Na základe zvláštneho správania susedov začne mať Vision podozrenia, no Wanda ho upokojí. (Disney+)

Recenze (55)

Anderton

Osobne som bol viac nadšený zo štvorky, kde sa vykladali karty prvýkrát na stôl. Kto sa objavuje či neobjavuje v ďalšom deji, ma až tak netankuje. Ale stále sme bližšie tomu, čo sa skutočne deje, v podstate je to už vysvetlené, ale rôzne maličkosti potrebujú dovysvetlovať. Osemdesiatková atmosféra nemá chybu, ani reklama na to, čo robiť, keď sa vám vyleje doma pivo. Čiže na tú najdôležitejšiu otázku v manželstve. ()

kenkaku

Jako kurva proč to pokračuje dál do 80tek!? Karty jsou na stole, tak sakra jaká je pointa? V sitkomových výstupech totiž nejsou naprosto žádné informace “proč” se děje co se děje. Děj má obrovské díry (pokud Wanda ovládá mysl ostatních a vytváří iluzi, kde se berou její děti? pokud jsou taky iluze, proč je neovládá a chovají se autonomně? Co ty kecy o nemožnosti něco oživit… před Visionem? A vůbec proč s Visionem debatuje, když to VŠE SAMA OVLÁDÁ). Navíc ta patlanina s Quicksilverem (kterou si Marvel nahnojil sám). Proč? Avengers vs X-men. Tohle je jak od DC (Joker/Batman po milionté ani jeden nezapadá do většího konceptu). Matrix to celkem trefil. ()

Hellierer

Oni to dokázali! Marvelu se povedlo do seriálů opět přinést ony krásné momenty, kdy po konci epizody člověk bude dychtivě očekávat další a aktivně špekulovat nad tím, co onen cliffhanger vlastně ve výsledku znamená. Poslední tři epizody mě prostě přenesly do oněch dob, kdy běžela ještě Hra o trůny a my jsme aktivně vyhledávali různá vodítka a chtěli jsme každý ždibec informace o možné budoucnosti příběhu (ale samozřejmě ideálně bez spoilerů). Prostě Wandavision je prozatím seriálová událost, kterou by neměl minout ani odpůrce Marvelu (také jsem z těch jejich filmů byl už hodně přejedený). ()

LachtanShows

Pozoruhodný recast jedné kdysi pro Marvel a hlavně Wandinu linku podstatné postavy mi vůbec nevadí, přestože jsem měl v této roli raději původního herce, nikoli toho z vedlejšího vesmíru u Foxů. To, jak dokáže být prozatím stále ještě schovaná Scarlet nebezpečná pro své okolí, zasluhuje páté epizodě pátou hvězdu. ()

Dolby.130

Odpálilo mi dekel. To čo bolo toto??? Wanda sa úplne zbláznila. A ten koniec no neverím. Nesledujem na internete žiadne diskusie ani teórie tak si to viac vychutnávam. Čakal som na konci všetko ale toto by ma ani vo sne nenapadlo kto sa nám to objaví. Celkovo ma tento seriál veľmi baví a teším sa ďalej ako to dopadne a prečo to Wanda robí a ako to dopadne s Visionom. Jednotlivé odkazy na udalosti naprieč MCU sú super a verím, že majú aj nejaký skrytý odkaz ktorý sa aj vysvetlí lebo mi to vŕta hlavou. Teším sa na novú časť už teraz. Znovu to bude nekonečný príbeh. ()

Zajímavosti (15)

• Záznam, který ukazuje jak Wanda (Elizabeth Olsen) zotavuje Visionovo (Paul Bettany) tělo, pořídil satelit 348. Sešit „Avengers #348“ se částečně zabývá Visionem a snahou obnovit svou bývalou identitu. (Kubaaa97)