Série(2) / Epizody(16)

Uprostřed děsivé epidemie, která může zničit veškerou civilizaci, bojuje několik lidí o holé životy. V brutálních podmínkách často není místo pro lásku a lidskost. (Netflix)

Recenze (103)

EvilPhoEniX

Ruský Netflix epidemický seriál je pro mne trochu zklamáním. Příběh se soustředí na Moskvu, kde vypukne hrozivá epidemie a sledujeme skupinu lidí, kteří se snaží přežít a to je bohužel kámen úrazu. Už od prvního dílu je jasné, že na Zombie zde nedojde, co by se ještě dalo překousnout, kdyby se děj seriálu odehrával ve městě a sledovali by jsme Armádu čistit vesnici od vesnice, ale Rusové raději zvolili komornější formu a udělali ze seriálu spíše road movie, které nefunguje když jsou k dispozici nezajímavé postavy, především ženské postavy jsou nesympatické a otravné až běda ( Ira je na zabití) a většinu času se zde bohužel nic moc neděje. Ve výsledku se ani nedozvíme, jak se daná Epidemie jmenuje a jak v Rusku či ve Světě postoupila a to mě iritovalo. Natočeno je To the Lake obstojně a povedla se i hudba, kde jednak zazní známé Ruské hity a několikrát jsem slyšel Hanse Zimmera, ale raději bych seriál viděl v akčnějším a více hororovějším módu. Příběh****, Akce**, Humor>Ne, Násilí**, Zábavnost***, Hudba****, Vizuál****, Atmosféra****, Napětí***. 6.5/10. ()

petikacka

Velice příjemné překvápko...Má to napětí, překvapivé zvraty, dobrý vizuál a sountrack. Osobně doufám, že bude pokračování, protože chci sakra vědět jak to bude dál :-) . Nejvíc mě, ale zaujala celá myšlenka seroše, která popisuje prakticky stejnou situaci co panuje dnes na celém světě, ovšem natočen je už v roce 2019?! Za mě 90% ()

Cooller

zabavnější maj tu Coronu v Rusku, tenhle serial má všechno co mi v TWD schazi akorát tady nejsou zombie (zatim). Líbí se mi zpusob podání příběhu kde dějová linka občas na uvodní polovinu dílu skáče na vedlejší postavy ktere jsou timhle vtaženy daleko vic do děje, nebere si to servitky ani v kontroverznich tematech. Za mě velice povedený pokus, škoda že zapadni strana planety při tvorbě serialu dnes nepřemýšli podobně ale radši přidaj par černejch a teplejch transgender postav protože to je přece to po čem populace prahne. 4*, těšim se na pokračovani ()

jedna_vrana

Ruským filmárom sa podaril seriál. Nemusíte sa báť, že vás budú v snoch strašiť zombíci, aj keď niekoľko ich na plátne uvidíte, ale aj tak je dej napínavý, odvíja sa rýchlo a nápadito. Občas sa nájdu nelogické momenty, ale nie je ich veľa. Podčiarknuté hudbou (aspoň že bola ruská) a kopcami snehu, vďaka čomu si uvedomujete, že sa nachádzate v Rusku. Poctivá práca hercov, vďaka čomu nejde čisto o apokalyptický seriál, nechýba mu svojrázny ľudský prvok, emócie medzi postavami sa nám odkrývajú postupne. Občas desivé scény a humor nadávkovaný v malých množstvách. Dobrá kamera. Samozrejme, odporúčam originál zvuk s titulkami. Keďže nechcem nič prezrádzať, jediné, čo ma sklamalo, bol koniec série. ()

AlexUnited

Hodnotenie po prvej sérii : Neviem čo si mám presne myslieť. Na seriál som sa veľmi tešil, po formálnej a vizuálnej stránke je nakrútený profesionálne a na vysokej úrovni. Scenáristicky výborné a nečakané udalosti sa tu však striedajú s úplne klišoidnými motívmi a napínavé až do krajnosti vyšpičkované scény sa striedajú s tými absolútne nelogickými WTF sekvenciami, kde hlavní protagonisti konajú akoby mimo základnej miery príčetnosti a akejkoľvek inteligencie. Postavy tvoria akúsi podivnú zostavu a sú skôr nesympatické (najmä teda jedna z nich) a divák im akosi nemá potrebu príliš fandiť. ()

Zajímavosti (19)

• Když zastaví cestář své vozidlo, aby pomohl skupině vytáhnout auta, tak vidíme po stranách cesty nahrnutý sníh. V následujícím střihu je ale sněhu po stranách méně. (Duoscop)