bylo třeba vykonat patřičný rituál a dát mu tělo. Tělo jedné z dívek. Z hlediska originality nic překvapivého, ale....solidní herecké výkony, slušná kamera doprovázená odpovídající hudbou a po většinu času napínavá atmosféra. Kvituji, že lekačkami se šetřilo. Divák je záměrně veden tak, aby stále pochyboval, zda za nehodami a neštěstími stojí opravdu temné síly, a nebo ne, což se mi líbilo nejvíce. Tedy malý Bryce byl na zabití stejně jako Will Nylund, a tak nezbývalo než čekat, jestli si pro ně zubatá přijde, či nikoliv. Tři hvězdy za to, že jsem měl zbytečné obavy z další trapné duchařiny. Naštěstí bubáci jsou úplně jiná třída! ()

Astaroth12

Toto bolo tak neoriginálne a fádne. Vymyslený príbeh školačiek, ktorý sa zhmotnil do skutočnosti, ako keby podobných príbehov tu už aj tak nebolo dosť. Ale to najhoršie ešte len prišlo o čosi neskor v podobe lacného, hnusne trápneho bubáka, ktorého by sa nenaľakali, ani deti v škôlke. Pointa i všetko ostatne v príbehu išlo mimo mna, asi kvôli predvídateľnosti. Ale nesral ma tak veľmi, kvôli ponurej atmosfére, ktorá v par momentoch bola fakt silná, preto aspoň silne 2*. ()