Dva nezadaní už mají po krk toho, že jsou na svátky vždycky sami, a tak uzavřou dohodu a na všech oslavách v roce si navzájem dělají doprovod. Pak ale přeskočí jiskra. (Netflix)

Recenze (211)

Enšpígl

No Lucíku aby se z tebe nestala kvůli covidu alkoholička, když jsem četl tvůj koment. Já si dal film jako relax odpal po festackým marotonu plných ambicozních silných snímků a jsem docela spokojen. Přišlo mě jako kdyby se ve filmu prohodili vlastnosti mužů a žen, ale Emča byla skvěle sarkatistická hlavně ze začátku, je škoda, že tvůrci toho nevyužili více. Pak už to více a víc sklouzává k typickým romantickým klišé, ale to jsem od toho tak trošku čekal, takže tady teď nebudu vyvolávat déšť. Na a Emča je kust baby, to ja marný. ()

Fifer

Klasické rutinní řemeslo, ale dobře natočené. Představa post-moderny v mainstreamu je vtípek: "pitomé romatnické komedie, oni furt dělají, že se nechtějí, přitom jsou na plakátu, tak je jasný, že spolu skončí." Tak proč to děláte stejně, milí tvůrci, když vás to tak štve? Nebo nedejbože napsat skript tak, aby to nebylo jasný od začátku až do konce? Ne raději si z toho uděláme jakože srandu. :-) ()

pepa3rd

Jako, co říct? Dobrý nápad, ale scénář místy dost drhne. A vůbec prostě nevyužitý potenciál, protože ze základní premisy vlastně nevznikl snad jediný vtip, scénka, nedorozumění. Jako by nevědělí, jestli chtějí točit další Pelíšky a nebo Kamarád taky rád. Prostě, ač mám romantické komedie moc rád, dokonce i ty hloupé a snesu i trochu toho obhroublejšího humoru, dává-li v rámci děje smysl, tad tady to šlo uplně mimo mě, porotože úplně zapomněli, že by vánoční romantika měla být, krom trapných scének a klišé, taky trochu milá a romantická.   40 % ()

Pethushka

Další film, na kterým si budu ráda (a nejen na Vánoce) ujíždět. Emma s Lukem mezi sebou mají velkou chemii a bavili mě hned, jak na sebe poprvé narazili. Od tý doby jsem se stala vážnou fanynkou jejich vztahu. A nebýt toho americky přehnaného konce, klidně napálím plný počet, protože vedle toho, že je film krásně romanticky, byl i vtipný. Takhle to mám ráda, 4* ()

CaptainCzech

Klasická romanťárna se všemi svými klišé, přednostmi i chybami. I když to není žádný zázrak, nutno dodat, že jsem se bavil. Emma Roberts a Luke Bracey tu jsou uvěřitelný pár. Herecké výkony žádná velkolepá jízda, ale stačilo to. Přeskakování ze svátku na svátek mi vadilo, rád bych sem tam viděl co každý dělal i sólo. Supporter Black Panther totálně mimo. Na jedno shlédnutí dobrý, ale zapomenutelný, slabší tři hvězdy ideální. ()

• Ve scéně v obchodě, kde Sloan (Emma Roberts) mluví o tom, že by Ryan Gosling nikdy nešel sám nakupovat, je za jejími zády vidět muž u chladícího boxu, který nápadně připomíná právě Ryana Goslinga. Všímaví diváci o tom hojně diskutovali na sociálních sítích, až nakonec herec Chad Zigmund (který je Goslingovi velmi podobný) na Instagramu prozradil, že tuto postavu ztvárnil právě on. (Nikitera)
  • Natáčení začalo v květnu 2019 v Atlantě ve státě Georgia (USA). (ČSFD)