V 90. roce byl Bronx oficiálně vyhlášen za vysoce riskantní území a poté podroben vojenské operaci, která ho měla zachránit. Po dlouho trvajících klanových válkách došlo k podepsání smlouvy o spolupráci, avšak jednoho rána zdánlivý klid čtvrti nečekaně přeruší zvuky několika výstřelů... (IMAGO Video)

Recenze (18)

giallo

Castellari se s tím moc nesral a prostě si jednoduše natočil vlastní verzi kultovního béčka Útěku z New Yorku. Jednoduchou a velmi dobře známou zápletku o záchraně prezidenta respektivě prezidentovi dcery, jen zasadil do roku 1990. Do toho přimíchal válku gangů o Bronx (Válečníci) a postapokaliptický koktejl byl hotov. Škoda jen, že chybí výraznější syntenzátory a propracovanější akční složka. Ale králové béčkových produkcí Eastman a Williamson vyloženě potěšili a já jako milovník podobných trashů jsem byl navýsost spokojen. "Dost mi lezete na nervy!" "Bacha nebo ti ukopnu hlavu!" ()

J.Connor

Představiteli hlavního hrdiny Trashe, Marku Gregorymu bylo v době natáčení jen 17 let, takže mu lze jeho kreace v kozačkách odpustit. Zatímco Castellari si snad mohl všimnout, jak šíleně v těch botách chodí a vypadá. Z "bojovníků" mám rozporuplné pocity, je to samozřejmě z hlediska filmového umění, zvláště pak scénáristického, hereckého či produkčního, otřesná selanka. Nicméně mám pro tyhle úlety slabost a fascinuje mě, jak se tihle taliánští maséři kýče prostě sebrali, odjeli s pár kámošema a kamerama do New Yorku a ve dvou ulicích na předměstí a na pláži pak natočili sci-fi. Protože, když to člověk uváží z tohoto úhlu, není to tak zlé. K tomu dostaneme úžasnou trashovou barvami hrající kameru, pár ucházejících béčkových nápadů a výborný nic neřešící závěr. ()

Shit

No postapokalyptický béčka to je moje, ale tohle bylo i na mě moc, ještě bych přežil, že to je kravina a záporáci tam jezdí na bruslích, ale když sem musel celej film koukat na toho hlavního borce, kterej měl na sobě nějaký kozačky, těsný džíny, koženou vestičku s obřím výstřihem a při každý příležitosti se tam šíleně vyprsil a šel do boje, kterej v jeho podání byla neohrabaná kašpařina, tak mě to ujistilo, že víc jak 1* si to fakt nezaslouží, a to ani když se tam sekaj hlavy ()

Wez

myslím,že hodně nedoceněný C-čko-nevím,kde zdejší recenzenti vzali nějakou postapokalypsu,nebo že je to kopírka ůtěku z NY,když ve filmu o tom není ani slovo???Milionářská dcerka a dědička zbrojní firmy manhattan corporation,která má v den svých 18 narozenin celé zbrojní impérium zdědit jej chce(nejspíš z humanitárních důvodů) zrušit,ale něco tuší,tak radši dobrovolně uteče do gangy ovládaného Bronxu-její nenapapaní náměstci ji totiž z těchto důvodů chtějí pomoci policejního zabijáka Hammera a jeho noshledů zlikvidovat,aby nedotáhla svůj záměr do konce.On ten Bronx v 80 letech k té nadvládě gangů skutečně neměl daleko a ve filmu je to i pěkně vidět-celá čtvrť rozsekaná na sračky-exteriéry se opravdu hodně povedli a dost se mi líbila i různorodost gangů-od motorkářů,přes gang Tigers libujících si v luxusu až po Scarangers-zdivočelých lidí...Je to dost ukecanej film,nicméně myslím,že hodně originální-a taky se mi líbilo,že nenažraní kapitalisti tahající z pozadí za nitky jsou tu vykreslení jako pěkní zmrdi a policie jako loutky plnící jen jejich rozkazy-jako vlastně v realitě-zkrátka není to žádný veledílo,ale kopírkou něčeho bych to určitě nenazýval,za zhlédnutí to rozhodně stojí,ale musí tomu člověk rozumět,nevím,jestli jsou někde na netu aspoň český titulky(já to viděl v 80 letech na VHS z rychlodabingem) ()

klerik

Jeden by neveril, čo všetko nájdu Taliani v Bronxe. Motorkárov, korčuliarov, kamioňáka, autíčkarov aj zopár magorov v kanáloch. K tomu neskutočné dobové účesy, obtiahnuté kožené oblečky (vybíjané čelenky!) a disko (?) hudba. Občas som fakt nevedel, nakoľko to režisér myslí vážne - niektoré scény vyzerajú ako z tanečného muzikálu... Jeden z mála filmov, kde motorkársky gang je ten dobrý... Vzhľadom na dobu vzniku dávm tri hviezdy... Aj vzhľadom na úvodnú cool "predstavovaciu scénu s bubeníkom... ()