Bývalý voják, policajt a teenagerka se náhodou potkávají v New Orleans, kde pátrají po původu nebezpečné drogy, díky které lidé nakrátko získávají superschopnosti. (Netflix)

Recenze (257)

PavelVanekArt

Vituál a technická stránka je super, sem tam do očí bijící CGI, ale na Netflix dobrý. Připomínalo to Push (který bylo hrozný) a něco na způsob Bright (taky hrozný), takže z tohodle ranku mi to nepřišlo zase tak zlý. Herecky to bylo taky příjemný a že tam byl samej nigga? Who cares, existuje větší hromada hoven než je tohle a lidi si to chválí, takže tady zavřu obě oči a dám tomu 4* a.k.a 70% ()

B!shop

No napad rozhodne fajn, skoda, ze to je cely tezce nedotazeny. Pribeh se rozbiha fakt pomalu, ze zacatku to ani moc nedava smysl a kdyz uz to do sebe ke konci vsechno zacne zapadat, tak to vysumi tak nejak do ztracena. Navic se to vetsinu casu celkem tahne, kameraman se sice snazi jak o zivot, az uz je tech zpomalovacek pri pozreni drogy skoro az moc, ale proste se filmu nedari takovej ten cool look. Takze ve vysledku je to tak jen cekani na jednotlivy superschopnosti, ktery jsou nekdy fajn, nekdy trochu o nicem a trikove spis prumerny, ale aspon je s tim vetsinou spojena docela fajn akce. Co se tyce hercu, Foxx je fajn, do techhle roli se presne hodi, Lewitt je sympatak, ale moc mu to nejde verit a ta holka je na zabiti. Celkove lehce nudnejsi prumerny becko s promarnenym potencialem, ale nic vylozene tragickyho. ()

campix

Bohužel to dopadlo jako většina Netflix produkce. Sem tam se objeví opravdu dobrá žánrovka nebo velký projekt nějakého známého jména a pak tu máme tyto výplně. Project Power vypadal velice nadějně, protože dvojice Joos a Schulman umí natočit minimálně zajímavý a efektní film. To tak nějak dopadlo i tady. Námětem a zpracováním film zaujal. Herecké obsazení také není vůbec k zahození, ale dohromady to nefunguje tak dobře. Nosná konstrukce filmu nedrží tolik pohromadě, působí to polovičatě a nohy filmu hodně podráží absence nějakého většího záporáka. Hezky vypadající a efektní výplň. Nic víc. ()

UhLee

(5.5/10). Akční blbůstka z dílny Nesquiksu, která sází hlavně na herecká esa a akci. K hercům nemám moc výhrad.. Mohli si kluci vybrat přece jenom trochu ambicióznější Project, ale snad příště. Ale ta akce?? Nepřehledná až mě z toho oči bolely.. Stačilo by tam nechat trochu víc ty zvířecí schopnosti a ne jenom je tam na pár vteřin plácnout, odškrtnout si další zvíře ze seznamu a jedeme dál.. Stačilo by mi jich klidně méně, ale více detailně - jako třeba u Josepha .. Ale to bych chtěl od Nesquisku moc.. Takhle to bylo další "B" na které za pár dní zapomenu. ()

Eliott odpad!

Filmová adaptace The Boys nevyšla ani náhodou a jedná se tak o velmi mdlé a nudné dílo.. I když se začátek jevil celkem dobře, zhruba po půl hodině vám stejně dojde, že vás vůbec nezajímá o co ve filmu běží a vlastně vám ani nesejde na osudech hlavních hrdinů. Je to zvláštní, jelikož je akce celkem průměrná a efekty jsou dobré. Obsazení hlavních hrdinů je také slušné až na několik vyjímek jako například tu školačku. Dávám odpad jelikož jsem film ani nebyl schopen dokoukat do konce. Takto promarněný superhrdinský film *facepalm* 10% ()

• Jeden z hrdinů má schopnosti po krevetce Alpheus digitalis. Tvrdí, že svou oběť dokáže zasáhnout tak velkou rychlostí, že se okolo ní vypaří voda a okolní teplota dosahuje teploty o 8 000 °C vyšší, než je na povrchu Slunce. Extrémní stlačení vody klepety krevetky ve skutečnosti na několik mikrosekund dokáže vytvořit teploty „jen“ okolo 4 800 °C, což je asi o 800 °C více, než jsou nejnižší naměřené teploty uprostřed slunečních skvrn. Průměrná teplota povrchu Slunce se pak běžně udává na 5 500 °C. (kirmakX6on)
  • Natáčelo se v New Orleans (Louisiana, USA). (BMW12)