Život Jen Waltersové se obrátí vzhůru nohama, když po neobvyklé nehodě získá superschopnosti. (Disney+)

Recenze (84)

Chen

Jak se dalo čekat, seriál čelí review-bombingu, ale nezaslouženě. Očekávání jsem neměl velká s ohledem na zvěsti o chaotickém natáčení, ale nakonec jsem mile překvapen. Je to vtipné, není to přehnaně feministické, ale nebojí se to sázet na silnou ženskou hrdinku, triky nejsou doladěné, ale jsou lepší, než jsem se původně obával, odsýpá to a umí pobavit. A bonusem je odpověď na letitou otázku - Je Kapitán Amerika panic? ()

Karlosik_4

Nějak nedokáži určit, na co si seriál vlastně hraje, některé pasáže působí úmyslně a vtipně špatně, některé ale zase jen prostě špatné jsou, a tím podtrhávají ten první druh. První záporák je jako co? Paní co vypadá že utekla z přehlídku alternativních kostýmu k ABBA? Doufám že zde bude aspoň vysvětleno co a jak. Efekty od Marvel studia opět slabší ale konečně máme něco víc k Hulků, obecně. ()

Fidsta odpad!

Tady se někdo hodně posral. Marnost nad marnost, trapná agitka a navíc je to ještě celý úplně debilní. Vypadá to jako hodně špatná parodie na power rangers z roku 1993. Jak tohle může někdo myslet vážně, jak tohle může někdo zaplatit, jak tohle někdo může s klidnym svědomím pustit do světa? Upřímně si nemůžu vzpomenout, jestli jsem někdy viděl něco horšího. ()

Fanda.Boukal

Závěrečná scéna u soudu byla tak špatná že už to vypadá jako kdyby to psal 5 léty Marvel fanoušek. O celý ty sekvenci s brucem se ani nemá moc smysl bavit tam se ani jedna z postav nechovala logicky a spousta věcí nedávala absolutně žádný smysl. Není se čemu divit marvel serialy jsou jedna velká tragedie. Ono celkové Marvel zažívá neskutečný upadek od endgame. ()

Martrix

Spíš než průšvih, jde spíš o nedorozumění. Cílovka Hulkyně jsou děvčata 10-15 let, takže není důvod se rozčilovat. Ani kvůli tomu, že J. Gao nemá smysl pro chytrý humor, ani kvůli CGI made in Thaiwan. Hulka vypadá spíš jako Fiona 2.0...Maslany by byla v hrané verzi dokonalá. Soudit po první epizodě možná není fér, ale pokud je teď pravidlem, že cokoliv o ženách, musí tvořit zase ženy, tak zatím to vypadá dost smutně. Těch zpackaných projektů, už je hodně. Ten materiál má velký potenciál a zatím je to jen nuda. Nic víc, než co bylo v traileru, tam nenajdete. ()

Zajímavosti (8)

• V komiksech se kombinace Bruce Bannera a Hulka označuje jako Professor Hulk. MCU místo toho používá označení Smart Hulk (Chytrý Hulk). (spacemaster)
  • Když Jennifer Walters (Tatiana Maslany) vejde do baru, na stěně lze najít QR kód, po jehož naskenování nám bude k dispozici zdarma digitální verze komiksu se She-Hulk. (NiWi)