Marc a Steven putují s Laylou pouští, kde objeví hrobku Amemait, která je však velmi dobře střežena. (Disney+)

Recenze (40)

TheDarKnig

SPOILER Takhle má vypadat správný Tomb Raider/Uncharted ve filmové podobě. A to jsem se po minulé epizodě bál, že nakonec dostanu leda tak Lovce pokladů. Věrohodně, skvěle vypadající hrobky, prastaré hádanky vedoucí k historií (a mytologií) nabitým odhalením, nebezpečné a opravdu děsivé starověké hrozby, morální dilemata, parádní chemie a drama mezi postavami (to postupné budování se vyplatilo), charismatický padouch se zajímavou motivací a nakonec... podivuhodná bizardní cesta do hlubin žoldákovy zmučené duše jako zcela nečekaný a naprosto fantastický bonus. A mám pocit, že příští epizoda bude v nastaveném trendu kvality a originality pokračovat. Hi. ()

drackula

Tejto epizóde sa opäť podarilo vzbudiť záujem. "Indiana Jones" pasáž bola natočená skvele a bola príjemným osviežením. Stále mi tam síce chýba zaujímavejšia interakcia medzi Marcom a Steveom, ale záver by mohol znamenať, že sa vzťahu týchto osobností budeme intenzívne venovať. 70% Disney plus ()

Elio

Myslím, že jsem nikdy při sledování seriálu nebyla tak zmatená jako při posledních 10 minutách této epizody... a tak to je naprosto v pořádku. Už první polovina byla mnohem temnější a napínavější, než na co jsme doposud byli zvyklí, a já se na téhle vlně pěkně nechávala unášet. Ale až úplný závěr byl něco, co mě přikovalo k obrazovce a nepustilo až do konce. Jsem nadšená a opravdu hodně, hodně zvědavá, kam se to celé posune. ()

tomik99

No, tak tohle už byl vyloženě průser, který mě vážně, ale vážně nebral. Seriál se snaží být dobrodružný, další Indiana Jones či Nathan Drake. Ale otevírat bezmyslně hrobky, když k tomu nemáte nějaký dobrý příběh, mně zkrátka nebaví. Prvních třicet minut je fakt velké utrpení. Závěr dává naději na lepší zápletku pro další díly, tentokrát ale musím sáhnout po velice ostudném hodnocení. Možná ode mně žádný Marvel seriál či film tak málo ještě nedostal. ()

kenkaku

Takže zase má prim schíza verze “A” (takže děj bude dle očekávání debilní a infantilní). A když už konečně děj vypadá atraktivně, scénárista dostal nápad: fláknem tam z ničeho nic nějakou tu Egyptskou zombie… je fuk, že nikdo neví, kde se vzala. Hlavně, že je to “in”. A co tahle nějaký ten “mind-fuck”? Šup tam s ním, taky “in”… když už to nedává smysl jako celek, tak proč řešit jednotlivé části. Naprosto trefená recenze je od dr.horrible. ()

Zajímavosti (18)

• V jedné ze síní, které Steven (Oscar Isaac) a Layla (May Calamawy) prozkoumávají, vidíme kanopy. Jedná se o ozdobené nádoby, ve kterých byly uchovány orgány mumifikovaného. Od krve vidíme správně čtyři a vyobrazené jako Horovi syny – Duamutefa (šakalí hlava pro žaludek), Hepiho (paviání hlava pro plíce), Kibehsenefa (sokolí hlava pro střeva) a Imseta (lidská hlava pro játra). (Kubaaa97)
  • Na hrobce Alexandra Velikého si můžeme všimnout starořeckých znaků. Jejich překlad znamená „Král Alexandr“. (Kubaaa97)