Reklama

Reklama

Pán přílivu

Trailer

VOD (1)

Obsahy(1)

Snímek Pán přílivu, nominovaný na sedm Oscarů, zrežírovala Barbra Streisandová, představitelka hlavní role newyorské psychiatričky Susan Lowensteinové. Ta se snaží pomoci depresemi sužované spisovatelce, která se už poněkolikáté pokusila o sebevraždu. Tuší, že kořeny jejích problémů sahají do dětství, a proto požádá bratra své pacientky, nezaměstnaného trenéra amerického fotbalu z Jižní Karolíny Toma Winga (Nick Nolte), aby jí poskytl vodítko k odhalení jejich rodinné historie. Během zoufalého pokusu zachránit zdravý rozum své sestry i vlastní duši se Tom a Susan vydají na nepříjemnou cestu dlouho potlačovanými vzpomínkami. Cestu, na níž Tom zároveň dodá doktorce Lowensteinové odvahu řešit vztah s jejím násilnickým manželem. Tito dva lidé, pocházející z naprosto odlišných světů, stanou tváří v tvář své bolesti a zjistí o sobě skutečnosti, které jim oběma změní život…a přitom se do sebe zamilují. (Cinemax)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (86)

Rodin 

všechny recenze uživatele

Kdyby ten film tak strašně netlačil na pilu, dal bych snad i pět. Na moje gusto se toho nuceného tlačení slzy z diváka vyskytovalo trochu příliš mnoho, nicméně to nemění na nepopiratelných kvalitách filmového zpracování příliš mnoho. Kupodivu zafungovalo pro mě nepředstavitelné - spojení Nolteho a Streisand do partnerské dvojice. Před zhlédnutím filmu jsem nevěřil tomu, že by to mohlo držet pohromadě. 75%. ()

truby 

všechny recenze uživatele

Barbara Streisand si ze své knihovny vzala jednu knihu s červeným přebalem, podle jejího sladkobolného příběhu natočila film, a to docela obstojně a natolik sofistikovaným způsobem, že jsem občas zapoměl odkud ten příběh pochází. Avšak romantikou rozbředlý konec nenechá žádné iluze o původu příběhu. ()

Reklama

Likan7 

všechny recenze uživatele

Tentokrát mi Streisand sedla. A je téměř zázrak, že jako režisérka i jako herečka. Ve dvojici s Nickem Noltem jim to slušelo a ke konci jsem jim to vyloženě přál. Pán přílivu je parádní drama hlavně díky pomalému odtajňování minulosti. Pokud bychom zůstali v přítomnosti, je to jen další romantické drama, které nemá ničím zaujmout. Ale jak mě flashbacky ze začátku rušily, pomalu jsem je vyhledával víc a víc a jejich finále, které rozkrylo mnohavrstevné drama, bylo parádní. Jen konec, i když ve finále vlastně dobrý, mě rozesmutněl. Dobrý film. ()

IBBY 

všechny recenze uživatele

...Barbra nikdy nepatřila k mým hereckým oblíbenkyním i když uznávám že herečka je skvělá...to co ale dokáže na druhé straně kamery jen dokazuje že když to v sobě člověk má ukáže to tak jako tak...herečka mi přijde poněkud "přetažená" jako režisérka má v sobě dostatek pokory a citlivou ruku...a říkám to nerada ale hurá...není to muzikál!!! ()

Lynn 

všechny recenze uživatele

Film je vcelku slušný, Barbara Streisand se ukazuje být dobrou herečkou i reřisérkou; téma je také zajímavé - jak nás vzpomínky na místy dost neradostné dětství ovlivňují i v dospělosti. Ale přesto bych měla jednu dost podstatnou výtku - co v tomto filmu proboha dělají dialogy (naštěstí jich není moc) á la Rosamunda Pilcher ? Tady měl někdo občas černo v hlavě...Když však přimhouříte oko, zůstává kvalitní film. ()

Galerie (52)

Zajímavosti (9)

  • Přestože Jeroen Krabbé (Herberta Woodruffa) hraje světově uznávaného houslistu, sám na housle nehrál. Kousek, který měl ve filmu hrát, ukázal dvěma profesionálním hráčům, kteří se to také obtížně naučili. Když to však udělali, Krabbé je sledoval, jak to hrají, a každý jejich pohyb se učil nazpaměť, což při natáčení scény dokonale kopíroval. Barbra Streisand (Susan) byla jeho výkonem tak ohromena, že ho po natočení scény spontánně objala. (sator)
  • Když NBC v roce 1995 film vysílala, Barbra Streisand (Susan) zavolala do televize uprostřed filmu a požádala o snížení hlasitosti reklam, které byly v porovnání s relativně tichým filmem velmi hlasité. Víkendový provozní manažer jí vyhověl a snížil je o dva decibely. (sator)
  • Režisérka Barbra Streisand původně najala skladatele Johna Barryho, aby pro film složil hudbu. Barry projekt opustil, protože Streisand trvala na tom, aby se kvůli práci na hudbě přestěhoval z New Yorku do Los Angeles, a Barry nechtěl pracovat s někým, kdo mu neustále kouká přes rameno“. Streisand najala jako skladatele filmu Jamese Newtona Howarda. Barry později přejmenoval svůj hudební motiv „Prince of Tides“ na „Moviola“ a vydal ho na stejnojmenném albu z roku 1992. (sator)

Reklama

Reklama