Dark Waters

• USA Dry Run (pracovní název) (více)

Psychologický thriller rozpráva skutočný príbeh právnika Roberta Bilotta (Mark Ruffalo), ktorý odhalí spojenie medzi záhadnými úmrtiami a chemickou spoločnosťou DuPont. Bojuje za to, aby pravda vyšla najavo. (dixx)

Videa (11)

Recenze (145)

Flynn

Hezké drama z pozadí businessu, kde je vidět, že money talks. Výborný Mark Ruffalo, který v roli vypadal hodně přirozeně, navíc v závěrečných titulcích člověk vidí jak vypadá skutečný Robert Bilott a ta podoba tam je. Film zachycuje mravenčí práci a neskutečnou trpělivost a úsilí v boji s obrovským podnikem, který si sám ohýbá pravidla podle potřeby, protože zisk je zisk. Film má i díky filtru kamery takový temný nádech a člověk má pocit, že všichni zúčastnění neviděli slunce celý život. Jak film ukázal tak je to nekončící boj s větrnými mlýny. ()

VanTom

Klasické právnické drama o táhlém boji osamoceného přepracovaného poctivce s miliardy vydělávajícím konglomerátem, jemuž na dobru (zejména tedy zdraví) zaměstnanců ani zákazníků pranic nezáleží. Bez zbytečné dramatizace zpracovává čerstvou kauzu dotýkající se běžných spotřebitelů celosvětově (nebezpečí chemikálie PFOA / C8 při výrobě teflonu), což mu přidává na zajímavosti. Ale jinak jede po přímých kolejích a v závěru už hlavně čeká na výsledky (v reálu roky). ()

tron

Reprízu asi nepotrebujem, ale na jedno pozretie je to silné (podľa skutočných udalostí). Niečo ako Erin Brockovich, akurát depresívnejšie, menej farebné (pochmúrne mestá, jesenné lesy) a s nie žoviálnou Juliou Roberts, ale s naopak mimoriadne utlmeným Markom Ruffalom. Všetci ostatní sú kvalitní, ale plnia len štatút povinného krovia, vrátane Anne Hathaway (o ktorej som prvú hodinu nevedel, že je to ona, ehm) a Tima Robbinsa (ktorý je ale v jednej scéne fantastický). Áno, je to dlhé a pomalé, ale toto proste nie sú Piráti z Karibiku (nič proti nim, sú súper), ale komorná dráma. ()

salahadin

O filmu jsem se dozvěděl náhodou, náhodou si ho pustil (kvůli Ruffalovi) a náhodou zjistil, že je to mimořádně silný film. Ale ruku na srdce, ta filmařina je tak dobrá, že se na film moc radostně nekouká... co myslíte, kolik stojí lidský život? Tolik, kolik si ho ceníte. Další důvod víc nevěřit velkým korporacím. Moc, moc dobré a Ruffalo si film protrpěl až do dna, což z jeho herecké etudy činí sugestivní zážitek. ()

Erin Brockovich sem nikdy neviděl,takže nemůžu srovnávat,nicméně tohle je povedené a poměrně pochmurné drama,které těží primárně z dobrých herců a silného tématu.K nepříjemné náladě navíc přispívá ono zeleno-šedé ladění barev,které umocňuje už tak solidní depresi.První Haynesův film,který opravdu stojí za vidění...80% ()

• Herec Mark Ruffalo už druhýkrát na filmovom plátne má čo dočinenia s americkou spoločnosťou DuPont. V roku 2014 si už "spoluprácu" s rodinou Du Pont vyskúšal vo filme Hon na líšku. (MikaelSVK)
  • Skutečného soudního právníka Roba Bilotta a jeho manželku Sarah lze krátce zahlédnout v čase 32:30 na výroční večeři Ohio Chemical Alliance hned poté, co Mark Ruffalo (jako Rob Bilott) a Anne Hathaway (Sarah Bilott) vstoupí do přeplněné místnosti. (Michnak)