Sestry Lynn a Sue si zavedly malou rodinou firmu v oblasti nájemných vražd. Lynn, dosud obstarávající "špinavou" práci, se ale rozhodne začít nový život, což se ovšem Sue ani za mák nelíbí. Situaci jim komplikuje i dotěrná policistka Hong. (oficiální text distributora)

Recenze (62)

Idaho

Utrpení patosu i akční. Na holkách je bohužel znát, že bojové umění viděly jen z vlaku a zdánlivě líbivé akční scény jsou i přes celkem zdařilou choreografii mága Coreyho Yuena nepřesvědčivé v každém pohybu – kupříkladu za špatné držení katany by je praštil přes přes prsty každý, kdo se o japonský šerm byť jen otřel. Yasuaki Kurata si naštěstí ostudu neuřízl. Tyto akční scény neladící mému oku se ke všemu střídají s nudným dějem, kdy to mezi postavami nejiskří s výjimkou trochu excentrické policistky Hong, jež jako jediná má šťávu. Jeffrey Lau, autor scénáře, se opět ukázal jako romantik schopný splácat všechny styly dohromady, ale tentokrát podle mého neúspěšně. 30 % ()

Juto

Film nie je ničím originálny ani výnimočný, no stále je to celkom dobrá zábava s množstvom štýlovej akcie. Dej má dostatok priestoru na to, aby to uniesol, zatiaľ čo dobrý vzhľad hlavných predstaviteľov a príťažlivé postavy sú lákadlom samy o sebe. Zdĺhavá záverečná sekvencia, ktorá zahŕňa baletný šerm hodný slávnej scény vo filme „Tiger a drak“, vám vyrazí dych. 7/10 ()

Quido

Musí se nechat, jsou zde opravdu pěkně provedené bojové scény a film nezapře svůj asijský původ. Pokud si chcete oddychnout od psychologických filmů, které se snaží být logické a podobně tak si užijte tento film. Moc se mi líbil a po shlédnutí několika amerických filmů u kterých lituji, že jsem jim věnoval čas, jsem konečně odcházel od filmu s pocitem normálního filmu. ()

Akumulátor odpad!

Tak tohle opravdu nechápu. Takhle vysoké hodnocení u takové kraviny? To vám nevadí ten debilní scénář? Takový by byla schopná napsat i moje 4 letá neteř, stejně jako by mohla podobně procítěně zahrát některé postavy. Nevadí vám ani směšné efekty? A ani vám nevadí, že "příběh" není v ničem originální a je zde patrné kopírování scén z jiných, slavnějších filmů? Mě to teda vadí. ()

TomikZlesa

První hodina absolutně zabitá a nudná. Většina filmu je zabitá nevkusnou a nepasující hudbou. Film navíc působí dojmem jako jeden velký počítačový trik a úpravy z něj prosakujou všude kde jen můžou, no a v první hodine navíc ty trapný zpomalovačky, no lol. Naprosto nechápu jak se poslední cca 40 minutovka mohla tak fatálně změnit ve skvělou akci, podtrženou zavěrečnym fajtem Wei Zhao = naprostej luxus pro oči :) . ()

• Yen (Seung Song) nosí hodinky značky Omega Speedmaster Broad Arrow. (dyfur)