Vesemir se chce stát zaklínačem, aby unikl chudobě, a tak zabíjí různé příšery pro peníze a slávu. Když se ale objeví nová hrozba, musí se postavit démonům z minulosti. (Netflix)

Recenze (212)

D.Moore

Nemám rád topornou anime animaci, takže jsem si musel chvíli zvykat, nicméně zajímavý příběh a slušná atmosféra mi s tím pomohly. Ani přepálené akční scény, které nemají s fyzikou nic společného, nejsou nic pro mě, a může v nich cákat krve kolik chce, z koho nebo z čeho chce a kudy chce. Ovšem sympatický Vesemir a fakt, že zaklínači tady nejsou tak úplně za klaďase, to bylo příjemné stejně jako sledování čarodějných plánů a jako jedno docela překvapivé zjištění "kdo je kdo". ()

Lucasion

O mě se ví, že moc nemusím anime. Ale čas od času se rád na nějaké podívám a strašně moc si ho užiju. S mojí láskou k téhle polské knižní klasice se vždy moc rád vracím. Jsem vlastně rád, ať už je seriál jakýkoliv a dělá věci jakkoliv, že Netflix s látkou pracuje. Nightmare of the Wolf má velmi příjemnou délku, nešetří krví a má perfektní animaci. Ano zarytí fanouškové asi mohou leccos namítat, ale šáhněte si sami do svědomí - I knižní sága má díry jako ementál. Za mě tohle putování mladého Vesemira má hlavu a patu. A je převedeno docela s citem. Navíc je i skvěle nadabováno. Takže jen houšť. (80 %) ()

darkrobyk

Svižný příběh zaklínače, který se kromě monster musí utkat s největším nepřítelem, čarodějkou Tetrou. Pěkná animace, dostatek krve různých barev, roztrhaná těla, uťaté hlavy, magie, elfí mutantka, pevnost v horách. Přestože měl film spád, chvílemi jsem měl pocit, že se mi vzdaluje. Ovšem temnota byla fajn, močály, lesy i oheň všude, kam se podíváš (tedy občas až dosti laciné pixely, ale budiž). Závěrečná bitka měla říz. Silnější tři tedy zaokrouhlím na čtyři... ()

DragonnCZ

8/10. - Nádherný, pěkný a osobitý animovaný snímek z produkce Netflixu pojednávající o mladým Vesemirovi před hrami, seriálem a knihy. Snímek má krásný tempo, animace, super Zaklínačskou atmosféru, hezký scénář. Na Animovaný film to má pěknou minutáž a klidně bych si to dokázal představit jako minisérii. ()

Scalpelexis

Děda Vesemir to má u mě dobrý. S notnou skepsí jsem šel do díla, které se jinak dotýká pro mě tak oblíbené předlohy, a odcházel nečekaně spokojený. Nemůžu si pomoci, ale snímku se solidně dařilo zakomponovat všechny známé typické prvky Sapkowského díla: Cynismus, sarkasmus, rasová politika, punc machismu a arogance, cool nadhled/feel a podprahově skrývaná (ne)citlivost. Vesemirovo chování chvástavého, bezcílně potulujícího se nájemnýho žoldáka pro nejšpinavější z nevznešenějších prací přesně zapadlo do mé osobní škatulky povolání odpadlého zaklínače a jeho postupné prozření mi dávalo smysl. Líbily mi i pomrkávající camea nebo příběhové vsuvky z jiných povídek; propojenost byla překvapivě přítomná. A jelikož akce ani animace nezklamala, tak jediná velká škoda je absence výtečného OSTu ze 3. počítačové hry. I'll toss a coin to this witcher! ()

• Příběh je inspirovaný příběhy, které prožil Geralt v knize „Bouřková sezona“. Tvůrkyně Lauren Schmidt se rozhodla převyprávět příběhy, které prožil Geralt prostřednictvím postavy Vesemira. (Geralt z Rivie)
  • Vytváření monster zaklínači, aby je později mohli ulovit za odměnu, je manifestace „Kobra efektu“. Ten je pojmenován po případech z Dillí, kdy místní chovali kobry, protože britská britská vláda nabízela odměnu za každou mrtvou kobru. (Axarus)