Mírumilovný Steven Grant zjistí, že je nejen prodavač, ale i žoldák a dost možná i superhrdina. (Disney+)

Recenze (78)

warrenur

Isaac je vyborny herec, o tom "zadna". I v nedavnom SNL-ku hostoval paradne. Avsak tu ma vyslovene iritoval. Je to scenar? Verim, ze ked tu rolu vzal, tak tam toho snad bude "viac" ako som videl v prvej epizode. Dufam, ze sa prepaleny blaznivy dej posunie dostatocne na to, aby "mesacny rytier" nebol len dalsi z lacnych "kopirovanych" marveloviek pre nastrocne konzumne publikum - no offence. Pretoze tento uvodny diel ma sklamal svojou prostoduchostou. Cim ma serial zaujat...?! Meh. Jednemu-dvom dielom dam este sancu, ak by tvorcovia prisli s niecim..."zabavnejsim". Ak nie..je to cisty "urevany" brak. ()

Loki_Six

"Do you know Ammit? She was only the boogeyman for evildoers. She grew weary of having to wait for sinners to commit their crime before punishing them. Would you wait to weed a garden 'til after the roses were dead? The justice of Ammit surveys the whole of our lives. Past, present, future. She knows what we've done and what we will do." ()

johnsnow

Na začiatok celkom podarené. Rozhodne to má zaujímavý štýl vyprávania a aj záporák Hawke nevyzerá vôbec zle, plus musím pochváliť i nejakú tú o trošku výraznejšiu brutalitu (ale zasek Tarantina a spol nečakajte stále je to MCU stajňa). Výtkou však je dosť jeblý humor a dosť hnusné CGI efekty, ale akože na rozbeh viac než fajn. ()

Elio

Kde končí sny a začíná skutečnost? Moon Knight si klade na bedra řadu dost obtížných psychologických i filozofických otázek, které ještě více "zamotává" díky šíleným střihům, hry se zrcadly a dokonalému hereckému řádění Oscara Isaaca. Všichni jsme myslím věděli, že Isaac hraje dobře, ale tady opravdu dostal široké pole působnosti a já jsem jen zvědavá, co všechno ještě předvede. Z hlediska tempa a příběhu jsem se celou dobu bavila, užívala jsem si dokonalý hororový nádech a s napětím sledovala, kam se to celé pohne. A i když rozjezd to byl opravdu chytlavý a příběh prozatím zajímavý, schovám si tu jednu hvězdičku na později, protože předpokládám, že se ještě bude hodit. Čeká nás myslím pořádná jízda. Mimochodem, jsem jediná, kdo atmosféru tohoto dílka vidí jako kombinaci Venoma a Lokiho? ()

kenkaku

Špatný… běží to 1/4 hodiny a sere mě to. Naprosto nesmyslně se skládají scény (bizardní sekta v Německu) a v podstatě jsou neskutečně debilní (jako vážně neví co je za den s mobilem v ruce?). Místo toho, aby se scénář snažil vysvětlit co se děje, kupí se další nesmyslnosti/podivnosti. Tohle, že je Marvel? Tohle mě má navnadit na to se dívat dál? Tohle neaspiruje jen na debilitu roku, ale na debilitu celého Marvel světa. ()

Zajímavosti (27)

• Scéna z náměstí, ve které je Steven (Oscar Isaac) s Crawleyem (Shaun Scott), se natáčela v Budapešti na náměstí Imre Madácha. V tomto ohledu se může jednat o nechtěnou referenci. Imre Madách byl maďarský romantický spisovatel, básník a dramatik. Jednou z jeho nejslavnějších her je „Tragédie člověka“. (Kubaaa97)
  • Když Steven (Oscar Isaac) dobíhá autobus, můžeme si všimnout černého obchodu, který nese název „Atlantis Island“. Jedná se o referenci na Atlantidu, která se vyskytuje v komiksovém světě Marvelu. (Kubaaa97)
  • V Gusově akváriu si můžeme všimnout sluneční bárky, tedy lodi, která měla sloužit potřebám zemřelého v posmrtném životě. (Kubaaa97)