Šokující odhalení

• USA Bombshell (více)

Skupina žen vytáhne do boje proti zakladateli Fox News Rogeru Ailesovi. Nelíbí se jim jeho obtěžování na pracovišti. (Filmbox)

Videa (19)

Recenze (136)

StanislachKo

Silnejšie tri. Asi v živote nikdy som nevidel toľko frekvencie krásnych žien. Do plusu to dáva fakt, že nie samoúčelne obsadených. O hereckom talente Charlize som nikdy nemohol povedať nič zlé, ale čo mi na nej vždy vadilo bol ten strojený chlad. Tu ho jednak naplno využila a v zápätí trochu ten obraz naštrbila. Takže za mňa bravó a minimálne ten globe podľa mňa mala dostať. Kamera a strih typu "divák, si tam a teraz" ma vždy brala, takže good as well. Čo mi vadilo bolo príliš veľa "podstatných" postáv. A celkovo som sa chvíľami strácal, že kto komu kde čo prečo. Asi skôr chyba na mojej strane, ale čo už. :-) Nicol a Margot u mňa zase o rebríček vyššie. ()

ledzepfan

Ono to není vůbec špatné, ale vedle seriálu The Loudest Voice to působí jako takovej čajíček.. Sice asi chápu, že Bombshell je trošku více usazený do reality, ale díky tomu to působí dost bezkrevně a sterilně. Jakoby filmaři chtěli sdělit něco závažného a přitom pokudmožno nikoho neurazit... Nejsilněji tady vyčnívá přirozená Margot R. ale ta nedostává zdaleka tolik prostoru aby to vytáhla o level výše.. Theron je v zásadě taky ok.. Kidman spíše maska.. ()

xxmartinxx

Tyhlety film/exposé věci mě vždycky přijdou zajímavé, protože dost testují možnosti toho, co fikční kinofilm snese. Je to v podstatě námět pro reportáž, pro text, pro žurnalistický výstup, ale zpracováno to je do konzervativní podoby celovečerního filmového vyprávění - vždy to ve mně budí velmi zajímavé pocity, někdy to může být hodně statické a mechanické, někdy to může působit divně - ale má to zajímavou energii. Co se týče tohohle konkrétního skandálu, přijde mi osobně celkem nefunkční, že ten film řeší konflikt toho, že ženám se stalo něco hrozného, když chtěly "jen dělat svou práci". Jenže ona práce byla žurnalistika na Fox News, která má mimo jiné legitimizaci oněch hrozných věcí v DNA. To mohl být fascinující kontrast a konflikt, který prakticky není osloven. Kdyby se tyto ženy nestaly oběťmi sexuálního obtěžování nebo jiných křivd a zločinů, neměly by s Foxy žádný problém a šířily by agresivní škodlivé neetické dezinformace dodnes. Přitom negativita Fox News je tu plně vykreslována, takže ten kontrast zůstává, jen je zcela neosloven. Abych vysvětlil, co tím myslím, použiju extrémní příklad: Je to jako by vznikl film z druhé světové války o tom, jak byly členky NSDAP ukřivděny a nemohly rozvíjet svou stranickou kariéru. Jako jo, je to asi nefér vůči nim, ale opradu budem přehlížet toho slona v místnosti? ()

Spiker01

Neříkám, že snímek přinesl osvětu, na kterou tvůrci pravděpodobně cílili, to by patrně musel mít premiéru alespoň o rok dříve. Nicméně hlavní dámy mi udělaly radost a po všech těch metoo kauzách a girl power agitkách pro mě bylo značné osvěžení, že tvůrci nejdou jenom za tou agitkou, ač si to bezpochyby mnoho lidí bude myslet, ale zároveň to také není úplně blbé. Charlize Theron a Margot Robbie do svých rolí perfektně zapadly, ostatně tyhle dvě dámy jen málokdy šlápnou vedle. Menší problém jsem měl s Johnem Lithgowem, který v seriálu Koruna tak krásně ztvárnil Churchilla, leč obdobně namaskovaného a pořád jsem ho v něm viděl i v tomto filmu. Takže, pokud jste film cíleně vynechali, dejte mu teď šanci a pak mi případně vynadejte/poděkujte v PMku. Roger Alies je dole, svržen, další na řadě Weinstein. ()

rikitiki

Když se spolčíš s ďáblem, čím čekáš, že se ti odmění? Film je standardní výpovědí o naprosto nepřípustném chování a vztazích na pracovišti, což však, bohužel, bývalo (a i bývá) na některých místech normou. Když však jde o televizi Fox, zvyšuje to diváckou atraktivitu. V žádném případě si ale nemyslím, že by si to ty holky zasloužily, nebo že by nadřízený měl právo na něco takového. ____ Film neurazí ani nenadchne, spíš jen popisuje, než že by vyprávěl. Je třeba takové filmy točit a hlavně konečně už brát jako normu, že tohle se fakt nesmí. SHRNUTÍ: Sexualizované násilí na Foxu. ()

Zajímavosti (16)

• „Nevyrostla jsem na sledování Fox News,“ uvedla Margot Robbie pro Entertainment Weekly. „Nevyrůstala jsem ani na stejném místě jako Kayla. Poměrně dlouho jsem s jejím pohledem na svět bojovala, ale Twitter se ukázal jako účinný nástroj, abych ji lépe pochopila, protože lidé jsou na Twitteru poměrně hlasití.“ (Duoscop)
  • Kvůli své roli si Margot Robbie založila falešný účet na Twitteru, pomocí kterého sledovala co největší počet mladých, pravicově orientovaných žen, aby pochopila nejen Kaylu, ale i její fanatismus. (Duoscop)