Neúspěšný divadelní autor Skip a stejně neúspěšný černošský herec Harry se rozhodnou opustit New York a vyrazit za štěstím do Hollywoodu. Na cestě jsou však nedopatřením obviněni z vyloupení banky a poté zatčeni na 125 let. Bláznivá komedie o útěku z vězení se šťastným koncem. (NFA)

Recenze (49)

klukluka odpad!

Ty vole... Naletěl jsem na nějakej seznam top 200 komedií, kterej si tady nějakej uživatel vylepil na svůj profil. První, na co jsem se z něj podíval, byl Tommy Boy. A tohle už je druhá nebetyčná sračka, ke které mě ten žebříček pro dementy přivedl. Divím se, že ten, kdo něco takovýho sestavoval, umí vůbec psát. Seznam okamžitě mažu, další podobnou srágoru už nepřežiju. ()

Shamanecek

Tento film som videl v rannom veku a musím povedať, že vtedy som sa váľal smiechom. Odstupom času sa smiech mierne vytratil, no stále ostali scény, ktorých čaro nikdy nevyprchá. Nezabudnuteľná postava Grossbergera je dodnes pre mňa jednou z najlepších postáv z poza mreží.. Populárna dvojica 80-tych rokov (Wilder, Pryor) patria ku klasike. Tri body si tento film určite zaslúži. ()

Martin741

Reziser Sidney Poitier /In the Heat of the Night ako herec/ natocil velmi dobru komediu. US styl humoru sa trochu priblizil Europe, humor maju na starosti hlavne Gene Wilder /Bonnie a Clyde, Stribrny Blesk/ a Richard Pryor /Apartma v kalifornii/. Trochu film sa vlecie v strede, a Tiglatpilesarzial tu dostala priestor nuda, ale potom koniec mal vyborne tempo. Dialogy na urovni, take normalne, Poitier ako reziser sa uz oproti prvotine vyrazne zlepsil : 74 % ()

PavelZava

Gene Wilder a Richard Pryor dobrý Myslím, že tento film byl jedním z prvních, který byl do 15 let nepřístupný a já ho s čerstvou občankou viděl v kině Sevastopol, nebo jsem jí ještě neměl ? Užíval jsem si ty tanečnice v baru. Je to dost blbost, ale odpočívat se při tom dá. Kromě hlavních postav je jistě zajímavá Meredith (JoBeth Williams) a určitě Grossberger ()

D.Moore

Gene Wilder mě ještě nikdy nezklamal, a tak i v této přespříliš dlouhé komedii byly jeho bezelstné pohledy prokládané výbuchy zoufalství či agresivity tím nejlepším, co nabídla. S Richardem Priorem se Wilderova komika navíc skvěle doplňuje a řadu jejich společných gagů byla radost sledovat. Škoda proto, že příběh Bláznů ve vězení neměl hlavu ani patu a byl takřka stoprocentně nezajímavý, což v závěru ještě umocnilo to nudné rodeo. ()

Zajímavosti (8)

• Honorár Richarda Pryora (Harry) predstavoval 1 milión amerických dolárov. Stal sa tak prvým černošským hercom, ktorý za film dostal sedem miestnu sumu. (m.a.t.o.)