Sexy Jexi

• USA Jexi (více)

Philovi zcela změní budoucnost nový mobilní telefon s inteligentní aplikací, která mu chce zlepšit život. Ovšem podle sebe a navždy. Umělá inteligence začne žárlit a rozhodne se svému majiteli pořádně komplikovat jeho milostné peripetie... (TV Prima)

Recenze (63)

playboxguest

Filmy s Adamem jsou si v podstatě dost podobné, průměrné komedie, které jsou ale ideální na brain off odpočinek. Námět s mobilem, který má pocity, mě na papíře nadchl, mám pro tyhle A.I. témata slabost (Simone je moje GP), ale nakonec byl využit v podstatě jen v prvních a posledních patnácti minutách, a to velmi, velmi, opatrně. Když vezmu jiné filmy Lucase a Moorea, sice se mi většinou líbily ještě méně než Jexi, ale rozhodně se v nich autorská dvojice odvázala daleko víc, PG R mě u tohoto filmu upřímně překvapuje. Čekala jsem, vzhledem k Adamovi v hlavní roli, že nepůjde o žádný zapamatování hodný zázrak, ale že se budu většinu relativně krátké stopáže nudit, bylo i tak zklamáním. V rukách Tonyho Scotta, Duncana Jonese nebo Andrew Niccola by se dal námět přetavit v luxusní sci-fi thriller. ()

eraserhead666

"Jsem tvůj špinavý telefonek." U mě by Jexi neuspěla, nesnáším, když na mě věci mluví, takže bych jí to udělal do vstupu na sluchátka  a poslal ji do prdele. Ač Jexi fakt zábavně hlásí, nabyl jsem dojmu, že potenciál nebyl využit ani z poloviny a příběh se zbytečně stáčel na stranu klasické romantické komedie, což mu uškodilo. Potěšila Charlyne Yi. ()

iXtr3m3

S manželkou sme sa na tom teda zasmiali viac než dosť a to je účel komédie, takže fajn štyri hviezdy. Alexandra Shipp je sexi, Adam Devine správne potrhnutý, ale to v podstate v každom svojom filme a Jexi teda "válela"... Potešila malá úloha niekdajšieho Smallville Green Arrowa a samozrejme Peňa perfektný ako vždy aj na mikro priestore. ()

TheEvilTwin

Jexi je nenápadný, podhodnocený outsider, jehož hodnocení nechápu, protože za poslední dobu je to jedna z těch lepších komedií. Od začátku do konce jsem se smál, hlášky se na diváka valí každou minutu a Adam Devine tady sedl perfektně. Hlavní nápad, kdy se Jexi (něco jako Siri) ,zamiluje do svého majitele a dělá mu naschvály, žárlivé scény a uráží jeho šéfa, se mi strašně líbil a užíval jsem si ho ve velkém. (sex hl. postavy s mobilem skrze nabíječku byl top celého filmu:D ) Ke konci to trochu upadá kvůli snahy o dramatický zamilovaný závěr, který bych tady vynechal a šel spíše jen komediální hi-tech cestou, ale i tak je to na subjektivní 4ku, protože jsem se bavil, jak už dlouho ne. ()

JADIM

U filmoch a seriáloch mám často problém s postavami typu Phil. Som proste rozmaznaný všetkými sympatickými postavami z kopec iných filmov, do ktorých sa dokážem vcítiť a ktoré robia (podľa mňa) správne rozhodnutia a niekedy sú mi podobní alebo majú aspoň pár rovnakých vlastností ako ja. To sú dôvody, prečo sa mi nedá pozerať napr. na Sexual Education, kde ma hlavná postava vyslovene irituje. Samozrejme musím pochopiť, že filmy nie sú iba o takýchto hrdinoch. Avšak u Phila to bolo celkom iné. Na jeho zvláštnosti som sa skôr zabával a bolo príjemné sledovať, ako sa mu za 80 minút svižným tempom mení život. Je to klasická schéma - človeka zmena nepríjemne prekvapí, potom ju začne využívať, potom to začne byť zlé, ale nakoniec sa to skončí tak, ako sa to má skončiť. Bál som sa, že to bude nudné, ale nakoniec som sa pár krát aj pobavil. 6/10 (Videné na Netflixe, 29.8.2020, Originálne znenie) ()

Časové pásmo bylo změněno