Parta přátel si pro legraci nainstaluje aplikaci, o které se tvrdí, že umí předpovědět čas zbývající do smrti. Je to trapný pokus o žert nebo již každému začal děsivý odpočet? (Vertical Entertainment)

Recenze (229)

Asia_Power

Jelikož sem vychcaná jak mraky a všude vidím dvojsysl, tak sem si film nestáhla, abych náhodou nechcípla a jen sem se na něj mrkla online. No dokoukala sem to a přežila, každopádně to je jedno z hodně mála pozitiv. Samotná myšlenka, že Smrtka je moderní a děsně kůl, tudíž si vytvořila appku, aby mohla kosit hříšníky, co maj kostlivce ve skříni, je strašná píčovina bo hrozně vtipný nápad. Záleží na tom, kolik jste toho ten den vyhulili. Já asi málo, protože mi to přišlo jako strašná píčovina, ale ok. Zubatá tak má svojí appku, každej JůEsEJ týnejdžr si jí samo sebou mocně sosne a přidaj se i dospěláci, protože to je přece děsně vtipný. No smrtka má kliku, že lidi nejsou jako já, která veškerý appky nesnáší stejně jako vypíčeniny typu "Klikni a zjisti co za čůráka si byl v minulým životě" "Kolikrát denně máš mít, ty debile, sex" "Jak moc si seksi" atd....To by si to, chuděra mohla jít rovnou hodit, nikdo by si to nesosnul. Buddhožel dnešní doba je tak v piči, že pokud nemáš na fejsbůku, že si ve vztahu, tak si prostě svobodná, i když máš manžela a deset dětí, bo pokud nesdílíš své nikohonezajímající instastory, tak prostě nežiješ. No a tak se tvůrci hororů snaží čím dál víc vše naprcat do virtuanálního světa, aby se náctiletí dementi dokázali vůbec vžít do filmu, páč kdo nemá appku, ten nemůže vraždit, pyčo. Já už jen s panikou čekám, kdy si Míša Majers založí streamovací anál na twitchy... ()

Eawy

Predpovedateľný príbeh, ktorý síce neurazí ale dostatočne unudí. Nápad sám o sebe nie je zlý, aj keď určite čerpá z pre nás známeho Final Destination. V prvých momentoch sa využívajú časté falošné jump-scary, ktoré sú navodené iba hudbou, a úprimne už pri treťom "dramatickom" otvorení skrine, som prevracala oči. Scenár bol typický pre takýto typ filmu, nezmyselné postavy, ktoré povedali jednu/dve dramatické vety a v príbehu sa viac neobjavili a podobne. Hlavná hrdinka nebola nesympatická, ale pre mňa bola mierne nezaujímavá, omnoho viac sa mi páčili herci vo vedľajších úlohách, napríjlad Talitha alebo aj Peter Facinelli, ktorý hral výborne (neznášala som ho od prvého momentu). V kine som zvyšovala vekový priemer (sekundoval mi starší pán v druhom rade), keďže naň išli väčšinou stredoškoláci. Ale nebolo to najhoršie, dalo sa. 45% ()

Marze

Zapomeňte na podvádění smrti, Stáhni a zemřeš je pro publikum, kterému nevadí, že je podváděno. Scénář se vůbec nezajímá o své postavy a zápletka nemá soudržnost. Je megazapomenutelný film. Jsem naštvaný, jak někdo může tak zajímavé téma takto pokazit. Když se objevila příšera jako z katedry loutkového divadla na Famu, dostal jsem záchvat smíchů a zápletka nabrala béčkové obrátky. ()

vnimatkrasu

Že jde o osmnáctou variaci na Nezvratný osud mě nijak neuráží. Nulová nápaditost povinných smrtí, srandovní pentagram ze soli a smrtka z frcu ale jo. Nebejt příjemný Elizabeth Lail v hlavní roli, štrejchal by Countdown hororový kinodno vyztužený sračkama jako jsou Vadí nevadí nebo Fantasy Island. ()

Trevor

Hneď na začiatku spomeniem, že filmu som dal o čosi vyššie hodnotenie z dôvodu, že po dlhom čase sme sa v kine stretli v osvedčenej zostave, traja králi a to presne na Mikuláša. Naposledy to bolo asi na filme Detektív Pikachu, odvtedy sme sa kvôli pracovným či študíjnym povinnostiam v kine spolu nestretli, iba na Dňoch ľudového remesla. Ako inak, černoška sa všetci báli (aj týpek s Lexusom sa bál černoška s bundou za 8,99), biela panna mu skočila do náručia, násilník bol biely lekár a násilie na ženách nesmelo chýbať, rovnako tak ako tenisky Vans na nohách teenagerky Jordan, na ktoré boli zábery povinne o niečo dlhšie ako by bolo zdravé. Dej tiež nebol nejako výnimočne zaujímavý, čakali sme že by to mohlo byť trochu viac ako nezvratný osud, ale za pár momentov ktoré naozaj vystrašili by si film zaslúžil trochu lepšie hodnotenie. Tých 70% to má, nakoľko sa jedná predovšetkým o teenagerský horor kde očakávania človeka nemôžu byť príliš veľké. Odchádzali sme spokojný, mikulášske darčeky potešili všetkých troch a tak sme zažili veľmi príjemný večer. ()

Zajímavosti (11)

• Keď sa v aplikácii zobrazí nápis "victim", výkrik, ktorý je počuť, pochádza z hry "Destiny" od vývojárov z Bungie. Používa sa výkrik Omnigula. (Game90)
  • Nemocniční pokoj 237, na němž byla ubytována druhá oběť aplikace, má stejné číslo jako známý pokoj v hotelu Overlook z filmu Osvícení (1980). (pityty)