Dobrosrdečný, ale trochu bázlivý Hubie není v Salemu moc oblíbený. Když se ale na Halloweena začnou dít strašidelné věci, rozhodne se ve svém městečku zjednat pořádek. (Netflix)

Recenze (230)

VasaX

Sandler si očividně chtěl natočit "family holiday movie" a to se mu povedlo. Herecké obsazení je moc fajn, všichni hraji tak nějak "na pohodu". Do toho tady máme hromadu gagů, narážek, odkazů a humor je spíš uvolněný, prvoplánový a asi to Sandlerovi nemůžu zazlívat. Ne, není to žádná pecka, Sandler tam prostě poslal klasický "TV movie". Asi dobře věděl, že ač je námět zajímavý, moc se z něj vyždímat nedá. ()

Tom Hardy

Omáčka skvělá. Pěkný vizuál, hodně gagů v pozadí, tentokrát dobře využití herci/kamarádíčci pro vedlejší role a termoska je samozřejmě top legenda, která si zaslouží vlastní spin-off. Ale Hubie je samo o sobě postava téměř nesnesitelná a na rozdíl do Nickyho i bezdůvodně retardovaná. Korunu tomu pak nasazuje, když po někom takovém hází očko Claire, která si odběhla z Takové moderní rodinky užít celovečerní halloweenský speciál. SKORO mě Sandler tou postavou odradil, ale vše ostatní mi tak moc (v dobrém slova smyslu) připomnělo osmdesátkové americké komedie, že jsem se nakonec dost slušně bavil. Takže za mě rozhodně (po Vraždě na jachtě) nejlepší komediální sandlerovka vytvořená exkluzivně pro Netflix. ()

helloween93

Mám rád halloweenské komedie a tahle Sandlerovka byla odzačátku must see. Nenechal jsem se odradit zdejším hodnocením a film jsem si užil. Sandler je hrozně cringy, ještě víc než bývají v komediích Carell nebo Ferrell. Super atmosféra Halloweenu, dobrý gagy a casting - kámoši Sandlera. Nejlepší byly trička Sandlerovy mámy - Canyoning makes me wet apod. První letošní halloweenský film. 3* ()

campix

Sandler se u toho asi bavil. Astronomická smlouva s Netflixem bude výhodná pro obě strany, ale pro nás z toho asi moc nekouká. Hubbieho Halloween je opět velká kravina se spoustou známých herců ve vedlejších rolích. Na place se všichni asi královsky bavili, ale tohle nemá žádnou větší hodnotu. Jedna hvězda za Roba Schneidera, který se tu sice jenom mihnul, ale jako jediný trefil geniální hlášku. Účel tahle Sandlerovka ale splnila. Hezky jsem u toho vypnul. ()

Toren

4,5/10. Sandlerův další Netflixovský přešlap. Velká škoda... páč tématika, základní myšlenka a pár gagů funguje příjemně. Větší část stopáže se však Hubie plácá v nesmyslech a zaprděných fórech. Na druhou stranu, Sandler měl v poslední pětiletce i horší střely a tady je alespoň setsakra vtipná termoska na bambilion využití! A to není zrovna málo. ()

• Ve filmu měl hrát herec Cameron Boyce, ale kvůli jeho tragické smrti se tak nemohlo stát. Roli dostal jeho blízký přítel a herec Karan Brar. Před závěrečnými titulky se objeví vzpomínka na Camerona Boyce. (SONY_)
  • Po záverečných titulkoch nasledujú nevydarené scény. (figis20)