Loki se ocitá doslova rozervaný mezi minulostí, přítomností a budoucností. (Disney+)

Recenze (39)

Martrix

Chytré divokopodivnosti, kde si tvůrci hrají s časem, paradoxy a absurditkami, mám rád. Nebývají předvídatelné, málokdy se berou vážně, jsou vizuálně hravé...jsou zábavné. Legion, Doom patrol, Pán času apod. První řada Lokiho k tomu měla blízko, ale nebylo to ono. Nebylo to chytré. Po první epizodě druhé řady si nejsem jistý, že to tentokrát bude lepší, ale náznaky kvality tam jsou. Tom je v roli Lokiho skvělý, přibyl vtipný Ouroboros...tak ještě víc interakce se Silvií...potitulková scéna fajn příslib a třeba se konečně dočkáme povedeného MCU seriálu. Slabé 4*. ()

Sany33

Príbeh: Loki sa po odkopnutí od Sylvie vracia do TVA ale musí sa zorientovať nakoľko sa kĺže v čase u minulosti do budúcnosti a súčasnosti. Jediný spôsob ako zabrániť narušeniu vetiev je stabilizovať ich. Mobius ochotný obetovať aj sám seba mu v tom pomôže. Prevedenie: Akcia od prevej minúty a napätie sa dá krájať ak si k tomu pridám ešte tú super atmosféru 60. rokov v TVA tak ide o pre mňa zatiaľ najväčšie Disney prekvapenie roku. Myslím v dobrom lebo v zlom už ich bolo až až. 95% ()

Honzox

Opravdu už jsem pomalu přestával věřit tomu, že je Marvel schopný natočit svižné dílo s osobitým stylem a vizuálem, které není jen infantilní atrakce pro děcka nebo tovární produkt bez vlastní tváře a duše. Druhá řada Lokiho zatím kvalitativně navazuje na tu první, chemie mezi Hiddlestonem a Wilsonem je parádní, má to spád a tempo, po technické stránce je to také více než ucházející. Je to zkrátka ryzí a poctivá komiksová záležitost, která mi od Marvelu už hodně dlouho chyběla. Těším se na další díly a pevně věřím, že k výraznějšímu poklesu v kvalitě nedojde. Naopak. ()

NiWi

Parádní začátek, kde funguje snad vše. Žádné zbytečné přešlapování na místě, žádné zbytečné představování nových postav. První díl druhé série vás ihned hodí do sledu událostí, a děj se nezastaví na jedinou minutu. Retro futuristický vizuál stále funguje skvěle, chemie mezi postavami se nezměnila a humorný prvek skvěle baví. Konverzace mezi Lokim, Mobiem a OBiem (kterého si mimochodem hned oblíbíte i díky skvělému Ke Huy Quanovi) je jedna z nejzábavnějších scén co sem za poslední roky viděl. Lepší začátek si seriál vzhledem k obecně negativním postojům k Marvelu v posledním roce ani nemohl přát. ()

Kraty

Konečně jsme se po dvou letech dočkali a určitě zaslouženě! Vše co dělalo první sérii sérií, tak to tu je zas a parádně to funguje! Vztah, atmosféra a sem tam i lehký konverzační humor, který nikoliv nekazí vážnost a atmosféru scén a nádherně to jen prohlubuje chemii mezi postavami, těším se na další díly a na to kam nás osud našeho milovaného (sice jen alternativního) Lokiho zavede. Miluju to, dávám 5 hvězd ()

• Název epizody a jméno pracovníka TVA Ouroboros je odkazem na epizodu ze seriálu Červený trpaslík (od r. 1988), konkrétně na epizodu Uroboros (1997), ve které se také řeší skoky časem. (Hovadin)
  • V této epizodě je k vidění mezititulková scéna. (Rominator)