Epizody(10)

Emma Green musí opustit svého manžela a dospívající dceru, aby mohla velet mezinárodní posádce při zrádné misi na Mars. (Netflix)

Recenze (62)

Mrkvič

Dokoukáno den po oznámí ukončení seriálu. A jsem za to rád, protože kvůli postavám a vůbec námětu bych se díval i na druhou řadu. Takto budu ušetřen hodinám nudy a pár minutám zaujetí. Vztahové scifi, kde je věnován hlavní prostor vztahům s opuštěnými členy rodiny na Zemi. Bohužel jsou ty vztahy udržovány brutálně dementní komunikací se Zemí. kdy si polovinu dílů telefonují a druhou píší zprávy. A to i v situacích, že je pár hodin do startu rakety a musí se dát vědět kapitánce, že její manžel prodělal příhodu. Nebo, když se chystá další náročná operace ve vesmíru, tak je dobré se nejdříve trochu rozrušit osudy své dcery. Tohle prostě nemůže nikdo myslet vážně. Bohužel těch hovadin je v seriálu plno. Aby byl dramatický, řeší se různě komplikovaně logicky prosté věci. U dobrého scifi, kde jsou zajímavé nápady, diváka v ideálním případě ani moc nenapadne klást si dotěrné otázky. Tady jsou takové otázky na denním pořádku. ()

Han_Quintet odpad!

Neuvěřitelná píčovina(omlouvám se ale vhodnější slovo prostě neexistuje), jako film by to fungovalo suprově, jako seriál, kde v každém díle kňůčí austronauti a rodiny na zemi nad odloučením, je neuvěřitelně iritující záležitost. Nářky, fňukání, nářky, fňukání, takhle je to díl za dílem a to ještě mají takový luxus že jim z austronauti z mobilů volajří přímo domů( :D ), každopádně teď už se konečně dostávám přes tu nudu dále a už jsou v bodu kdy jim nebudou moci volat(HURÁ), ale mám prostě jen obavu, že se kňourání a fňukání přesune na emailovou korespondenci :D Zatím upřímný ODPAD --dodatek-- Měl jsem pravdu, mé obavy se plně naplnili fňukání pokračovalo po mailech až do konce. ()

Jaro.Krafcik

Slabé veľmi slabé. Celé to pripomína skôr drámu ako vesmírnu výpravu. Určite by divák čakal viac a to odzrkadľuje aj to hodnotenie na tejto databaze a mnoho komentárov ľudí ktorí to možno ani nedopozerali. Fakt, desiat epizód je veľa a niektoré som viac menej pretrpel ale seriál som nakoniec dal. Jeden z najslabších hraných seriálov na netflixe. Aj to herecké obsadenie každej ľudskej rasy bolo na smiech. 2* ()

lemonova

Dokázala by som odpustiť, že hoci sa na scenári podieľalo šesť hláv, nejde o žiaden scenáristický skvost, dokonca som schopná prehltnúť aj všadeprítomné kvóty, bez ktorých už zrejme žiaden súčasný seriál nedostane razítko na povolenie do mediálneho éteru. Čo však nedokážem odpustiť, je fakt, že seriál o ceste do vesmíru dokáže byť tak neskutočne nudný. Rozmýšľam, načo si tvorcovia vlastne dávali tú námahu točiť seriál o misii na Mars, na ktorej je hlavnou náplňou práce telefonovanie domov??? Aktualizácia: po štvrtej časti pre mňa prakticky nepozerateľné. ()

kaza

Dalsi z nekonecne rady netflix zbytecnosti. Vzdavam v 5. dilu - rozplizle, nudne, o vztazich posadky a jejich rodinach nam toho serviruji otravne moc, ale o misi na Mars prakticky nic. Dobrou polovinu casu berou ubijejici vztahove dialogy na Zemi, druhou polovinu totez v raketce. V posadce je kapitankou americka mamca, nechybi cinska lesba, cernoch, ani rusky potizista. Velka "parada". ()