Penzion osamělých srdcí

• USA Falling Inn Love

Manažerka v sanfranciské společnosti vyhraje penzion na Novém Zélandu, rozhodne se opustit městský život a starou nemovitost předělat s pomocí fešáckého řemeslníka. (Netflix)

Recenze (51)

Streeper

Hlavní hrdinka až příliš naivní a hloupá. Vážně by si někdo myslel, že vyhraje krásný nově zrekonstruovaný penzion jen za napsání eseje? Doslova jsem si ťukala na čelo. Potřebovala jsem se podívat na nějaký oddechový ne moc náročný film a tohle to splňuje. Je to typ filmu, který by se líbil mojí mámě (zbožňuje Rosamunde Pilcher), já bohužel takové harlekýnovské filmy nemám ráda. Až moc jednoduchý a předvídatelný děj bez pořádného záporáka nebo alespoň pořádné zápletky. ()

Mrs.Vader

sem si to pustila jen z toho důvodu, že mě zajímalo, jestli bude Adam Demos stejně tak hot jako v UnREAL a byla sem těžce zklamaná, je škoda, že z obstojného potenciálu příběhu se nepodařilo vytěžit skoro nic, chemie veškerá žádná, hlavní hrdinka se chová naprosto nereálně a upřímně je dost otravná, o scénáři se vůbec nebudeme bavit, celé je to zpatlané, to už snad i Hallmark je lepší kvalita ()

danielosbourne

Příjemná romantická komedie, která má svoje příjemné a humorné momenty, ale po většinu filmu se zbytečně tlačí na pilu a ve výsledku to mnohdy nevyšlo moc dobře. Co se mi opravdu na filmu líbilo, byla idylka, která nastala mezi hlavní hrdinkou a obyvateli městečka. To jsem si opravdu užíval. Bohužel nemůžu jinak, ale musím jít pod průměrné hodnocení, i když jsem si film poměrně užil. Ale takhle by to nešlo. Opět se potvrdilo pravidlo, že méně je někdy více. ()

Marze

Typ filmové snadné dívání. Pobavili mě některé hlášky. Film ale není vysoké umění, ale je dobrý dost na přepnutí vašeho mozku a dívat se na pěkné lidi a trochu se rozptýlit. Nejchytřejší na filmu je jeho název "Penzion osamělých srdcí" nebo spíš trefnější "Falling Inn Love" , který svůj příslib splní hřejivě a vřele, ale s přetvářkou sofistikovanosti.Po většinu stopáže je to mechanické recyklace klišé. Je zde ale několik překvapení. Tato romance Netflixu vám nabízí druhou schůzku, ale to já už budu dělat doma lepší věci jako umýt si hlavu. ()

haWranka

Je to taková zfilmovaná harlekýnka. Na tom bych neviděla nic špatného. Pokud chce člověk oddechovou romantiku, tak takový typ filmu neurazí. Bohužel tady bylo až moc kýčovitého kýče, totálních klišé a šílené předvídanosti. Ovšem největším problémem byla hlavní hrdinka, totiž úplná blbka bez špetky charismatu, a já vůbec nepochopila, proč si ji lidé v městečku oblíbili. A to nemluvím o tom, jak mizerně byla zahraná. Vše tak zachraňuje jen sympaťák/Superman Adam Demos. ()