Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Anton je, tedy býval, slavný divadelní herec, leč krutý život počal mu do cesty klásti proradné překážky. Například židli nebo díru, což si po čtrnácti pivech zkuste zdolat, vy kreténi. Když ho ředitel divadla vyhodí z práce a jeho manželka chce z bytu, vezme Anton osud do svých rukou. A začne chlastat ještě víc. Rozjede se taková plejáda fantastických zážitků, výtvarných skvostů a (ne)chtěných vtipů, že vám záchvaty smíchu možná už zůstanou a budete muset na smací odvykačku. Srandičky mají ovšem jeden háček – Antonova manželka se tomu vůbec nesměje. A opustí ho i s jeho synkem Tomáškem, tátovým největším obdivovatelem. Anton v zoufalství (a kocovině) synkovi nakecá, že se chystá na misi na Mars, proto je tohle období tak těžký. A težký období to teda ještě bude, že i let do Vesmíru bude proti existenci na Zemi pohoda. Ovšem kdo jiný z nás, nebojácných Čechů, by měl dokázat cestu na Mars než Anton? (Goodmind films)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (56)

Jaroslaf 

všechny recenze uživatele

Metafora alkoholismu a léčebny znázorněna v naprosto absurdním dada surrealism opusu. Ocenil bych spíše temnější podtón, ale zas Žal se odkládá pana Korna velmi potěšil. Ve filmu lze nalézt fantastické české funky kusy, bohužel i včetně nějakého toho Káji Gotta. Přesto si myslím, že tvůrci by udělali lépe kdyby vše ladili do temnějších podtónů, nasadili spíše thrillerovou smyčcovou mjůzik a možná i vypustili postavu syna hlavního představitele. Každopádně jestli jste ještě neviděli v žádném cz filmu Šteindlera defekovat a Duška prznit morbidně obézní ženu, zde máte možnost! ()

Olík 

všechny recenze uživatele

Prvních pár minut a myslel jsem, že není reálné se ve zdraví dokousat až k závěrečným titulkům. Když si však s Luciou Klein Svoboda podáte ruku na znamení, že jste připraveni hrát její hru, tak se vám rázem otvírají úplně jiné obzory. Svět figurek a jinotajů bourajících zavedené konvence, plný odkazů a metafor, které buď divák chce hledat a nebo se jenom nechá na hulváte ojet Jaroslavem Duškem. Já vím, měla to být komedie a moc (vůbec) jsme se nenasmáli. Stejně tak se není moc čím chlubit, když vás na představiteli hlavní role nezujme jeho herecký um, ale podoba s Danielem Radcliffem. A holou obří zadnici už taky každý viděl. Stejnak se se na planetě „Nejsem Svobodová, ale Svoboda“ cítil překvapivě komfortně…..dle ostatních hodnocení koukám, že zřejmě jako jediný :D ()

Reklama

M.i.k.e 

všechny recenze uživatele

absurdní WTF haluz po jejímž shlédnutí sem ochoten uvěřit že dvojice Klein Svobodových jsou manželé a sourozenci zároveň. Plusem je, že to chce být absurdní WTF haluzí záměrně a ani se to nesnaží dát věcem které se zde odehrávají nějaký smysl.Mínusem je ovšem to, že to není až tak moc velká absurdní WTF haluz aby to byla opravdu zábava a i když je tu pár slušných míst, vždycky jsou následovány nudou a jakkoliv má Mstitel  jen něco málo přes hodinu a půl, pocitově je to tak 2x tolik...40% ()

Filmmaniak 

všechny recenze uživatele

Hodně bláznivá a absurdní komedie, která je záměrně napsaná a natočená tak, aby byla co nejvíc bizarní a ujetá. Její podstatou je totiž oslava svobodné tvořivosti a fantazie, doprovázená podvratnou a nespoutanou vzpourou proti konvencím filmového vyprávění, jenž se neustále pohybuje na hranici mezi realitou, sny, halucinacemi a něčími představami. Tomu je podřízeno úplně vše, v důsledku čehož děj Mstitele získal podobu neustálého vršení vizuálně a obsahově výstředních scének, které však budou na většinu diváků pravděpodobně působit pouze jako bezobsažná fantasmagorie. Bez ohledu na to, jestli se na výraznou stylizaci a výlučnou formu filmu vnitřně napojí, nebo nenapojí. Tyto scénky jsou totiž sice v řadě případů realizovány s pozoruhodnou kreativitou, leč ve filmu obvykle figurují jen pro kreativitu samotnou a i přes zjevnou kurióznost nejsou dostatečně zábavné (protože nejsou prakticky vůbec vtipné, jsou jen divné) a tudíž celý film samy o sobě neutáhnou. Výsledkem je nehorázný úlet, zároveň jde ale do určité míry i o uměleckou výpověď jeho autorky, která v něm dostála své punkové vizi totálně svobodomyslného příběhu o nevyzpytatelnosti života, naději a lidských snech a patrně jej i zvládla natočit tak, jak jej natočit chtěla. Dostatečně zajímavý a zábavný je však Mstitel díky své jinakosti a svéhlavosti jen sporadicky, a to i přesto, že nahý Jaroslav Dušek pobíhající po centru Prahy, oděný pouze do kartonové krabice, je v něm jednou z těch méně mimózních věcí. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Takové neurovnané,  výstřední a místy parodické. Pro někoho to asi bude bláznivá blbost, pro jiné krásná pitomost. Je to velmi stylizované mezi reálným světem a snem. Nekorektnost tu je ve tvaru vyměšování a nahých prdelí. A to vše je estrádně obaleno ve stylu normalizovaného popu se zábavnou přehlídkou podivínů, svérázů a samorostů a mnoha ztřeštěností. ()

Galerie (9)

Zajímavosti (6)

  • „Film jsem natočila poctivě a s pokorou, při tvorbě jsem měla na mysli křehké duše. Film by měl divákovi odlehčit od tíhy reality. Nejvíc mě potěšilo, že při pracovní projekci pro herce jsem viděla spokojenost, Milan Šteindler mi řekl, že jediná vada filmu je, že ho neudělal on. Tuším ale, že konzervativnějšího diváka film asi zvedne ze židle,“ uvedla režisérka a scénáristka filmu Lucia Klein Svoboda. (SONY_)
  • Jaroslav Dušek po prvním přečtení scénáře roli ve filmu odmítl, protože se domníval, že je to „pouze taková ztřeštěnost“. Režisérka a scenáristka Lucia Klein Svoboda ho ale požádala, aby se koukl na její starší film Pírko (2016), aby pochopil, o co jí ve filmu jde. Po zhlédnutí už s velkou chutí souhlasil. (SONY_)
  • „Není to film z jednoho večírku, chystali jsme ho poctivě a dlouho. Ale chtěli jsme ho mít co nejvíce nespoutaný, ničemu se nebránit, a hlavně jsme ho chtěli mít tak zábavný, jak to jen jde,“ uvedla režisérka a scenáristka filmu Lucia Klein Svoboda. (SONY_)

Reklama

Reklama