V tomhle svižném thrilleru plném akce spojí bývalý nájemný zabiják síly se svojí sestrou a problémovým teenagerem, aby se pomstil svému nevlastnímu bratrovi. (Netflix)

Recenze (106)

VanTom

Docela přirovnání k Johnu Wickovi sedí, rozhodně tedy počtem headshotů + celkovým bodycountem, inicializací zápletky a především přehlednou, efektní i efektivní, nápaditě choreografovanou akcí (bitka na záchodě!), kontaktní i přestřelkovou. Škoda proto, že se slušně rozjetý scénář zadrhne nepodloženou starostí o mladého delikventa a hloupou překombinovaností, přičemž i samotná vybíjená předvede své nejlepší v prvních "levelech", dál už se často nadbytečně natahuje zhovadilým nabíháním protivníků po jednom. Jo a Andrea Duro má sice půvabnou tvářičku, ale souboje na tělo a drsňácké pózy jí dvakrát neuvěříte. ()

Arsenal83

Jackie Chan nemá šancu. Toľko bitiek, streľby a zlomených hnátov ako je tu koncentrovaných, to sa len tak nevidí. Tej akcie je tu až príliš a hlavne na začiatku v podstate prvých 15-20 minút nič iného pomaly nevidíme. Hlavne všetky zbrane majú snáď zásobník na 120 nábojov, nikdy sa nevyčerpá. Vraj španielska verzia Johna Wicka. Ale bez dobrých hercov. ()

Skeksis

Klasická téma pomsty, ktorú mám rada. Bojové scény sú super, herci sympatickí a uveriteľní, až na toho neprirodzeného potetovaného španielskeho kokota s odseknutým prstom, ktorý sa hrá na Japonca s drdolom na hlave. Keby bolo všetko to mlátenie a zabíjanie a zvuky s tým spojené skrátené aspoň o tretinu (pri ktorých som už pozerala na čas), a tiež nebyť toho patetického, mierne gýčového konca, tak by som dala aj za päť. ()

StanislachKo

...ale so silným ťahom na plnú pálku. Síce ďalšia John Wickovina, ale sakramensky šťavnatá a nedáva si veľmi veľmi servítky najmä, čo sa týka krvi a prašťania kostí. Ale dráma tiež nezaostávala. Jedna musí dole, lebo predsa sa neviem preniesť cez absurdnosť nejakého bizardného zabíjania ako napr. dverami od auta ležiacimi vedľa podstatne efektívnejšieho kutáča a niektoré bitky boli možno zbytočne dlhé. Ale inak spokojnosť veľká. ()

Hollohlaway

Třetí hvězda je za solidní akci, v Evropě nečekanou a za odvahu se s tématem popasovat. Rozjezd je taky pěkně syrovej a nadějně atmosférickej. Bohužel potom se začne akce skoro až moc stereotypně vršit a hordy nepřátel nabíhajících jeden po druhém jsou skoro až komicky nesmyslné. Je to celkem běžná deviza akčních filmů, ale tady je to do očí bijící. Zápletka je postupem času víc a víc nelogická, hlavně ten kluk se chová jak idiot, navíc je vysloveně nesympatickej. Některé akční scény snesou přísné měřítko, některé jsou slabší. Ve výsledku jednohubka na večer, ale já byl spíš zklamanej, začátek byl větší příslib. ()