Chamtivost farmaceutické firmy ho připravila o životní lásku. Jeho dcera je teď bez matky a on marně čeká na spravedlnost. Prozatím. (Netflix)

Recenze (132)

slord

Typická netflixárna, ktorá neponúkne nič zaujímavé a pozeranie celkom bolí. Jason Momoa sa síce snaží, ale jeho herecký výkon za veľa nestojí, Isabela Merced je síce sympatická, ale herecky ma tiež moc nezaujala, najviac ma bavil hlavný zabijak Manuel Garcia - Rulfo, ktorý bol veľký sympaťák a jeden z mála svetlých bodov na filme. Ale finálny zvrat to u mňa zabil úplne, dementne urobený a držal som sa za hlavu a opakoval WTF??? Netflix neprekvapil a opäť naservíroval nezaujímavý a fádny film, pri ktorom som zíval a čakal na vytúžený koniec. 4/10 ()

Lacike

Deveťdesiatkovo ladené tupé béčko, ktoré sa začína ako revenge film a postupne sa preklopí do variácie na Uprchlíka. Naviac tu je silná línia medzi otcom a jeho dcérou, ktorá zbytočne zaberá veľa priestoru, vďaka čomu pomer medzi dejovou omáčkou a akciou je výrazne v neprospech akcie. Vystrihnúť aspoň 20 minút by filmu výrazne prospelo. Aj tak sa tam nerieši žiadna raketová veda. Dejovo to miestami pripomínalo Gibsonovku Edge of Darkness. Dokonca aj tu je výrazná zaujímavá postava zabijáka, ktorý pre hnusnú farmaceutickú firmu robí špinavú robotu. Ale keďže sú dnes v móde silné ženské hrdinky, bez ohľadu na to jak uveriteľné sú v akcii, tak sa dočkáme aj jedného twistu. Tentokrát mi nijak nevadil a skôr ma pobavil. Najviac ma na filme bavila akcia. Nie je nijak výrazne štylizovaná. Na prvý pohľad pôsobí trochu nevýrazne, ale je špičkovo prevedená. Drží sa pri zemi a ponúka hlavne reálne kúsky bez prehnaného CGI. Takže v tomto ohľade som spokojný a celkovo to je sympatické béčko, ktoré stojí za pozretie. 6/10. ()

verbal odpad!

Na to, že devadesát procent vlastní produkce Netflusu tvoří místo oduševnělých chytrých filmů slaboduché přitroublé pičoviny, jsem si sice už jakž takž zvykl, nicméně i tak mě ty pícniny pro hovada pokaždé urazí a přinutí mě hloubat, je-li ta parodie na scénáristu blízkým příbuzným některého z vrcholových nenažerů, nebo jen solidně kouří čuráky. Povedlo se to i tomuto sqostu, filmově teoretickou vědou jednoznačně odborně definovaném jako „bezradná patetická plagiátorská lobotomie“, jehož ten tolik nečekaný, vymakaný a fickaný zvrat pro milovníky okusování nehtů u strhujících filmů se nakonec ukázal jako od cca třicáté minuty očekávaný, zcela idiotský a inteligenci urážející zvratek pro milovníky okusování pryžových hadic u seriálů Prímy Hnooj. Momouš sice není žádný adept na Hamleta, ovšem poměrně charizmatický sympaťák, tudíž se dost divím, do jaké hnědé díry směřuje po Onanovi, Drogovém khalu a Aquagejovi svou kariéru. ()

Marcos22

Sweet Girl je filmem o duševně narušené osobě, snažící se vzít zákon do vlastních rukou. Přes velmi dobrý úvod natočený ve stylu bournovského soft špionážního thrilleru, ve kterém by měl film sílu, se ze Sweet Girl záhy stává utahané rodinné melodrama, využívající motiv odplaty. Ten však v globálním měřítku absolutně neobstojí a divák tak po scénáristické stránce dostává totální mozkový výplach a je mu naprosto lhostejné co se stane s hlavními postavami, poněvadž ty víc povrchově napsat nešlo a chybí tak naprosto základní premisa pro úspěšný film. Sweet Girl bohužel nepomůže ani zajímavý twist ve své druhé polovině, který naopak snímek po fyzikální rovině zcela sráží a svůj absurdismus korunuje bojovou scénou ve vodě. Film se po interesantní úvodní pasáži potopil do netflixovského podprůměru a ani líbivé scenérie pensylvánského Pittsburghu ho od jednoho z největších propadáků roku neuchrání. Hlavním lákadlem pro mě byla účast Jasona „Aquamana“ Momoy, u něhož si nyní dám předem pozor, jakému projektu se upíše. Snímek osciluje mezi jednou a dvěma hvězdami. Za absenci vykreslení postav, absenci kvalitní hudby, fyzikální přešlapy a žalostný scénář víc než jednu hvězdu nedám. 👎 (21.09.2021) ()

EvilPhoEniX

Standardní akční drama 90´s střihu, které neurazí ani nenadchne.Jason Momoa se mstí farmaceutické společnosti, kteří zčásti můžou za smrt jeho ženy a pomáhat mu bude jeho 18 letá šikovná dcera. Oceňuji, že je to trochu něco jiného než vymlácení Ruské mafie v centru města, ale zároveň v žádné lince film nezazáří.Akce je spíš průměrná, Rko moc využité není a zajímavých chvatů se divák taky nedočká, trošku to zachraňuje chemie mezi Momoou a jeho dcerou, která je podána věrohodně.Mohlo to mít o půl hodiny méně, finále mohlo být nabušenější, dějově to mohlo přinést nějaký zvrat a akce mohla být nekompromisnější, ale Sweet Girl chtěla být a je jen akčním béčkem bez vyšších ambicí, což trochu zamrzí, ale na zabití pátečního odpoledne hádám dostačující.Příběh 3/5, Akce 3/5, Humor 0/5, Násilí 2/5, Zábavnost 3/5 Hudba 2/5, Vizuál 3/5, Atmosféra 3/5, Napětí 2/5, Emoce 2/5. 6/10. ()

• Když se ke konci filmu převrátí sanitka s Rachel (Isabela Merced), lehce narazí do auta, kterému svítí světla. V dalším záběru jsou světla zhasnutá. (Okurka89)
  • Film se natáčel v Pittsburghu v Pensylvánii (USA) od listopadu 2019 do února 2020 (SONY_)
  • V závěru filmu Rachel (Isabela Merced) jede, pro USA klasicky, žlutým taxíkem i přesto, že Pittsburgh nemá vozy taxislužby právě ve žluté barvě. (gavosh)