Láska, svatba, zas a znova

• Velká Británie Love Wedding Repeat (více)

V různých verzích stejného dne má Jack na svatbě svojí sestry plné ruce práce s protivnými hosty, neřízeným zmatkem a milostným románkem, který se teprve začíná klubat. (Netflix)

Recenze (44)

Kurt_Teplice

Příjemná britská komediální jednohubka se spoustou momentů balancujících na hraně, kdy se na jedné straně cítí trapně postavy a na druhé už i vy. Celý film (až na krátké intro) se odehrává během jednoho svatebního dne a ukazuje, jak je většina věcí na světě vlastně jen dílem náhody a že je třeba brát věci i lidi tak, jak jsou... ()

asi senilním,protože jinak nemám vysvětlení pro to,že jsem po dobrých deseti minutách projíždění filmů na Netflixu nakonec pustil tohle.Samozřejmě se to dá omluvit tím,že byla nálada na komedii,ale tohle bohužel není komedie.Sice se tak tváří,ale bohužel to je zoufalá,nevtipná,trapná a zdlouhavá nuda.Obsazení je celkem fajn,ale prakticky nic tu nefunguje a dobrý (v tomhle případě dobrý znamená lehounké pousmání) vtip je tu asi jeden - možná dva.,,20% ()

klida

Na romantický komedie moc (=vůbec) nekoukám. Nechal jsem se zase jednou přesvědčit a byla to chyba. Velká. První půlka je přehlídka střídavě nudy a trapnosti. A hlavně už jsme všechno stokrát viděli jinde. Někdo XY je pod vlivem na svatbě, kde jsou všichni vážný, odskáče to SPOILER patrovej dort (protože co jinýho) a babička je z toho v šoku. Druhá půlka je svižnější, víc to odsejpá a míň koukáš na hodiny. Pod jejím vlivem nakonec teda dávám dvě, když jsem přimhouřil obě oči a ještě si na nich podržel ruku. Ale poslední věta filmu je víc než na místě. "Fuck off." ()

Heywood

Vezmete celou plejádu hezkých až krásných hereček a herců, do scénáře jim předepíšete, že se mají chovat jako šestnáctiletí hlupáčci a prodchnete to všeobímajícím dobrem kořeněném láskou. Pro vzrůšo přidáte padoucha (Jack Farthing byl výborný a ten kukuč Kirka Douglase fakt umí, takže hvězda za něj), který se polepší a už chybí jen závěrečný polibek. A i toho se dočkáte. Film byl barevný, tak si i tu druhou hvězdu zaslouží, ale ruka se mi přitom třese. ()

chrispe

Nejvíc mě na tom štve ten promarněný potenciál. Krásný exteriéry, skvělý interiéry, sympatičtí herci, člověk se párkrát opravdu nahlas zasmál, ale... ALE!! Člověk i přesto měl pocit, že se to táhne jak žvejka a koukal na hodiny. Nevyhnulo se to spoustě klišé, zato to obloukem obešlo originalitu. Pocitově byl ten film strašně dlouhej, chyběl tomu spád a docela určitě i nějaká nosnější myšlenka a jasný hlavní hrdina. Obvykle vypravěč umí zachránit mnohé, zde jsem ho při oznámení, že se zase vrátíme zpátky, proklínala. ()