Rodinka, která se živí podvody a krádežemi, přizve do akce novou parťačku. Ta se ale rychle spřátelí s jejich zanedbanou dcerou a obrátí tak rodinné vztahy vzhůru nohama. (Netflix)

Recenze (30)

WolfHigh

Za mě velice zajímavý,ale zároveň velice divný film o kterém nevíte, co si přesně máte myslet. Za mě je to dobrá jednohubka a dobře zahraná role v podání Evan Rachel Wood. Dlouho jsem neviděl nic tak ujetýho!😂 P.S. spoiler ...ve filmu můžete vidět, jak vás vlastní rodina nemusí brát jako dceru,ale jako spíš parťáka a láska ve smyslu dítě/rodič nemusí fungovat. Chození kolem plotu tak,aby se vyhnuli všetečným otázkám ohledně placení nájmu je super! 😂 Za mě dávám 3* tudíž pěkných 60% za to,že jsem nikdy nic takového neviděl. ()

Rathalos

Kajillionaire je naozaj zvlastny,cudny a u viacerych ludi asi ani nepochopeny film,ktory nesadne kazdemu,u mna to bolo tak 50 na 50,urcite vyzdvihnem herecky vykon Ewan Rachel Wood,ktora to zahrala na urovni a aj vdaka nej udelim tri hviezdy,mozno,ak to uvidim v buducnosti este raz,tak moje hodnotenie bude o nieco vyssie...:-) ()

somnar

Je asi zbytečné od toho čekat klasický heist, tady se spíše hraje o ukradené dětství a manipulace ve vztazích, přičemž to ve svém náhledu na dysfunkční rodinu připomene leccos od Andersona či Gondryho s trochou kaufmanovské existenciální tísně a na rozdíl od takového Parazita či Zlodějů tady vzájemná vřelost v rodině zlodějíčků absentuje. Miranda July umí dialogy i humor, bohužel to u mě ale vypění ve druhé polovině, kdy to překlopí trochu jinam a celé se to zapříčí jako další coming-of-age quirky americké indie. A Evan Rachel Wood je na takovou roli už fakt trochu stará. ()

Arsenal83

Evan Rachel Wood s imidžom zmoknutej myši, zhrubnutým hlasom, v niečo ako lesbo romance bez explicitnosti a totálne nudnom deji. Film, ktorý má asi podporiť coming out alebo neviem čo, veď samotná Wood už asi pred desiatimi rokmi prehlásila, že je bisexuálna a že vlastne nemá problém s akýmkoľvek pohlavím z tej širokej liberálnej ponuky, čo sa snažila demonštrovať vzťahom s Marilynom Mansonom, ktorý má tiež zjavný problém so sebaidentifikáciou. Jedinú hviezdu dám za záverečnú pesničku Lonely v originálnej verzii, inak je to v každom ohľade film megaslabučký. ()

Aljak

Toto je typ filmov, ktoré spočiatku pôsobia dosť nevyvážene a nezaujímavo, ale postupne sa rozbalia a hoci po epickej stránke to nie je žiadne terno, ale celé to pozadie zúboženej hlavnej postavy "Old Dolio" tomu dodalo taký zaujímavý feeling. V takejto postave bola Evan Rachel Wood k nepoznaniu, ale zahrala to fakt dobre. Film mal určite super potenciál, ale trochu to stroskotalo na tej nedostatočnej epickosti, a ani dialógy neboli zrovna svetoborné. Ale ja tak fajn, najmä tá pointa. ()